~IKM uke 34~

Jeg tok en test idag, selvfølgelig alt for tidlig så den var jo blendahvit, er jo bare 6 dpo.. men syntes puppene var ømme, jeg er trøttere enn vanlig og korsryggen verket, men er nok bare innbilning :shifty:
 
4 dpo her :cool: og testetrangen er klart til stede.. skal klare å holde meg til neste lørdag! Men kjenner jeg meg rett ryker jeg tirsdag eller fredag :hilarious:
 
Jeg troooor eggløsning er idag eller var igår. Akutt mye slim, stikningene ble verre osv. Men tom for tester så får bare se hva som skjer. Hadde sex sist på onsdag, får håpe han "orker" en runde ikveld (kanskje for sent uansett om EL var igår?).

Bare lei hele denne syklusen nå og prøving generelt..
 
2 dpo i dag.
Symptomer er stikkinger, murring og "sug" i magen
Håpe håpe:dance008
 
2 dpo og ingen symptomer her :joyful:
 
Jeg er ca 6 dpo og har vært i dårlig form siden i går. Samboeren går rundt og håper på at det er baby som gjør meg slapp. Sov i 12 timer i går og tung i hodet.. Så kan like gjerne være alt annet, mne det er jo lov å håpe. Drømte i natt at vi fikk positiv test med skikkelig strek, så er veldig spent til uka.

Forresten, ser at mange tidlig tester sier at man kan lese de av 6 dager før forventet mens osv. Men er det slik at lutalfasen alltid er like mange dager? Jeg fikk jo El 3 dager før forventet, så jeg er jo litt usikker på når IKm er... :)
 
Jeg er ca 6 dpo og har vært i dårlig form siden i går. Samboeren går rundt og håper på at det er baby som gjør meg slapp. Sov i 12 timer i går og tung i hodet.. Så kan like gjerne være alt annet, mne det er jo lov å håpe. Drømte i natt at vi fikk positiv test med skikkelig strek, så er veldig spent til uka.

Forresten, ser at mange tidlig tester sier at man kan lese de av 6 dager før forventet mens osv. Men er det slik at lutalfasen alltid er like mange dager? Jeg fikk jo El 3 dager før forventet, så jeg er jo litt usikker på når IKm er... :)
Du kan gå ut fra 3 dager kortere syklus enn forventet om du fikk el 3 dager før du pleier:happy:
 
CD24 og endelig fikk jeg positiv EL-test! Det var den siste jeg hadde, så blir ikke mer testing nå:) Så nå venter jeg bare at tempen skal stige imorgen eller overimorgen:joyful: Dpo-land, here I come! :p

10F53132-7855-4C69-990D-BE9BE7B5F6F9.png
49CFD020-4A1C-407B-8BF7-1A2B0FD18E42.jpeg
 
Fikk el tidligere enn jeg trodde, så 9dpo i dag. Sååå lyst å teste, men tenkte å vente til imorn. Tok to tester i går, både vanlig strimmel og tidligtest, begge negative :p Er jo tidlig ennå. Sist testet jeg positivt 12 dpo, men nå har jeg bare rfsu sine strimmel-tester igjen med sensitivitet på 25 ... Noen erfaringer med disse?
 
Jeg er enten 2 eller 4 dpo i dag :joyful: Skikkelig vanskelig å avgjøre hvilken dag El var denne gangen! Ingen direkte symptomer, det er vel nesten ikke mulig å ha enda, eller? Generelt er jeg helt utslått og sliten, men det kan jo være alt mulig:wacky:
Er så vanskelig syns jeg, noen har symptomer i det sekundet egget fester seg mens andre går i 7 måned :hilarious: Har finni ut at i det gamet her fins det ingen fasit mal :joyful: Var så sliten og ødelagt forrige syklus i dpo land men mens kom, ingenting foreløpig men kan være fordi jeg nå har ferie og storkoser meg rundt Norge i bobil :rolleyes:
 
Er så vanskelig syns jeg, noen har symptomer i det sekundet egget fester seg mens andre går i 7 måned :hilarious: Har finni ut at i det gamet her fins det ingen fasit mal :joyful: Var så sliten og ødelagt forrige syklus i dpo land men mens kom, ingenting foreløpig men kan være fordi jeg nå har ferie og storkoser meg rundt Norge i bobil :rolleyes:

Ja, det kan nok hende! Forrige pp var jeg på ferie og da tenkte jeg mye mindre på det, merket ingen symptomer da :joyful: Nå kjenner meg mye mer etter! Etter 10 pp’er har jeg nok kjent alle verdens symptomer uten å være gravid :wacky: blir jo helt tullete! Jeg har ingen tidligere graviditeter å sammenligne med heller, så aner jo ikke hva jeg kjenner etter:joyful:
 
Ja, det kan nok hende! Forrige pp var jeg på ferie og da tenkte jeg mye mindre på det, merket ingen symptomer da :joyful: Nå kjenner meg mye mer etter! Etter 10 pp’er har jeg nok kjent alle verdens symptomer uten å være gravid :wacky: blir jo helt tullete! Jeg har ingen tidligere graviditeter å sammenligne med heller, så aner jo ikke hva jeg kjenner etter:joyful:
Ikke sant :hilarious: Ja man blir litt tullete i det her, hadde 2 år prøving med gamle samboeren og det også var det symptom jakt galore :hilarious: Håper det ikke blir like ille nå :joyful:
 
Hurra, idag var streken like sterk som kontrollstreken. Og det var også på utvannet urin som bare har vært i blæra i to timer:smiley-bounce012 Satser på heelt positiv test ikveld <3
 
Back
Topp