~IKM uke 34~

Hei. :happy: Uff, høres ut som litt av en liten reise du har vært på. Jeg var gravid i uke 10, trodde jeg. Begynte å spotte 15.juni. Var «heldig» og ble undersøkt på jobb av en kollega som konstaterte MA. Hun ga meg 2 dager på at kroppen skulle ordne opp selv. Spottet, men jeg følte ikke at det blødde nok. Ble sjekket 17.juni og det var fremdeles like intakt. Fikk da tabletter for medisinsk abort. Sluttet å blø etter ca 1 uke. Fikk EL 29 dager etter MA startet, og fikk mensen på dag 39. Akkurat sluttet å blø. Spent på om syklusen kommer tilbake til normalen med ca 30 dager nå neste syklus... Får håpe du har kommet inn i syklus igjen nå ❤️
Ikke noe kjekt det her.. så bra du hadde kollega som fikk sjekket deg og følgt deg opp! :)
Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen! ❤️
 
Ikke noe kjekt det her.. så bra du hadde kollega som fikk sjekket deg og følgt deg opp! :)
Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen! ❤️
Ikke noe kjekt med MA i det hele tatt. Vi får krysse fingrene for at vi begge blir raskt gravide igjen nå :happy::happy:❤️
 
AliceInWonderland -27 - pp7 - b1 - EL 10.08 - IKM 20.08

Prøver meg inne her, men håper at mens ikke kommer eller at den blir skyvd ut til uken etter. :) Tidligere ingen positive tester, og har hatt mye av for korte lutealfaser(Som regel rundt 7-9 dager). Usikker på om jeg tar kontakt med lege for å spørre om hjelp snart, eller om jeg skal gi det en runde til først. :) Har prøvd siden januar, men med pause i 2 sykluser, så er nå i 9. Syklus siden prøvingen startet, og tendensene på lutealfasedefffekt er så tydlige at jeg tenker det er rart om jeg ikke får hjelp hvis jeg går til lege/ gyn snart, selv om det ikke er gått et år enda.
 
Hei!
Melder meg inn her, nettopp hatt en tidlig SA/kjemisk. Positiv digital test på IKM men startet å blø 1.5uke seinere.

Solfrøken - 33år - PP1/3 - B2 - EL ca 04.08 - IKM 19.08
 
Gikk på en smell å begynte EL testingen i går
 

Vedlegg

  • Snapchat-972008217.jpg
    Snapchat-972008217.jpg
    17,4 KB · Visninger: 81
Dagens EL test
 

Vedlegg

  • 1596104780901.jpg
    1596104780901.jpg
    21,4 KB · Visninger: 61
Jeg tester jeg også. Veldig svak positiv i dag og i går. 0, 17 i går og 0, 12 i dag. Veldig utvannet urin i dag (sorry hvis tmi), så satser på at det øker i morra. Er spent på å se om jeg har eggløsning og når den eventuelt er :) prøver og teste til samme tid, men det er ikke alltid det går :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200730_134958_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200730_134958_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    16,3 KB · Visninger: 54
Jeg tester jeg også. Veldig svak positiv i dag og i går. 0, 17 i går og 0, 12 i dag. Veldig utvannet urin i dag (sorry hvis tmi), så satser på at det øker i morra. Er spent på å se om jeg har eggløsning og når den eventuelt er :) prøver og teste til samme tid, men det er ikke alltid det går :)
Holder du deg lenge før du tester? Altså drikker ikke ig tisser ikke 4t før testing? Synes det er så vanskelig jeg;) Jeg har også bare negative tester enda- 0.1-0.2, og forventer EL ca.2/7 (IKM 16/17.aug).
 
Jeg tester jeg også. Veldig svak positiv i dag og i går. 0, 17 i går og 0, 12 i dag. Veldig utvannet urin i dag (sorry hvis tmi), så satser på at det øker i morra. Er spent på å se om jeg har eggløsning og når den eventuelt er :) prøver og teste til samme tid, men det er ikke alltid det går :)
Er det ein app du legge dei inn? Eg ska ha EL egentlig på mandag men har variert så vil tru den kommer til helga
 
Holder du deg lenge før du tester? Altså drikker ikke ig tisser ikke 4t før testing? Synes det er så vanskelig jeg;) Jeg har også bare negative tester enda- 0.1-0.2, og forventer EL ca.2/7 (IKM 16/17.aug).
Jeg leste en plass at man burde teste mellom klokka 11 og 15, men da uten å drikke noe etter man står opp. Det er neste umulig, syns jeg :) prøver å teste til ca samme tid hver dag, men jeg er en person som bare MÅ PÅ Do med en gang jeg står opp!! Hehe, så da må jeg heller vente til litt utpå dagen :)
 
Jeg leste en plass at man burde teste mellom klokka 11 og 15, men da uten å drikke noe etter man står opp. Det er neste umulig, syns jeg :) prøver å teste til ca samme tid hver dag, men jeg er en person som bare MÅ PÅ Do med en gang jeg står opp!! Hehe, så da må jeg heller vente til litt utpå dagen :)
Haha- det hadde jeg aldri klart! Prøver å teste mellom 14-18 en gang jeg, og prøver å huske å ikke drikke eller gå på toa ca.4t før testing, men er såååå vanskelig!;)
 
Haha- det hadde jeg aldri klart! Prøver å teste mellom 14-18 en gang jeg, og prøver å huske å ikke drikke eller gå på toa ca.4t før testing, men er såååå vanskelig!;)
Ja, det er utrolig vanskelig!! Jeg måtte på do sa jeg var på kjøpesenteret i stad og klarte akkurat å holde meg til jeg kom hjem :laughing005
 
Jeg forventer EL 2-3.aug (søn/man), og har kun veldig svake teststreker fortsatt.. Er det normalt?:wacky: Første gang jeg tester ordentlig etter EL nå, så fersk på det! Prøver å teste på ettermiddagen (14-18) og ikke tisse 3/4t før testing. Kan den plutselig stige i styrke eller vil EL bli senere enn antatt?:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 317A80E9-CF48-4FF1-8D44-610CCB2E9D8F.jpeg
    317A80E9-CF48-4FF1-8D44-610CCB2E9D8F.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 62
Jeg har testa på monitor i går og i dag, og sier fortsatt "lav". Men jeg ser at dagens strek har blitt sterkere sammenlignet med gårsdagens strek. Gøy å skje at at skjer noe. :D
Ellers har jeg begynt på Soliplect. Jeg ble gravid forrige gang da jeg tok det, så begynner med det med en gang jeg, likeså godt.
 
Jeg forventer EL 2-3.aug (søn/man), og har kun veldig svake teststreker fortsatt.. Er det normalt?:wacky: Første gang jeg tester ordentlig etter EL nå, så fersk på det! Prøver å teste på ettermiddagen (14-18) og ikke tisse 3/4t før testing. Kan den plutselig stige i styrke eller vil EL bli senere enn antatt?:rolleyes:
Hei:) Hvis du sammenligner med meg vil jeg si det er normalt. Her kan du se stigningen min denne måneden:) Er bare en snau dag før testene blir mye sterkere:)

Hadde sånn forrige måned og, og det var min første PP. Jeg forventet jevn stigning over flere dager, men neida :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • F421766C-8E37-401F-846E-8E2555E63A61.png
    F421766C-8E37-401F-846E-8E2555E63A61.png
    71,4 KB · Visninger: 68
Hei:) Hvis du sammenligner med meg vil jeg si det er normalt. Her kan du se stigningen min denne måneden:) Er bare en snau dag før testene blir mye sterkere:)

Hadde sånn forrige måned og, og det var min første PP. Jeg forventet jevn stigning over flere dager, men neida :smiley-bounce012
Ja, se der ja! :joyful:Testet du til samme tid med konsentrert urin hver dag? Min var 0.31 i dag- ikke høy, men høyeste hittil iaf, så kanskje det trapper opp nå 2/3 dager før forventet EL? :rolleyes:
 
Ja, se der ja! :joyful:Testet du til samme tid med konsentrert urin hver dag? Min var 0.31 i dag- ikke høy, men høyeste hittil iaf, så kanskje det trapper opp nå 2/3 dager før forventet EL? :rolleyes:
Ikke nøyaktig samme tid, men nogenlunde. Var mest bevisst på og ikke drikke noe særlig, og vente fire timer. Var også tydelig at jeg fikk lavere score på morgningen enn litt ut på dagen:) Ja, det kan godt hende :happy: Masse lykke til:happy:
 
Ikke nøyaktig samme tid, men nogenlunde. Var mest bevisst på og ikke drikke noe særlig, og vente fire timer. Var også tydelig at jeg fikk lavere score på morgningen enn litt ut på dagen:) Ja, det kan godt hende :happy: Masse lykke til:happy:
Tusen takk:) Du også!
 
Back
Topp