~IKM uke 34~

Ser ut som jeg traff bra på testinga i går. Fikk lagt inn aksjer i går og i dag, og ser ut som verdiene er på vei ned :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200803_101911_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200803_101911_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    23 KB · Visninger: 60
Her er oversikt over testene mine, fra lørdag morgen og frem til i dag morges. Synes kanskje den sank litt fort? Hva synes dere? Er første pp jeg tester etter EL, så har igrunn lite erfaring enn så lenge :)
 

Vedlegg

  • FAF6FD0D-9D18-4165-A31E-274A6BE0C21B.jpeg
    FAF6FD0D-9D18-4165-A31E-274A6BE0C21B.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 59
Oregano - 29år - PP4 - B1 - EL 4/8 - IKM 17/8

Jeg hørte egentlig til i uke 33, men EL lot vente på seg, så da hopper jeg over hit. Jeg fikk positiv EL-test i dag og i går (peak i dag). :)

Krysser fingrene for alle sammen!:Heartred
 
Tok ny el test no etter jobb, fortsatt negativ. Brukar cb digital test, og lurte litt på dei to blå strekane på testpinnen vi ser når pinnen blir tatt ut. Spelar dei noko stor rolle? Såg berre at den eine streken var mykje sterkare i går, no i dag var den eine streken nesten ikkje synleg.

Blir uansett ny test i kveld før leggetid. Og så håpar eg pakken frå babyplan kjem snart, for eg har ikkje så mange el testar igjen :rolleyes:
 
Tok ny el test no etter jobb, fortsatt negativ. Brukar cb digital test, og lurte litt på dei to blå strekane på testpinnen vi ser når pinnen blir tatt ut. Spelar dei noko stor rolle? Såg berre at den eine streken var mykje sterkare i går, no i dag var den eine streken nesten ikkje synleg.

Blir uansett ny test i kveld før leggetid. Og så håpar eg pakken frå babyplan kjem snart, for eg har ikkje så mange el testar igjen :rolleyes:

Jeg er litt usikker på om du kan se på de to strekene. For cb digital tester vel for to hormoner og er litt annerledes. Men jeg er ingen ekspert altså :hilarious: Mine streker varier litt også, men har fått blinkende fjes nå først i dag.
 
Jeg er litt usikker på om du kan se på de to strekene. For cb digital tester vel for to hormoner og er litt annerledes. Men jeg er ingen ekspert altså :hilarious: Mine streker varier litt også, men har fått blinkende fjes nå først i dag.

Brukar den andre (rosa) testen, den testar ikkje for to hormoner. Ventar dog på den lilla i posten i tillegg til ein haug med strips :hilarious:
 
Tok ny el test no etter jobb, fortsatt negativ. Brukar cb digital test, og lurte litt på dei to blå strekane på testpinnen vi ser når pinnen blir tatt ut. Spelar dei noko stor rolle? Såg berre at den eine streken var mykje sterkare i går, no i dag var den eine streken nesten ikkje synleg.

Blir uansett ny test i kveld før leggetid. Og så håpar eg pakken frå babyplan kjem snart, for eg har ikkje så mange el testar igjen :rolleyes:
sniker fra uke 32..

Ingen vitenskap fra meg, men leste flere med lignende erfaring som meg. Den ene streken var skikkelig tykk nesten hele tiden med blinkende smiley, ble svakere på slutten. Den andre streken var stort sett ganske svak, etter noen dager med blinkende smiley så jeg en stigning, og enda en stigning neste dag og den dagen fikk jeg fast smiley. Så jeg tror den svake måler østrogen. Men som sagt det er ikke vitenskap fra meg, kun det keg observerte denne pp (aldri prøvd før).
 
sniker fra uke 32..

Ingen vitenskap fra meg, men leste flere med lignende erfaring som meg. Den ene streken var skikkelig tykk nesten hele tiden med blinkende smiley, ble svakere på slutten. Den andre streken var stort sett ganske svak, etter noen dager med blinkende smiley så jeg en stigning, og enda en stigning neste dag og den dagen fikk jeg fast smiley. Så jeg tror den svake måler østrogen. Men som sagt det er ikke vitenskap fra meg, kun det keg observerte denne pp (aldri prøvd før).

Skulle kanskje tatt med at eg brukar den rosa og enkle testen som ikkje måler to hormoner. Syns berre den svakaste av dei to strekane alltid har vert mykje sterkare enn det den var i dag. Forventa positiv el test er jo i dag eller i morgon, så får sjå kva den seier seinare i kveld. Vi har no peisa på med aksjelegging dei siste dagane, og fortsetter nok dei neste dagane, så sånn sett burde vi vel treffe på riktig dag uansett. Håpar eg :hilarious:
 
Da har vi fått lagt inn aksjer fire ganger de siste dagene og det er bare å krysse fingrene og vente på IKM :) stakkars mannen min, tror han trenger en pause fra babymas fra mi side :smiley-ashamed004
 
Fast smilefjes og maksimal på monitor i dag! Lh økningen er i gang. Aksjer lagt inn i går kveld. Tenker vi går for en runde i dag og, og kanskje også i morgen :D
 
VictoriaH - b2 - 5 runde med femar - EL ca 5/8 - IKM ca 19/8 :)

Litt usikker på EL. Er på dag 44, men hadde ikke EL runde 4 med femar så gikk rett på ny (høyere) dose femar for 12 dager siden, én uke siden sist dose.

2AEB962E-4BD4-47E9-B947-2020AABE76C2.jpeg
 
Ønsket-om-nr2<3 - 28år - PP2 - B2 - EL 4.8 - IKM 18.8

Melder meg inn her da EL kom 2 uker senere enn antatt :p Fikk positiv EL test i går kl 12 og negativ i dag kl 12, er jeg da 1dpo i dag eller i morgen?:oops:
 
Fortsatt negativ el test. Fikk omsider dei nye testane i posten i dag, så fikk testa med ein lilla cb digital også, den viste ikkje så mykje som eit blinkane smilefjes ein gong. Og eg som ikkje skulle stresse over noke denne pp, kjenner eg blir litt småstressa. For den burde vel vist eit blinkande fjes, når eg normalt har fått positiv test mellom cd 9 og 11? Er på cd 10 i dag. Men verkar som eg har veldig kort topp då, sidan når eg først har fått positiv test på kveldingen, er den negativ igjen morgonen etter. Må seriøst prøve finne den av-knappen for haude mitt snart. Tenker meg sjølv halvt ihjel :hilarious:
 
Fortsatt negativ el test. Fikk omsider dei nye testane i posten i dag, så fikk testa med ein lilla cb digital også, den viste ikkje så mykje som eit blinkane smilefjes ein gong. Og eg som ikkje skulle stresse over noke denne pp, kjenner eg blir litt småstressa. For den burde vel vist eit blinkande fjes, når eg normalt har fått positiv test mellom cd 9 og 11? Er på cd 10 i dag. Men verkar som eg har veldig kort topp då, sidan når eg først har fått positiv test på kveldingen, er den negativ igjen morgonen etter. Må seriøst prøve finne den av-knappen for haude mitt snart. Tenker meg sjølv halvt ihjel :hilarious:

Huff, kjenner følelsen! Jeg blir helt tullete :wacky:

Angående den lilla cb digital så tror jeg det er viktig at du begynner å teste den dagen som står angitt i pakningsvedlegget. De er det et skjema der utifra hvor mange dager sin normale syklus er. Tror du må teste noen dager før stigning i hormonene slik at testen får en baseline å jobbe ut i fra. Kanskje det er derfor du ikke fikk noe utslag? :pompus:
 
Back
Topp