IKM Uke 34

Helt vanlig at noen sykluser er anderledes enn andre. Tr kan være forsinket fordi du stresser mye rundt dette med testing og kjenner mye etter på kroppen. Tenker at all overdreven testing bare stresser opp kroppen. Det er ikke sånn at den blir positiv bare man tisser på mange nok tester:hilarious:
Nå vet ikke jeg hvordan din syklus er, men jeg har hele livet hatt 28-30 dager så når den plutselig er e uke for sein så vil jeg gjerne teste det før jeg bøtter nedpå med alkohol.
Lykke til med dine svangerskapxsmile5
 
Nå vet ikke jeg hvordan din syklus er, men jeg har hele livet hatt 28-30 dager så når den plutselig er e uke for sein så vil jeg gjerne teste det før jeg bøtter nedpå med alkohol.
Lykke til med dine svangerskapxsmile5
Takk :) Har også bestandig samme syklus, men en gang kom mensen to dager før husker jeg og en gang kom den noen dager over tiden. Så sånn kan skje. Skal nu følge med hvordan det går meg deg, kanskje denne måneden er et unntak for deg, så er neste syklus som vanlig igjen :) Lykke til uansett :D
 
Har liksom litt dårlig samvittighet for alkohol, så tester helt for sikkerhetskyld i kveld før jeg begynner å drikke også får jeg ta en test til mandag igjen hvis det ikke har skjedd noe. Litt oppblåst, men ingen smerter som jeg pleier å få før tr:p

Lurt :D Da kan du føle deg helt trygg :happy: Spennende fremover :D
 
Når skal man kontakte lege for å høre om det er noe galt liksom?
8 dager siden ikm i dag, så tenkte kanskje ta en siste test på søndag og kontakte legen til mandagen?
 
Når skal man kontakte lege for å høre om det er noe galt liksom?
8 dager siden ikm i dag, så tenkte kanskje ta en siste test på søndag og kontakte legen til mandagen?

Har du testet etter eggløsning? Vil anta det eventuelt er eggløsningen som er forsinket, og at det ikke er noe farlig. Hadde du 1-2 dager med litt blod? Jeg har hatt to syklus i år der jeg bare har blødd på noen tørk, og så fått ordentlig mensen 20 dager etter «tullemens». Har da så vidt jeg har skjønt ikke hatt eggløsning før tullemens, men fått det rett etterpå før ordentlig mensen.
 
Har du testet etter eggløsning? Vil anta det eventuelt er eggløsningen som er forsinket, og at det ikke er noe farlig. Hadde du 1-2 dager med litt blod? Jeg har hatt to syklus i år der jeg bare har blødd på noen tørk, og så fått ordentlig mensen 20 dager etter «tullemens». Har da så vidt jeg har skjønt ikke hatt eggløsning før tullemens, men fått det rett etterpå før ordentlig mensen.
Nei, ikke en dråpe blod, så veldig merkelig. Sendte mail til legen i dag og fikk beskjed om å ta kontakt over helga hvis ikke jeg får mensen:p
 
Har du testet etter eggløsning? Vil anta det eventuelt er eggløsningen som er forsinket, og at det ikke er noe farlig. Hadde du 1-2 dager med litt blod? Jeg har hatt to syklus i år der jeg bare har blødd på noen tørk, og så fått ordentlig mensen 20 dager etter «tullemens». Har da så vidt jeg har skjønt ikke hatt eggløsning før tullemens, men fått det rett etterpå før ordentlig mensen.
Har aldri testa for eggløsning, men pleier å ha sterke el smerter og 14 dager etterpå få mensen som klaffer helt med kalenderen og det kommer alltid på dagen 28, har av og til drøyd til dag 30, men det har vært så stabilt siden jeg var 16 og nå er jeg 24 år.
Etter MA i mars/april, stabilisert mensen seg etter 2 sykluser hvor en syklus ble "lang" og varte 32 dager.
Så veldig merkelig, så ble bekymret for at det er noe galt med meg. Er veldig sliten for tiden, men ingen smerter i alle fall.

Hadde denne perioden sterke el smerter både 10 og 17 august denne perioden. Men el må jo ha vært enda litt senere da siden testen i dag morges 8ikm fremdeles er negativ i så fall:wtf:
Håper bare det er det som er forskjøvet og at ikke det er noe galt med kroppen min. Satser på det har klaffet på en eller annen måte denne pp:woot:
 
Nå til søndag skal jeg i følge appen egentlig ha ny elo_O
Krysser fingre for at jeg ikke får mensen og at det plutselig popper opp gravid test til søndag eller at jeg får tatt blodprøver neste uke med et lykkelig resultat:Heartred

Hannelore når skal du teste igjen, eller gå til legen?
 
Og der fikk jeg mensen:angry4:smiley-angry016 11 dager over ikm, så irriterende!
Lykke til alle sammen, ser kanskje noen av dere i neste ikm gruppe:love2

Jeg har enda ikke fått mensen.. hadde mensensmerter i går, så trodde den skulle komme da, men nei... negativ hcg i blod for en uke siden, og gynekolog så alt så fint ut samme dagen, og er 19 dager over antatt ikm. Hun, snodige greier.
 
Back
Topp