S
Snorkfrk.
Guest
Ååå, takk for det!!Fantastiske nyheter!Nå ble jeg glad
Masse lykke til!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, takk for det!!Fantastiske nyheter!Nå ble jeg glad
Masse lykke til!

Jeg fikk jo positiv EL test CD24, så føler virkelig med deg som ventet enda lenger! Jeg går og venter på at tempen skal stige jeg da- for å være sikker på at jeg hadde EL! Alltid noe å vente påÅåå, takk for det!!Ble også veldig glad, skulle nesten tro det var positiv graviditetstest her
![]()

Så bra. Lykke til, håper spiren sitterEtter over 20 dager med EL-testing fikk jeg endelig positiv test i dag morges på CD 35!! Jeg kan derfor nok en gang slettes fra en ikm gruppe og hoppe over til neste. Lykke til alle sammen, gleder meg til å se mange positive tester snart![]()

Ååå, for noe herk! Ja, det et evig waiting game det herJeg fikk jo positiv EL test CD24, så føler virkelig med deg som ventet enda lenger! Jeg går og venter på at tempen skal stige jeg da- for å være sikker på at jeg hadde EL! Alltid noe å vente på![]()

Tusen takk!Så bra. Lykke til, håper spiren sitter![]()
Det var akkurat som å høre meg selv. Vondt i hodet, sliten, trøtt, ømme pupper og livredd for å håpe for mye.. Tørr nesten ikke tenke på det, fordi jeg er redd skuffelsen er så stor..Jeg har så vanvittig hodepine og har vært så trøtt i flere dager! En venninne sa at det var det første hun merkethåpe, håpe, håpe! Også har jeg disse vonde brystvortene da, som kom etter El og varer fortsatt... pleier bare å ha litt ømhet ved tr.. merker at dette gir meg håp denne gangen og da begynner jeg allerede og grue meg til skuffelse
vet ikke om jeg vil teste før ikm eller ikke! Lurt ned «myk landing» og ikke mega skuff når tr kommer
men er såååå lei negative tester også!!
Samme her...Det var akkurat som å høre meg selv. Vondt i hodet, sliten, trøtt, ømme pupper og livredd for å håpe for mye.. Tørr nesten ikke tenke på det, fordi jeg er redd skuffelsen er så stor..

Det var akkurat som å høre meg selv. Vondt i hodet, sliten, trøtt, ømme pupper og livredd for å håpe for mye.. Tørr nesten ikke tenke på det, fordi jeg er redd skuffelsen er så stor..
Jeg har på en måte lyst til å håpe hver gang og være positiv, men det koster så mye også... har veldig lyst til å være en sånn som ikke tenker så mye på det og er avslappet «skjer det, så skjer det», men det er liksom umulig![]()

. Ikke enkelt når man så gjerne vil å prøver alt mulig å livredd for skuffelser.Samme her også. Samboer såååå overbevist om at vi traff å at jeg får positiv test. Nesten så han er mere ivrig enn meg, men det er fordi jeg er redd for negativ test å skuffelser. Vi har faktisk blitt enig i at vi skal ikke testes før evnt mensen kommer, kommer den ikke i løpe av her uka eller neste så ryker en test. Men ellers skal jeg prøve å vær hard på å ikke teste. Kjenner allerede testtrang å er 4 dpo. Ikke enkelt når man så gjerne vil å prøver alt mulig å livredd for skuffelser.
Tvi tvi! Håper samboeren din har rett. Jeg tester ikke før etter 10 dpo, men tror jeg heller mot å ikke teste før ikm.. utsette skuffelsen. Men vi får se
Da er dere skikkelig sterke, hvis dere klarer å vente med testingenTvi tvi! Håper samboeren din har rett. Jeg tester ikke før etter 10 dpo, men tror jeg heller mot å ikke teste før ikm.. utsette skuffelsen. Men vi får se
![]()
Ja lov å håpe. Ja skjønner den. Derfor jeg å venter
du er sterk du også om du klarer å vente så lenge
![]()

HAHA, det gjør jeg ogsåDu vet du ivrig når du føler du kjenner "spark"![]()
hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var babyspark, kjennes heelt likt ut som de tidlige sparkene jo
Veeet jo at det er for tidlig med reelle symptomer(dpo 3 ish) men er vel lov å drømme seg litt bortDet har eg kjent i 3 årDu vet du ivrig når du føler du kjenner "spark"![]()
fantomspark, men ja e sykt plagsomt å kjenne spark å se på utsiden omtrent