IKM Uke 34

Det forstår jeg du blir! Har hørt at p-sprøyte kan «henge litt igjen» og skape litt sykluskluss siden det er depot preparat, men det gjør det jo ikke mindre kjipt når man skal begynne å prøve!
Ja, tok jo fryktelig lang tid før TR i det hele tatt viste seg. Så veldig kjedelig å det skal være ustabilt og slikt. Men det går vel seg til håper jeg, eller at det klaffer for oss snart :)
 
Jeg antar EL er i morgen for min del, håper! Utifra temperatur og blinke de smiley så er jeg uansett veldig fertil per nå, så vi hopper i høyet daglig nå! Er CD11 og på andre dagen med blinkende smiley, pluss tempen har droppet og er nå på vei opp! ❤️
Må spiren sette seg godt fast!❤️❤️
 

Vedlegg

  • 6C6F4ADA-3123-4433-8489-EC1FE6924547.jpeg
    6C6F4ADA-3123-4433-8489-EC1FE6924547.jpeg
    76 KB · Visninger: 23
I følge tempen hadde jeg allerede EL på torsdag :eek: pleier alltid ha på CD 21 og det tidligste har vært CD 19.. merkelige greier!
Jeg begynte å teste etter EL på fredag, men kan se ut som jeg misset den :shy:
 

Vedlegg

  • E4E57FD5-EA5F-4F2D-AA82-F8E46B96EAD4.png
    E4E57FD5-EA5F-4F2D-AA82-F8E46B96EAD4.png
    91 KB · Visninger: 37
MamaH - 24 år - PP1 - B2 - EL 10.08 - IKM 24.08

såvidt jeg tør å poste denne altså, skummelt å få flere barn! :nailbiting: vi har vært i tenkeboksen leeeenge
 
Last edited:
Etlitehåp - 42 - PP8 etter MA - B2 - EL ca 07.08 - IKM ca 21.08
Langt fra optimal PP ettersom samboer er bortreist hele uka, men aksjer innlagt før avreise iallefall så man kan jo aldri vite..

Masse lykke til alle sammen:)
 
I følge tempen hadde jeg allerede EL på torsdag :eek: pleier alltid ha på CD 21 og det tidligste har vært CD 19.. merkelige greier!
Jeg begynte å teste etter EL på fredag, men kan se ut som jeg misset den :shy:
Håper du la aksjer da!!
 
I dag skjedde det underlige. Skulle «egentlig» ha EL på torsdag. Begynte å sjekke med CB dobbel hormonindikator EL test i går. Den var negativ. I dag forventet jeg enten negativ eller blinkende smiley, sånn at overraskelsen var litt stor når jeg fikk fast smiley.

Så nå får vi se :joyful:
 
I dag skjedde det underlige. Skulle «egentlig» ha EL på torsdag. Begynte å sjekke med CB dobbel hormonindikator EL test i går. Den var negativ. I dag forventet jeg enten negativ eller blinkende smiley, sånn at overraskelsen var litt stor når jeg fikk fast smiley.

Så nå får vi se :joyful:

Spennende! Har du gjort noe annet denne uken siden den kom tidligere? Jeg drikker salvie- og lakrissrotte, og lurer på om jeg skal begynne å teste noe tidligere denne syklusen i tilfelle eggløsningen kommer før. Har faktisk en del smerter/murringer i nedre mageregion nå.
 
Spennende! Har du gjort noe annet denne uken siden den kom tidligere? Jeg drikker salvie- og lakrissrotte, og lurer på om jeg skal begynne å teste noe tidligere denne syklusen i tilfelle eggløsningen kommer før. Har faktisk en del smerter/murringer i nedre mageregion nå.
Absolutt niks nada forskjell. Kanskje heller det litt motsatte, bare gitt litt f.. Eller, begynt på jobb igjen. Kanskje det gjør susen :D:wacky:
 
Er bare 2 DPO og allerede utålmodig... :wtf: Har ingen ting å se frem til lengre, da alt av ferie og feriegjester er over og reist. Dette kommer til å bli 15 lange dager til IKM :shifty:
 
Noelialita - 21 år - pp2 - B1 - EL usikker (mellom 7-11 august) - ikm rundt 22-25 august. Bruker bare flo appen, og blir ikke helt enig med den enda :p
 
Cd12 og vært oppe hele natten med lille, så kjenner på den, i dag eller i morgen er El for i dag har jeg elslim og enda blinkende smiley, så enten i dag eller i morgen!❤️:arghh: synes det går utrolig tregt!:bored:

Blir spennende å se hvor lenge vi holder ut med aksjer i dag! Blir nok veldig kjapp :bag:
 
CD9 og på tide å tenke på aksjelegging og el testing :p
Endelig snart ny dpo tid! El innen de neste 5 dagene!
 
Cd12 og vært oppe hele natten med lille, så kjenner på den, i dag eller i morgen er El for i dag har jeg elslim og enda blinkende smiley, så enten i dag eller i morgen!❤️:arghh: synes det går utrolig tregt!:bored:

Blir spennende å se hvor lenge vi holder ut med aksjer i dag! Blir nok veldig kjapp :bag:
En kjappis er mer enn godt nok! Lykke til :D
 
Back
Topp