IKM Uke 34

Har du noen andre symptomer? :) Har du den med smileyen?
Har samme symptomene som hver mnd, derfor jeg tok en test siden jeg følte at det måtte være EL :) Ja, den «enkle» versjonen :p
Men jeg satt sprøyta og håper på det beste :smiley-angelic001
 
CD16 og de vanlige el-smertene jeg pleier å få :) El er nok idag. Har ikke testet eller tempet, bare kost oss :happy: Legger nok aksjer ikveld eller imorgen også, så er det bare å vente i spenning
 
Mest sannsynlig 1 DPO idag. Har sett mange som har tatt Ovitrelle sier at den kan gi positiv EL test også, så har derfor ikke tatt sjansen på å teste etter negativ EL test idag... Men hadde tydelige og sterke EL smerter igår, og ingen smerter idag :happy:

Har lagt inn positiv EL test i appen Flo, og jeg la inn det så har IKM blitt forskjøvet til 20. august?? Ifølge appen skulle ikke EL være før 5. august (etter logging av korrekt lengde på mens), og den kom 3. august, altså 2 dager før enn hva appen regnet ut.. Skulle trodd IKM ble flyttet fremover og ikke bakover..? :confused:
 
Mest sannsynlig 1 DPO idag. Har sett mange som har tatt Ovitrelle sier at den kan gi positiv EL test også, så har derfor ikke tatt sjansen på å teste etter negativ EL test idag... Men hadde tydelige og sterke EL smerter igår, og ingen smerter idag :happy:

Har lagt inn positiv EL test i appen Flo, og jeg la inn det så har IKM blitt forskjøvet til 20. august?? Ifølge appen skulle ikke EL være før 5. august (etter logging av korrekt lengde på mens), og den kom 3. august, altså 2 dager før enn hva appen regnet ut.. Skulle trodd IKM ble flyttet fremover og ikke bakover..? :confused:
Ovitrelle gir både super positiv el test og gtest. Ingen vits å teste etter el etter sprøyten.
Lykke til:Heartbigred
 
Her nærmer det seg el, merker det på sexlyst, utflod og elsmerter:knegg::wav
Letrozol gir effekt. Pga reise og div har jeg glemt å bestille ovitrelle, så håper el ikke kommer før jeg får hentet sprøyten :bag:
 
Ovitrelle gir både super positiv el test og gtest. Ingen vits å teste etter el etter sprøyten.
Lykke til:Heartbigred
Takk, er så spent på om dette vil hjelpe :D
Ovitrelle vil ikke gi utslag hvis jeg venter med å ta g-test til IKM? Har lest så mye forskjellig at jeg gidder ikke ta en bomtest :shifty:
 
Takk, er så spent på om dette vil hjelpe :D
Ovitrelle vil ikke gi utslag hvis jeg venter med å ta g-test til IKM? Har lest så mye forskjellig at jeg gidder ikke ta en bomtest :shifty:
Jeg bruker å teste den ut, dvs ta den fra ca 8 dpo og se streken bli borte for å vite om det er ny ekte strek. Men ovitrelle har stort sett vært 100% ute 11 dpo.
Så på ikm er du garantert riktig svar, forhåpentligvis positivt svar:Heartbigred
 
CD 11, og ennå spent på hvilken CD dag EL´n kommer på denne gangen..:p Testet CD 7, 9, 10 og 11, og synes jeg ser forskjell/endring mellom CD 7 og 9, men ikke mer ennå..:p så får vel teste litt nå og da, til det blir tydelig forskjell:bored:
 
Har du bare 6-dagers lutealfase?:eek:
Syklusen min er tullete.. :confused: Sliter litt med å stabilisere seg etter p-sprøyte slutt. Lutealfasen er blitt kortere og kortere for hver syklus. EL er ganske så sein, så lurer på å innom fastlegen for noen råd i forhold til det.
 
Syklusen min er tullete.. :confused: Sliter litt med å stabilisere seg etter p-sprøyte slutt. Lutealfasen er blitt kortere og kortere for hver syklus. EL er ganske så sein, så lurer på å innom fastlegen for noen råd i forhold til det.
Hvor lenge siden er det du slutta? Var jo en veldig kort lutealfase ihvertfall :confused:
 
Hvor lenge siden er det du slutta? Var jo en veldig kort lutealfase ihvertfall :confused:
Siste sprøyta ble tatt mai i 2018 og første mens kom i april 2019 (brukt sprøyta i 7 år så har ikke hatt noen TR eller syklus da). Lutealfasen har vært på 14 dager til 11 og nå ned til 6/7 dager. Så ustabilt ja. Tester EL med digital denne PP'n for å se an litt og så får jeg evt kontakte lege for råd dersom EL er like sein og lutealfasen like kort denne PP'n. Blir veldig forvirret av det hele :confused:
 
Siste sprøyta ble tatt mai i 2018 og første mens kom i april 2019 (brukt sprøyta i 7 år så har ikke hatt noen TR eller syklus da). Lutealfasen har vært på 14 dager til 11 og nå ned til 6/7 dager. Så ustabilt ja. Tester EL med digital denne PP'n for å se an litt og så får jeg evt kontakte lege for råd dersom EL er like sein og lutealfasen like kort denne PP'n. Blir veldig forvirret av det hele :confused:
Det forstår jeg du blir! Har hørt at p-sprøyte kan «henge litt igjen» og skape litt sykluskluss siden det er depot preparat, men det gjør det jo ikke mindre kjipt når man skal begynne å prøve!
 
Back
Topp