Er ca 7 dpo I dag. Helt hvit test, men måtte bare brenne en![]()
Fort gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ca 7 dpo I dag. Helt hvit test, men måtte bare brenne en![]()
Denne appen forutsier eggløsningsdagen basert på syklusens lengde før den identifiserer en LH-topp. Så når du finner en LH-topp, vil den predikerte eggløsningsdagen bli justert. Ser ut som CD20 er LH-toppen, jeg vil fortsette å teste, så du ville vite om CD20 er en sann topp.Må bare høre litt her da jeg synes det er litt forvirrende med El testene. I følge premom så er jeg på 2 dpo. Kjentes godt at jeg hadde eggløsning å mener ganske sikkert at jeg hadde det på Fredagen. Tok nettopp El test bare for å se at den holder seg nede da jeg trodde jeg hadde eggløsning for 2 uker siden da testen viste positiv. Fikk positiv test igjen på torsdagen så la inn aksjer på Fredagen. Men nå begynner den å stige, er dette normalt? Legger ved bilder fra appen om scanning av El testene. Er ny i dette game å aldri testet El før

Selv om det er tidlig...Jeg begynner å kjenne trangen til å teste snart, selvom jeg ikke kjenner NOEN symptomer og egentlig ganske sikker på at det ikke gikk denne mnd heller.. men.. får jo bare håpe og prøve å holde meg litt lengre fra skuffelse ved å prøøøve å utsette testingen . Er 6 dpo idag
dere som har prøvd mer en 6 mnd, har dere undersøkt hormoner og sædkvalitet å sånn? Vurderer å Bestille privat for å bare sjekke at dette er i orden, så ikke vi sløser mange mnd på noe som kanskje trenger justeringer for å kunne klaffe![]()
Utrolig spent på om det klaffer denne gangen. Har mulighet for progesteronsjekk hvis TR kommer, så det er jo en trøst hvis det ikke går. Jeg synes det er så ubehagelig å ikke forstå hvorfor det ikke går, og klarer ikke slippe tanken om at det er noe galt -bare at det ikke oppdages
flere som har det sånn?
Sist jeg var gravid hadde jeg positiv test på 10 dpo. Jeg begynner å kjenne trangen til å teste snart, selvom jeg ikke kjenner NOEN symptomer og egentlig ganske sikker på at det ikke gikk denne mnd heller.. men.. får jo bare håpe og prøve å holde meg litt lengre fra skuffelse ved å prøøøve å utsette testingen . Er 6 dpo idag
dere som har prøvd mer en 6 mnd, har dere undersøkt hormoner og sædkvalitet å sånn? Vurderer å Bestille privat for å bare sjekke at dette er i orden, så ikke vi sløser mange mnd på noe som kanskje trenger justeringer for å kunne klaffe![]()
Jeg begynner å kjenne trangen til å teste snart, selvom jeg ikke kjenner NOEN symptomer og egentlig ganske sikker på at det ikke gikk denne mnd heller.. men.. får jo bare håpe og prøve å holde meg litt lengre fra skuffelse ved å prøøøve å utsette testingen . Er 6 dpo idag
Hvor kan man ordne det? Privat gynekolog?Har bestilt time for mannen til sædprøve i slutten av mnd. Er greit å sjekke. Jeg har sjekket meg uten å finne noe galt.
Sånn ser det ut nå. Er veldi spent. Har ikke målt noe temp eller nå,men siden jeg hadde El smerter å alt som tyder på El torsdag/fredag så la inn aksjer da. Nå er den å stiger igjen, men vet at kroppen kan prøve å slippe osv igjen. Men hver mnd har jeg eggløsningssmerter, som jeg hadde sist positiv å økning på LH. Kan være en spire daahåpefull nå. Samtilig som jeg har mensmurringer å stikkinger osv så føler meg usikker, 3 dpo idag
Håper det er en spire som klamrer seg fast. Håper du legger inn litt aksjer også, bare sånn tilfelle det er El 
Så spennende!Håper det er en spire som klamrer seg fast. Håper du legger inn litt aksjer også, bare sånn tilfelle det er El
![]()

1-0 til testetøsa