~IKM uke 34~

Hei fine damer:) Er ganske ny i prøvegamet (selv om jeg har 2 barn fra før), så lurer på en del ting.
Vet noen av dere om urinveisinfeksjon kan gå ut over EL testresultat, eller har det ikke noe å si?
 
Her går verdiene oppover i hvert fall :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200801_111218_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200801_111218_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    19 KB · Visninger: 58
Ser det er dårlig kvalitet på bildet jeg lastet opp, men jeg er på ca 0,55 i dag. Må teste litt ekstra fremover for å finne ut akkurst når jeg har EL etter mange år på p pille. Skal i følge apper, ikke ha EL før om 5 dager... Spennende å se.
 
Eggløsning i dag? Elle ska streken bli ennå sterkere
 

Vedlegg

  • received_289467265662808.jpeg
    received_289467265662808.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 63
Ka tid ska eg rekne dpo land? På mandag elle i mårå?
 
Ka tid ska eg rekne dpo land? På mandag elle i mårå?
Positiv EL-test kommer 20-44t før EL, så vanskelig å vite eksakt når den er, men hvis du fortsetter å teste, kan du regne at EL har vært når testen er negativ igjen:)
 
Marthe<3 - 26 - PP2 - B1 - EL 10.08 - IKM 23.08

Usikker på om IKM blir denne uka eller neste uka men får se ca el testene sier :cat:
 
Har ikke testa enda (eller drukket noe). Driver og holder meg  har fått lagt inn litt tidlig aksjer m, bare for sikkerhets skyld :laughing001 hva med deg??
Vi la inn aksjer i går og fredag- tenkte å fortsette daglig fremover til tempen stiger! Tok EL test i morges på morgenurin, som var supersvak (0.18), men har lest at man helst ikke skal bruke morgenurin :rolleyes: De første var på rundt 0.3 i går, så ikke sterke de heller, men har hørt flere gå raskt&brått opp, så må bare fortsette å teste.. ;) Tenker å teste igjen kl.13:30 uten å tisse/drikke, men må allerede tisse nå bare litt over en time senere:hilarious: Håper jeg får positiv ila dagen evt imorgen så EL kommer som forventet! :confused:
 
Back
Topp