~IKM uke 34~

Gir snart opp heile det forbaska el greiene. Mens cb digital fortsatt viser blinkande smiley, viser stripsa frå babyplan nedgang. Begge tatt på samme morgenurin. Kvifor kan det ikkje berre vere like lett som dei to andre pp å finne el dåååå! :hungover::hilarious:
 
Gir snart opp heile det forbaska el greiene. Mens cb digital fortsatt viser blinkande smiley, viser stripsa frå babyplan nedgang. Begge tatt på samme morgenurin. Kvifor kan det ikkje berre vere like lett som dei to andre pp å finne el dåååå! :hungover::hilarious:

Vi har ofte en syklus i året ca. som det ikke er eggslipp. Eller kanskje LH stigningen ikke var høy nok til å detekteres av monitoren?
 
Hm, "HØY" på monitoren i dag... Men jeg hadde "MAKSIMAL" i går og i over-igår, og antok at jeg hadde el da. Trodde monitoren skulle gå til "LAV" i dag? Forvirra. :confused: Uansett regner jeg i dag som 1DPO :rolleyes:
 
Hm, "HØY" på monitoren i dag... Men jeg hadde "MAKSIMAL" i går og i over-igår, og antok at jeg hadde el da. Trodde monitoren skulle gå til "LAV" i dag? Forvirra. :confused: Uansett regner jeg i dag som 1DPO :rolleyes:

Noen har treg nedgang, mens andre ganske rask. Jeg har ofte fått positiv test på kvelden for å så ha helt negativ morgenen etter :)
 
C0D7BBAB-56A8-41A8-8D96-B3643872B2F8.jpeg



Dagens (samme som nederst på bildet over), tatt nå 9:30 :) Syns den fyller seg bedre ut enn de igår så håper veldig på positiv ikveld eller imorgen ❤️

F7FE7014-EE0B-4BB5-B522-D5D26ED3392B.jpeg
 
Vi har ofte en syklus i året ca. som det ikke er eggslipp. Eller kanskje LH stigningen ikke var høy nok til å detekteres av monitoren?

Men man får fortsatt utslag med stigning og nedgang på el testar då? Lurer jo på om det kanskje kan vere feberen og at eg var så dårleg for halvanna veke sidan som kan ha klussa til ting?
 
Jeg liker glow best for syns premom er vanskelig å bruke :dead: Men er mest enige med premom her altså :rolleyes:
Jeg lærte godt om LH-progresjonen min i premom app. Vet du at premom har konsultasjonstjeneste? Jeg har ikke prøvd ennå.
 
Jeg hadde positiv el- test på søndag, så vi fikk lagt inn aksjer søndag, mandag og tirsdag, bare for å være på den sikre siden :) så jeg driver allerede med nedtelling til jeg kan begynne testingen :happy093

Åh, allerede ca 3 dpo du da? Veldig heldig og misunnelig ja :p
 
Ja, ca :) Jeg er superspent, men også redd for at fallhøyden blir stor denne mnd... Det er vel bare å prøve og slappe av, ikke stresse med det, men jeg tviler på at det går :smiley-angelic006

Lov å prøve ;)
 
1 dpo. Fikk ikke lagt inn noe særlig aksjer denne gangen, men fikk lagt inn noen i alle fall. Blir laaaaaaange dager:facepalm:
 
Jeg lærte godt om LH-progresjonen min i premom app. Vet du at premom har konsultasjonstjeneste? Jeg har ikke prøvd ennå.
Nei det visste jeg ikke :cat: Bruker premom nå da ikke glow :joyful: Er fortsatt på low men den økte da litt igår, fortsatt el slim :) Tenkte å teste når vi kommer frem til Mandal i kveld :joyful:
 
Spirit4 - 33 år - pp10 - B1 - El 6/7.8 - ikm 20.8

Jeg hører visst til her med dere :)
Pp10 nå og jeg knakk skikkelig sammen når tr kom 2 dager over tiden forrige pp... Er litt sliten av prøving nå. Fint å være med i gruppe her innimellom :)

Synes El-testen min så positiv ut i går og fortsatt nå på kvelden i dag. Jeg trodde El var i går fordi de kjente stikkene kom (pleier alltid få litt smerter nede på en av sidene). Hvis tempen stiger i morgen og prøven er negativ igjen, ville dere anta at El har vært i dag da? Jeg klarer fortsatt ikke bli helt klok på dette. Mannen reiste bort i dag, så ingen flere muligheter for aksjer siden i dag tidlig!
 
Spirit4 - 33 år - pp10 - B1 - El 6/7.8 - ikm 20.8

Jeg hører visst til her med dere :)
Pp10 nå og jeg knakk skikkelig sammen når tr kom 2 dager over tiden forrige pp... Er litt sliten av prøving nå. Fint å være med i gruppe her innimellom :)

Synes El-testen min så positiv ut i går og fortsatt nå på kvelden i dag. Jeg trodde El var i går fordi de kjente stikkene kom (pleier alltid få litt smerter nede på en av sidene). Hvis tempen stiger i morgen og prøven er negativ igjen, ville dere anta at El har vært i dag da? Jeg klarer fortsatt ikke bli helt klok på dette. Mannen reiste bort i dag, så ingen flere muligheter for aksjer siden i dag tidlig!
Jeg er ganske ny på temping, men det skal iaf være helt sikkert! Altså hvis tempen stiger 0.2-0.4 grader og holder seg høy i minst 3 dager betyr det at EL har vært. EL tester er bare en indikator på at EL kan ha funnet sted- men det er ikke sikkert:) Satser på at tempen din blir høy imorgen og at du er over i dpo-land! :joyful::Heartred
 
Jeg er ganske ny på temping, men det skal iaf være helt sikkert! Altså hvis tempen stiger 0.2-0.4 grader og holder seg høy i minst 3 dager betyr det at EL har vært. EL tester er bare en indikator på at EL kan ha funnet sted- men det er ikke sikkert:) Satser på at tempen din blir høy imorgen og at du er over i dpo-land! :joyful::Heartred

Ok, så tempingen er altså mer sikkert enn El-tester! :happy: Da vet jeg det ihvertfall. Jeg har tempet lenge og hver gang hopper den først ca 0.15 den ene dagen (i dag tidlig bl.a) og dagen etter der er den ofte steget med ca 0.30. Etterpå holder den seg gjerne der ++. Appen blir alltid litt usikker! Men satser som du sier på at det er dpo-land i morgen! :joyful:
 
Back
Topp