IKM Uke 34

Hvorfor betakaroten, hva skal det være godt for? :)

Sånt som finnes i gulrot, er vel noe vi trenger for et eller annet + at jeg vet at vi trenger det for å bli brun/få en jevn/jevnere brunfarge:hilarious: står vel mer forklart i den artikkelen som er trekt inn i en annen tråd
 
Noen andre som har begynt å legge litt aksjer? :D

Her har vi begynt, men vi gjør bare når vi har lyst, ikke etter skjema :hilarious::rolleyes: Brukte concieve+ idag da, kanskje det kan ha noe for seg.. :)
 
Sånt som finnes i gulrot, er vel noe vi trenger for et eller annet + at jeg vet at vi trenger det for å bli brun/få en jevn/jevnere brunfarge:hilarious: står vel mer forklart i den artikkelen som er trekt inn i en annen tråd
Ja jeg bruker det hver sommer for brunfargen sin del, men har ikke hjulpet meg å bli gravid hvertfall :hilarious:
 
Noen andre som har begynt å legge litt aksjer? :D

Her har vi begynt, men vi gjør bare når vi har lyst, ikke etter skjema :hilarious::rolleyes: Brukte concieve+ idag da, kanskje det kan ha noe for seg.. :)

Begynte i dag :shy: er akkurat ferdig med mensen, men sist mnd hadde jeg så kort syklus at vi ikke traff på el, trodde jeg skulle ha el ca en uke etter mens som jeg pleier å ha, men tydeligvis hadde jeg det bare 2 dager etter mens sist syklus.. så nå legges det aksjer fra første dag etter mens for å være sikker på å treffe på:hilarious: klaffer det ikke denne mnd tenker jeg å prøve meg på el-tester neste pp:)
 
Begynte i dag :shy: er akkurat ferdig med mensen, men sist mnd hadde jeg så kort syklus at vi ikke traff på el, trodde jeg skulle ha el ca en uke etter mens som jeg pleier å ha, men tydeligvis hadde jeg det bare 2 dager etter mens sist syklus.. så nå legges det aksjer fra første dag etter mens for å være sikker på å treffe på:hilarious: klaffer det ikke denne mnd tenker jeg å prøve meg på el-tester neste pp:)
Like greit å være på den sikre siden! :) Lykke til!
 
Nå er jeg endelig ferdig med mens, 7 dagers TR.. Slitsom! Begynt med ELtesting og negativ i dag og, men idag begynner vi å legge inn aksjer ❤️:happy:

Tips til å gjør aksjelegging litt kjekkere, siden mannen blir litt lite tent av den "påtatte" aksjen:sorry::angelic:
Jeg syns jo det går helt fint, men kjenner selv litt på at jeg jo vil mannen skal kose seg litt med dette han og :wacky:
 
Sånt som finnes i gulrot, er vel noe vi trenger for et eller annet + at jeg vet at vi trenger det for å bli brun/få en jevn/jevnere brunfarge:hilarious: står vel mer forklart i den artikkelen som er trekt inn i en annen tråd
Det hjelper også med å unngå at du blir solbrent. Og det har faktisk positiv effekt for folk som sliter med soleksem :) jeg bruker betakaroten hele året ;)
 
Nå er jeg endelig ferdig med mens, 7 dagers TR.. Slitsom! Begynt med ELtesting og negativ i dag og, men idag begynner vi å legge inn aksjer ❤️:happy:

Tips til å gjør aksjelegging litt kjekkere, siden mannen blir litt lite tent av den "påtatte" aksjen:sorry::angelic:
Jeg syns jo det går helt fint, men kjenner selv litt på at jeg jo vil mannen skal kose seg litt med dette han og :wacky:
Hva med å ikke si noe om at det er aksjelegging? Du kan vært ekstra på og gi mye kos, så ender det ene som regel med det andre :rolleyes:
 
Nå er jeg endelig ferdig med mens, 7 dagers TR.. Slitsom! Begynt med ELtesting og negativ i dag og, men idag begynner vi å legge inn aksjer ❤️:happy:

Tips til å gjør aksjelegging litt kjekkere, siden mannen blir litt lite tent av den "påtatte" aksjen:sorry::angelic:
Jeg syns jo det går helt fint, men kjenner selv litt på at jeg jo vil mannen skal kose seg litt med dette han og :wacky:
Ikke alltid lett det der med prøving og selve sexen :rolleyes: Jeg prøver bare så godt jeg kan å la han ta initiativ, eller få han med uten å nevne noe om prøving eller aksjelegging. Så går det seg som regel til :) Han skjønner såklart tegninga når det har gått noen dager med annenhver, men prøver å ikke tydeliggjøre det så veldig.
 
Ta en tur i skogen bare du og mannen eller kjør en tur i bilen! Mange muligheter bare man er litt kreativ :dance011
Svigers drar hjem i dag så da blir det litt kos i kveld :) Vi er på en liten øy med hytte rundt så er ikke mulig å ha seg i skogen. 3 dagen med slim så har enda håp at det kan klaffe.
 
Hmm.. EL-slim i dag (CD8). Litt tidlig mtp at EL har vært rundt CD 17/18/19 de siste syklusene. Får starte med EL-testing da:rolleyes:
 
CD 8 Idag, må kjøpe med EL tester i morgen så jeg kan starte testingen snart :hilarious: noen andre på Letrozol dobbel dose som kjenner litt sånn stikninger/murringer i eggstokkene mot eggløsning?? Ikke smertefullt, men en type stikking/murring jeg ikke har kjent før EL :p
Jeg ligger en dag bak deg på cd 7, kjenner av og til. Men ikke sånn påfallende mye, regner med det blir når en nærmer seg;)
 
Fikk positiv EL test på idag, CD 9 :eek: kan det stemme??? Bruker clearblue sine tester... har alltid EL mellom CD 12-14, stabil syklus siste 2 årene etter jeg sluttet på prevensjon...
Er så usikker på om jeg kan sette Ovitrelle idag eller ikke :shifty:
 
Fikk positiv EL test på idag, CD 9 :eek: kan det stemme??? Bruker clearblue sine tester... har alltid EL mellom CD 12-14, stabil syklus siste 2 årene etter jeg sluttet på prevensjon...
Er så usikker på om jeg kan sette Ovitrelle idag eller ikke :shifty:
Har du noen andre symptomer? :) Har du den med smileyen?
 
Usj, omgangssyke i hus rett før EL :hungover:
Håper jeg og mannen slipper unna! Hvis ikke blir det dårlig med aksjelegging:wacky:
 
Usj, omgangssyke i hus rett før EL :hungover:
Håper jeg og mannen slipper unna! Hvis ikke blir det dårlig med aksjelegging:wacky:
Mine tips, ikke del tannkrem. Sett ikke tannkostene sammen, ikke pust inn "dampen" når noen spyr.
Har hjulpet meg mye disse tiltakene;)
 
Back
Topp