~IKM uke 34~

Huff, kjenner følelsen! Jeg blir helt tullete :wacky:

Angående den lilla cb digital så tror jeg det er viktig at du begynner å teste den dagen som står angitt i pakningsvedlegget. De er det et skjema der utifra hvor mange dager sin normale syklus er. Tror du må teste noen dager før stigning i hormonene slik at testen får en baseline å jobbe ut i fra. Kanskje det er derfor du ikke fikk noe utslag? :pompus:

Det kan være. Skulle starta teste cd 6 i følge det skjemaet, men fikk jo ikkje testen før i dag, så det var ørliten grann vanskeleg :hilarious: Ny test seinare i dag og i kveld. Flo meinar el er i morgon mens premom meinte den var i går :rolleyes:
 
Noen andre med hodepine? :yuck:
Jeg får så sinnsykt huepine under eggløsning! :sour:
Jeg hadde det da jeg hadde mensen sist gang. Klarte ikke å åpne øynene og bare på på sofaen i 3 dager... Skikkelig slitsomt. Har ikke merket ble under El da..

God bedring :hug013
 
Nå blir jeg sprø av Premom appen:banghead:
Her er det hummer og kanari og bakfrem.
Utrolig vanskelig å få et klart bilde syns jeg, hva er deres erfaringer?
Jeg skal ha EL i dag i følge Premom... Kan noen av dere tolke disse testene? :pompus::hilarious::anyone
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200804_171509_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200804_171509_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    20,7 KB · Visninger: 72
Nå blir jeg sprø av Premom appen:banghead:
Her er det hummer og kanari og bakfrem.
Utrolig vanskelig å få et klart bilde syns jeg, hva er deres erfaringer?
Jeg skal ha EL i dag i følge Premom... Kan noen av dere tolke disse testene? :pompus::hilarious::anyone
Flere av testene dine er rotert. Da klarer den ikke å lese av riktig, tror jeg.
 
Ja, skjønner lite av den appen for å si det sånn. Kan noen av dere tyde strekene?
Her ser du mine tester. Når streken til venstre er sterkere eller like sterk som den til høyre, har man eggløsning ingen 20-48 timer. Litt avhengig av personen. Min peaket for noen dager siden, fordi streken til venstre er sterkere enn den til høyre. Så da hadde jeg mest sannsynlig eggløsning dagen etter peak.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200804_174114_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200804_174114_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    23,3 KB · Visninger: 52
Her ser du mine tester. Når streken til venstre er sterkere eller like sterk som den til høyre, har man eggløsning ingen 20-48 timer. Litt avhengig av personen. Min peaket for noen dager siden, fordi streken til venstre er sterkere enn den til høyre. Så da hadde jeg mest sannsynlig eggløsning dagen etter peak.
Takk for sammenlikningen! Min strek i dag var nok ikke sterk nok til å være peak da. Kanskje El er sen da?!
 
Prøv å huske å alltid ta bilde samme vei, eller roter bildet før du laster det opp i Premom? Da skal det bli riktig :) Foreløpig er alle testene dine negative- for som skrives over her må teststreken være like sterk som kontrollstreken eller sterkere for at den er positiv:) Er i samme båt selv- forventer EL når som helst basert på mine tidligere sykluser, så tester 3g pr dag uten å få positiv så langt, så skjønner frustrasjonen! Bare fortsett å teste- for den kan brått bli positiv!:joyful:
 
Prøv å huske å alltid ta bilde samme vei, eller roter bildet før du laster det opp i Premom? Da skal det bli riktig :) Foreløpig er alle testene dine negative- for som skrives over her må teststreken være like sterk som kontrollstreken eller sterkere for at den er positiv:) Er i samme båt selv- forventer EL når som helst basert på mine tidligere sykluser, så tester 3g pr dag uten å få positiv så langt, så skjønner frustrasjonen! Bare fortsett å teste- for den kan brått bli positiv!:joyful:
Ja, får gjøre det. Bare så rart at jeg liksom skulle hatt EL i dag, og det ikke er tegn til noe? Jaja, er ikke bare med disse syklussene:p
 
Ja, får gjøre det. Bare så rart at jeg liksom skulle hatt EL i dag, og det ikke er tegn til noe? Jaja, er ikke bare med disse syklussene:p
Har du helt regelmessige sykluser? Man kan ha EL tidlig eller sent i syklusen (altså ikke midt mellom menstruasjonene), så kanskje du ikke har testet lenge nok barne? Jeg har vanligvis EL ganske sent i syklusen- men har 5 barn så kroppen funker tydligvis som den skal allikevel:)
 
Har du helt regelmessige sykluser? Man kan ha EL tidlig eller sent i syklusen (altså ikke midt mellom menstruasjonene), så kanskje du ikke har testet lenge nok barne? Jeg har vanligvis EL ganske sent i syklusen- men har 5 barn så kroppen funker tydligvis som den skal allikevel:)
Ja, syklusene mine er skikkelig på timen korrekt, men har aldri testet tid jeg har EL før. Så hadde jeg en SA mellom 10-12 juli før siste mens jeg hadde sist, så den kan ogsp ha klusset med ting. Får bare smøre seg med tålmodighet da!
 
Ja, syklusene mine er skikkelig på timen korrekt, men har aldri testet tid jeg har EL før. Så hadde jeg en SA mellom 10-12 juli før siste mens jeg hadde sist, så den kan ogsp ha klusset med ting. Får bare smøre seg med tålmodighet da!
Ja, jeg trenger også en dose tålmodighet! Men vips har vi EL begge to:) Fortsett å teste! :)
 
Ja, jeg trenger også en dose tålmodighet! Men vips har vi EL begge to:) Fortsett å teste! :)
Skjønner jo at jeg er litt i "prøvetåka" når jeg går inn og ser at jeg har sett på feil dag:oops: Har ikke EL før om 2-3 dager, er det mulig:hilarious:
Hvilken PP er du på nå?
 
Jeg bruker å synes at dpo-land er tidenes tålmodighetsprøve, men nå kommer virkelig ikke EL fort nok :dead: #venteventevente
 
Skjønner jo at jeg er litt i "prøvetåka" når jeg går inn og ser at jeg har sett på feil dag:oops: Har ikke EL før om 2-3 dager, er det mulig:hilarious:
Hvilken PP er du på nå?
Hehe, sånt skjer! Da er det jo ikke rart du ikke har hatt EL:) Hvilken syklusdag er du på nå? Jeg er på CD19- håper EL kommer snart! Jeg er i pp2- prøver på barn nr.6:joyful: Du da?
 
Back
Topp