~IKM uke 34~

295020A2-3C80-4B22-B7D2-F5D794F1C82E.jpeg


Nederste tatt i ettermiddag, syns det er så rart at den ikke fylles helt ut og blir helt sterk. Masse slim, murringer... 10 dager etter endt kur.
 
Noen som ser noe her? :bag: Og ja - syklusen min er på bærtur. 10 dager siden kur, men er på syklusdag 40 noe..

1C62E069-1FEB-4653-AA41-8C0D05D853AC.jpeg
 
Jeg har dessverre fått skyggestrek på Babyplan strimler flere ganger i det siste, og mange andre som har fått det også:( Temper du? Skjønner du er frustrert over uregelmessig&lang syklus- er det selv! :Heartred
Fått det mange ganger selv ja, så jubler ikke. Mer ift testene. Tempet ikke, våkner for ofte av minste her hjemme :p Og tempen kortsluttet midt i...
 
Fått det mange ganger selv ja, så jubler ikke. Mer ift testene. Tempet ikke, våkner for ofte av minste her hjemme :p Og tempen kortsluttet midt i...

Jeg begynte å tempe en tilfeldig dag selv om jeg våkner hyppig av 1-åringen, men FF fant EL likevel og det stemte mtp både symptomer og at TR kom 13 dager etter! :) Temper kl.5:30ish da- eller før hvis han vekker meg før (for å stå opp). Håper du slipper flere pp, men hvis du gjør det er kanskje lurt å tempe igjen?
Krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Vi skal ha pause etter denne runden, men tar det opp igjen neste gang ja. Tempet mye sist :)
Jeg begynte å tempe en tilfeldig dag selv om jeg våkner hyppig av 1-åringen, men FF fant EL likevel og det stemte mtp både symptomer og at TR kom 13 dager etter! :) Temper kl.5:30ish da- eller før hvis han vekker meg før (for å stå opp). Håper du slipper flere pp, men hvis du gjør det er kanskje lurt å tempe igjen?
Krysser fingrene for deg! :Heartred
 
Ser omsider ut til at det skjer noko på el fronten! Cb digital (rosa) viste positiv test og stripsen var mykje sterkare no i kveld enn i dag tidleg :woot:
Men... Skal testane leggast inn under premom eller others? Har brukt others og innimellom premom denne pp :hilarious:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200807-213229_Premom.jpg
    Screenshot_20200807-213229_Premom.jpg
    24,4 KB · Visninger: 56
  • Screenshot_20200807-213235_Premom.jpg
    Screenshot_20200807-213235_Premom.jpg
    23,6 KB · Visninger: 56
Jeg følte symptomer og trodde jeg hadde EL på onsdag, appen spådde torsdag basert på tempingen min, men når jeg la inn positiv LH onsdag/torsdag og negativ LH i dag endret den til at eggløsninger er i dag, (cd14)! Blir helt tullete jeg. Mannen dro i går, så ingen aksjer i dag...:sorry: Håper El var ons/tors...
Har aldri hatt så vonde/ømme brystvorter rundt El noen gang, som jeg har nå, så jeg håper det betyr at det er en skikkelig PRIMA eggløsning denne gangen og at spiren sitter:joyful:
 
Gir opp testingen etter EL. De endrer seg ikke, kroppen klarer ikke bestemme seg og jeg er tom for EL-tester. Får bare se når og om mensen kommer...
 
Ikke positiv her heller enda, men det nærmer seg forhåpentligvis(!!) noe :happy:
 

Vedlegg

  • EF34AEF7-2B49-4ABC-9A7E-09321997DDB9.jpeg
    EF34AEF7-2B49-4ABC-9A7E-09321997DDB9.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 43
Vet ikke helt om jeg hører til denne gruppen eller om jeg hører til ikm 33 da jeg har litt variert syklus. Har holdt på med El tester ei stund nå å bruker premom appen for å scanne inn testene. I følge den nå så hadde jeg eggløsning i går, noe som kan godt stemme med symptomene mine :) så la inn aksjer da. I følge appen er jeg 1 dpo nå :) er veeeldi spent på om vi klaffet denne gangen :D.
 
Ca 2-3 ganger daglig :hilarious: Må ta en ny en senere i dag også. Er så redd for å gå glipp av en evt LH-topp :wacky: Vi skal i hvert fall prøve å få skvist inn å legge inn noen aksjer innimellom all flyttingen etterpå.
Jeg tester 3g for å ikke gå glipp av toppen, og har lagt inn aksjer hver dag en stund for sikkerhetsskyld uansett, så skal nok treffe om vi fortsetter noen dager til! :hilarious:
 
Back
Topp