~IKM uke 34~

Hehe, sånt skjer! Da er det jo ikke rart du ikke har hatt EL:) Hvilken syklusdag er du på nå? Jeg er på CD19- håper EL kommer snart! Jeg er i pp2- prøver på barn nr.6:joyful: Du da?
Åh såpass langt. Jeg er bare cd 11 da, haha ha.
Jeg er også PP2 på seriøs prøving i hvert fall. Vi prøver på barn nr 3, yngste er snart 9 år så det er litt som å være fersking dette!

Har sinnsyke EL smerter i kveld! Har dere EL smerter etter eller før positiv EL test? :eek: Jeg hadde positiv EL test i går på dagen og i dag negativ! Viser det positiv EL test kun ved stigning og ved negativ test så har EL vært eller kan den komme samme dag som ved negativ EL test?o_O

Omsider blinkande smiley og ein ørliten stigning på stripsen i følge premom. Så då er nok el like rundt hjørnet og eg kan senke skuldrane igjen. Under aksjelegging i går kveld, kjentes det ut som sambuar traff noko inni der og det føltes som at noko poppa. Kanskje det var det som gjorde susen på el :hilarious:

Åh såpass langt. Jeg er bare cd 11 da, haha ha.
Jeg er også PP2 på seriøs prøving i hvert fall. Vi prøver på barn nr 3, yngste er snart 9 år så det er litt som å være fersking dette!

Vi prøver på barn nr.6 her:) Trodde vi var ferdige etter nr.5 ble født i fjor sommer, men så ombestemte vi oss:p Eldste er 7år og yngste 1år (jenter på 2, 4 og 6år i midten):) Har blitt raskt gravid hver gang hittil, så håper det skjer nå også!:rolleyes: Sluttet å amme i juni, og fikk EL 3 uker etterpå, og tr 13 dager etter EL, så litt usikker på sykluslengden min nå;)

Spennende med en attpåklatt for dere da! :Heartred Håper spiren sitter fort:love2

Ser ut til at eggløsning kom tidligere denne mnd også, men erfaringen fra sist tilsier at mensen likevel ikke kommer før antatt, så da blir jeg i denne gruppa enn så lenge. Får heller bare flytte ut om mensen kommer tidligere hehe
Håper den ikke kommer i det hele tatt ... ;-)

Jeg vet at ingen av disse er positive, men synes Glow og Premom tolker bildene så forskjellig? Ifølge Glow er det bare en fargenyanse som skiller dagens og positiv, mens på Premom står det 0.3.. Hva tror dere?

Er ganske fersk i EL-testing
A01B5057-4234-4D71-BCB4-988DAAEB2CC3.jpeg
2087FC67-BF82-41E0-9222-D6B9F431BD1B.jpeg

El slim kom igår kveld, liten økning på testen da :wtf:
I morgen eller fredag reiser jeg og mannen på bobil ferie, får prøve å pakke med meg pikk pakket på tur :joyful: Kan hende jeg er litt mindre aktiv da også forresten :chicken:

Jeg vet at ingen av disse er positive, men synes Glow og Premom tolker bildene så forskjellig? Ifølge Glow er det bare en fargenyanse som skiller dagens og positiv, mens på Premom står det 0.3.. Hva tror dere?

Er ganske fersk i EL-testingVis vedlegget 332569Vis vedlegget 332570
Jeg liker glow best for syns premom er vanskelig å bruke :dead: Men er mest enige med premom her altså :rolleyes:

Nå blir jeg sprø av Premom appen:banghead:
Her er det hummer og kanari og bakfrem.
Utrolig vanskelig å få et klart bilde syns jeg, hva er deres erfaringer?
Jeg skal ha EL i dag i følge Premom... Kan noen av dere tolke disse testene? :pompus::hilarious::anyone
Det er definitivt ikke din topp. Testlinjen skal være på venstre side av kontrolllinjen, du må rotere testbildet.

To første fra igår og nederst nå kl 12.. Vente vente..

0948BBDA-2553-4183-8E87-7469058F27F8.jpeg

Jeg liker glow best for syns premom er vanskelig å bruke :dead: Men er mest enige med premom her altså :rolleyes:
Bruker begge to hver gang jeg- og hittil har de vært ganske enige, men ikke nå! Håper jeg får en sterk test snart altså! Slitsomt å holde seg fra å drikke&tisse i 4t hele tiden :wacky:

Livmortappen var skikkelig øm under aksjelegging i går. Kan det være pga el? Har visst eggløsning i dag-ish

Absolutt økning fra igår :joyful:

Vedlegg

• IMG_20200805_174714.jpg
    IMG_20200805_174714.jpg
    6,2 KB · Visninger: 99
Jeg hadde blinkende smiley på fredag og lørdag og fast smiley på søndag, å da går det jo ikke ann å teste mer. Men spørsmålet er da; når begynner jeg å regne 1.dpo..?noen som vet?:bored: Jeg bruker forresten den lilla digitale EL testen til clearblue :happy:

Skulle egentlig ha hatt el i går, men testen er fortsatt ikke positiv. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Satser på at jeg har el iløpet av helgen :)

Back
Topp