~IKM uke 34~

Jeg troooooor kanskje jeg enten har EL idag eller hadde igår, litt vanskelig å tyde kroppen for tiden. Litt sengevals igår, så da ble det onsdag og igår denne runden. Vi får se hva som skjer om noen uker ;)

Må bare høre litt her da jeg synes det er litt forvirrende med El testene :p. I følge premom så er jeg på 2 dpo. Kjentes godt at jeg hadde eggløsning å mener ganske sikkert at jeg hadde det på Fredagen. Tok nettopp El test bare for å se at den holder seg nede da jeg trodde jeg hadde eggløsning for 2 uker siden da testen viste positiv. Fikk positiv test igjen på torsdagen så la inn aksjer på Fredagen. Men nå begynner den å stige, er dette normalt? Legger ved bilder fra appen om scanning av El testene. Er ny i dette game å aldri testet El før
Denne appen forutsier eggløsningsdagen basert på syklusens lengde før den identifiserer en LH-topp. Så når du finner en LH-topp, vil den predikerte eggløsningsdagen bli justert. Ser ut som CD20 er LH-toppen, jeg vil fortsette å teste, så du ville vite om CD20 er en sann topp.

Forresten, premom-fanen er for premom-merket kvantitativ eggløsningstest, du vil ikke at resultatene skal forvirre deg.

Jeg begynner å kjenne trangen til å teste snart, selvom jeg ikke kjenner NOEN symptomer og egentlig ganske sikker på at det ikke gikk denne mnd heller.. men.. får jo bare håpe og prøve å holde meg litt lengre fra skuffelse ved å prøøøve å utsette testingen . Er 6 dpo idag :shy:

dere som har prøvd mer en 6 mnd, har dere undersøkt hormoner og sædkvalitet å sånn? Vurderer å Bestille privat for å bare sjekke at dette er i orden, så ikke vi sløser mange mnd på noe som kanskje trenger justeringer for å kunne klaffe :confused:

Appen har endelig bestemt seg for El-dag, etter jeg la inn ny temp i dag. 4 dpo :happy:

Jeg er så slått ut og trøtt, det verker i korsryggen og nedover bena, + vonde brystvorter! Håper, håper, håper! :nailbiting: Selv om det er tidlig...

Noen andre som føler på noe enda?

Jeg begynner å kjenne trangen til å teste snart, selvom jeg ikke kjenner NOEN symptomer og egentlig ganske sikker på at det ikke gikk denne mnd heller.. men.. får jo bare håpe og prøve å holde meg litt lengre fra skuffelse ved å prøøøve å utsette testingen . Er 6 dpo idag :shy:

dere som har prøvd mer en 6 mnd, har dere undersøkt hormoner og sædkvalitet å sånn? Vurderer å Bestille privat for å bare sjekke at dette er i orden, så ikke vi sløser mange mnd på noe som kanskje trenger justeringer for å kunne klaffe :confused:

Jeg har prøvd 10 mnd nå. Jeg har ikke fått noe hjelp via legen, men dro privat og tok en liten undersøkelse. Jeg sjekket om egglederen min er åpen (har bare en). Med sånn kontrastvæske-ting. Også skal jeg egentlig ta blodprøve for å sjekke hormoner på CD 2-3, men det har aldri passet å få tatt den prøven. Jeg har blitt anbefalt at mannen sjekker Kvaliteten på svømmerne, men det skjer nok ikke med det første:p

I dag var jeg hos gyn for å sjekke at alt stod bra til. Det gjorde det, og det ligger an til EL onsdag :smiley-bounce012Utrolig spent på om det klaffer denne gangen. Har mulighet for progesteronsjekk hvis TR kommer, så det er jo en trøst hvis det ikke går. Jeg synes det er så ubehagelig å ikke forstå hvorfor det ikke går, og klarer ikke slippe tanken om at det er noe galt -bare at det ikke oppdages:smiley-ashamed005 flere som har det sånn?

Ikke noe særlig meg symptomer her, noe såre nippler, men ikke noe merkverdig :p Er 6 dpo i dag, klarer jeg holde meg 4 dager med å teste?:rolleyes:

Kjenner småstikk i puppene, pluss stikking av å te i livmorområde. Er 3 dpo :p. Utfloden har forandret seg til litt mer kremete/tynnere. Kan være overanalysering :p

Jeg er 5 dpo
Jeg har ømme pupper. Men det har jeg alltid før tr. Utfloden kremet med noe slim. Ellers lite. Hadde litt "sug" i magen noen dager etter el. Og hikke hadde jeg påfallende mye av dagen etter el.

Klør i fingrene for å teste, men skal holde meg til lørdag, om jeg greier. :hilarious:Sist jeg var gravid hadde jeg positiv test på 10 dpo. :rolleyes:

Vi har prøvd i litt over 9 mnd. Ikke sjekket oss eller vært hos lege :) Tenker at om det ikke klaffer over nyttår så skal jeg bestille en legetime for å sjekke at alt er ok. Vi er 23 og 24 år, så heldigvis ingen hastverk for vår del. Hadde vi vært litt eldre ville jeg nok sjekket meg etter 6 mnd prøving :)

Er 6 dpo i dag, er det virkelig mulig å kjenne eventuelle symptomer så tidlig? :eek: Med førstemann merket jeg ingenting før etter flere uker, men nå er jeg plutselig blitt så innmari trøtt og oppblåst. Det sitter vel bare i huet :angelic:

Vi brukte 3 år sist og hadde 4 egguttak. Manglende eggløsning, litt trege svømmere. Anbefaler sterkt å bare sjekke for sikkerhetsskyld :)

Sånn ser det ut nå. Er veldi spent. Har ikke målt noe temp eller nå,men siden jeg hadde El smerter å alt som tyder på El torsdag/fredag så la inn aksjer da. Nå er den å stiger igjen, men vet at kroppen kan prøve å slippe osv igjen. Men hver mnd har jeg eggløsningssmerter, som jeg hadde sist positiv å økning på LH. Kan være en spire daa :D håpefull nå. Samtilig som jeg har mensmurringer å stikkinger osv så føler meg usikker, 3 dpo idag

Vedlegg

• Screenshot_20200810_185711_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200810_185711_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    23,9 KB · Visninger: 143
Sånn ser det ut nå. Er veldi spent. Har ikke målt noe temp eller nå,men siden jeg hadde El smerter å alt som tyder på El torsdag/fredag så la inn aksjer da. Nå er den å stiger igjen, men vet at kroppen kan prøve å slippe osv igjen. Men hver mnd har jeg eggløsningssmerter, som jeg hadde sist positiv å økning på LH. Kan være en spire daa :D håpefull nå. Samtilig som jeg har mensmurringer å stikkinger osv så føler meg usikker, 3 dpo idag

Så spennende!:nailbiting: Håper det er en spire som klamrer seg fast. Håper du legger inn litt aksjer også, bare sånn tilfelle det er El :joyful:

Æsj, jeg som skulle ta prøvinga med «ro», og bare teste dersom jeg mistenker sen tante (syklus på alt fra 40-60 dager så ikke så lett å vite uten å teste). Det sa jeg sist sist gang også, og da bestillte jeg en hel HAUG EL Og g-tester som jeg aldri fikk brukt opp og ble helt tullerusk testetøs av hele prøveprosjektet.:wacky:
Så denne gangen skulle vi bare ta det som det kommer -sånn på ordentlig denne gangen. Og plutselig en dag bli overraska av å være 10 uker gravid eller noe.
Tja. Er 2 eller 3 DPO i PP1 og har allerede tatt graviditetstester -i flertall- på kveldsurin. fordi teite meg klarte å overbevise meg om at det tross ikke er sikkert at EL testene gav rett svar ettersom de teknisk sett har gått ut på dato, og at jeg dermed i teorien kan være langt på vei allerede. Konklusjonen er; jeg er definitivt ikke langt på vei, og «prøving» er ikke en passiv aktivitet. Men nå skal jeg ikke teste igjen før tidligst.... oh well, har et stort langer med tester:hilarious: 1-0 til testetøsa:shy:

Back
Topp