~IKM uke 34~

Hei:)

Håper jeg kan henge litt her, har lange sykluser etter å ha sluttet på hormonprevensjon. Tilhører ikm uke 33, men EL lar vente på seg. Nå er jeg på syklusdag 26, men ikke fått positiv EL-test enda - så litt kjipt å henge etter i ikm-gruppa. Ingen symptomer heller. Hadde kjemisk forrige syklus, så håper vi ikke venter forgjeves denne gangen også.

Snorkfrk. - 29 år - PP3 (kjemisk i PP2) - B2 - EL? - IKM?
 
Jeg har testa i dag. :)

Andre dag i dag med "høy". Men ingen stigning i LH enda. Så er nok litt tidlig enda. Jeg bruker fertitlitetsmonitor og skal teste morgenurin. Den tester både østrogen og LG. Den sier at jeg har hatt en stigning i østrogen, men ikke funnet noe lh enda. Veldig enkelt og greit :joyful: Bare håper den har rett :rolleyes:

Vi la inn litt aksjer i går kveld da, bare fordi vi ville :p Bare en kjapp runde. Jeg tenker ta det er nok en stund til El. Tipper onsdag/torsdag for min del.

Ellers tar jeg litt solviplect. Jeg merker at det omtrent surkler der nede. Og i dag har det gått fra mer kremet til mer klister de siste dagene. Litt mer vanndig i dag, så ting er på gang :D

Krysser fingere for alle oss :Heartred
 
Jeg fikk nettopp min første skikkelig positive eggløsningstest!! Gøy!! I følge appen jeg har brukt, så har jeg ikke eggløsning før den 5.8, ås mulig jeg har tidligere enn hva appen har trodd. Håper på eggløsning I løpet av 20-48 timer, ås da må det legges inn aksjer i morra også!
 

Vedlegg

  • IMG_20200802_124226.jpg
    IMG_20200802_124226.jpg
    10,7 KB · Visninger: 60
Jeg har testa i dag. :)

Andre dag i dag med "høy". Men ingen stigning i LH enda. Så er nok litt tidlig enda. Jeg bruker fertitlitetsmonitor og skal teste morgenurin. Den tester både østrogen og LG. Den sier at jeg har hatt en stigning i østrogen, men ikke funnet noe lh enda. Veldig enkelt og greit :joyful: Bare håper den har rett :rolleyes:

Vi la inn litt aksjer i går kveld da, bare fordi vi ville :p Bare en kjapp runde. Jeg tenker ta det er nok en stund til El. Tipper onsdag/torsdag for min del.

Ellers tar jeg litt solviplect. Jeg merker at det omtrent surkler der nede. Og i dag har det gått fra mer kremet til mer klister de siste dagene. Litt mer vanndig i dag, så ting er på gang :D

Krysser fingere for alle oss :Heartred

Spennende dager fremover da! :) Testet supersvakt på strimmel imorges, men mest at morgenurin ikke er det beste siden LH produseres om morgenen og derfor er best å teste 10-15, så nå prøver jeg å holde meg fra å tisse&drikke så jeg kan teste kl.15:p Har ‘bare’ 8 tester igjen nå, så håper jeg ikke bruker de før jeg får positiv test! Er jo helt testetøs her tydligvis;) Temper hver morgen da, så spent på om jeg får stigning imorgen eller tirsdag! :excited001
 
Ser at bildene mine får så dårlig kvalitet. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå dette?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200802_124836_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200802_124836_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22,5 KB · Visninger: 52
Jeg fikk nettopp min første skikkelig positive eggløsningstest!! Gøy!! I følge appen jeg har brukt, så har jeg ikke eggløsning før den 5.8, ås mulig jeg har tidligere enn hva appen har trodd. Håper på eggløsning I løpet av 20-48 timer, ås da må det legges inn aksjer i morra også!
Så bra! Hurra! :dance018 Håper dette er gullegget da!
 
Dagens EL test. La inn aksjer i dag og på fredag. Og håpe en runde til i mårå :)
 

Vedlegg

  • received_339435840552983.jpeg
    received_339435840552983.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 43
Jeg fikk nettopp min første skikkelig positive eggløsningstest!! Gøy!! I følge appen jeg har brukt, så har jeg ikke eggløsning før den 5.8, ås mulig jeg har tidligere enn hva appen har trodd. Håper på eggløsning I løpet av 20-48 timer, ås da må det legges inn aksjer i morra også!
Så gøy:D:D:D
 
Jeg tok en ny test i kveld bare for å følge litt med og lære litt om kroppen min. Den har mye svakere strek enn tidligere. Er det naturlig å ha en så kort topp? Jeg har aldri gjort dette før, så jeg er ikke helt sikker.. Den er fortsatt positiv da, :) bilde 1 er nå og bilde 2 er tidligere idag. Beklager kvaliteten, vet ikke hvorfor det skjer.. :-(
 

Vedlegg

  • IMG_20200802_191949.jpg
    IMG_20200802_191949.jpg
    22,8 KB · Visninger: 53
  • IMG_20200802_124224.jpg
    IMG_20200802_124224.jpg
    11,4 KB · Visninger: 50
Konstant smiley på EL testen idag, i går var den blinkende. Sex på fredag og idag morges- trør til med en gang til i morgen, så får vi håpe på lykke denne mnd:) Da er det bare å manne seg opp til dpo-land.. en frustrerende plass å være o_O

Vi har egentlig sex hver dag til vanlig, utenom når jeg har mensen da- men har lest at man helst skal ha annenhver dag i perioden rubdt EL, så har holdt oss til det da. Men hva om han for eks har dårlige svømmere- (ikke testet enda) er det ikke bedre odds om man har sex hver dag da, eller..?:anyone
 
Konstant smiley på EL testen idag, i går var den blinkende. Sex på fredag og idag morges- trør til med en gang til i morgen, så får vi håpe på lykke denne mnd:) Da er det bare å manne seg opp til dpo-land.. en frustrerende plass å være o_O

Vi har egentlig sex hver dag til vanlig, utenom når jeg har mensen da- men har lest at man helst skal ha annenhver dag i perioden rubdt EL, så har holdt oss til det da. Men hva om han for eks har dårlige svømmere- (ikke testet enda) er det ikke bedre odds om man har sex hver dag da, eller..?:anyone

Bare å kjøre på:) Det er hvis mannen har dårlige svømmere det er anbefalt å ha annenhver dag for å spare opp en bra dose:p Men er anbefalt å ha minst annenhver dag rundt EL- men gjerne mer hvis man bil det:)
 
Jeg tok en ny test i kveld bare for å følge litt med og lære litt om kroppen min. Den har mye svakere strek enn tidligere. Er det naturlig å ha en så kort topp? Jeg har aldri gjort dette før, så jeg er ikke helt sikker.. Den er fortsatt positiv da, :) bilde 1 er nå og bilde 2 er tidligere idag. Beklager kvaliteten, vet ikke hvorfor det skjer.. :-(

Jeg tror jeg har kort LH-topp (har bare testet en syklus før, da jeg prøvde på nr.4, og ble gravid med henne den syklusen jeg testet selv om jeg aldri fikk positiv test- så må ha rukket å ha peak mellom to ganger jeg testet!). :)
 
Nå er elslimet på plass så da ligger vi i rute til å få eggløsning iløpet av uken:)
 
Jeg har som regel slimet noen dager før. Er ekstra våt i 4-5 dager før el er over:)
Takk for svar begge to. Syns av og til det er vanskelig å skille fra det "slimet" jeg får når vi har hatt sex (sorry hvis tmi) :) tror jeg har det i dag, så da stemmer det ganske bra med at El kanskje er i morgen. Skal kjenne godt etter i morra. Føler meg veldig oppblåst i dag... Mulig det bare er noe jeg har spist da :) overanalyserer alle ting :dance018
 
Back
Topp