IKM Uke 34

Finnes det noe vitenskapelige referanser som tilsier at det skal ha effekt?
Kan bare uttale meg på egne vegne :) Er det som er hensikten med dem ifølge nett, og er det som har skjedd hos meg. Om det funker sånn for andre må man nesten bare sjekke ut sjøl :rolleyes:
 
Ja, det hadde jo vore utruleg moro om det klaffa for oss begge i PP16, når hjelpa er rett rundt hjørnet!! Synest me fortjener det etter så lang tid... :banghead: Sjukepleiaren eg snakka med i dag på klinikken sa at det ofte hjelper berre å ta den telefonen... :p

Tommel opp for ein ny maiblomst!! ❤️
Helt enig! Det er virkelig fortjent! Hjelper hvertfall på min ro at jeg vet vi snart får hjelp, så kan godt hende den telefonen gjør mer enn man tror :rolleyes:
 
Noen som skal prøve ut noe ekstra for å få det til å klaffe denne pp'en? :)
Prøvde Babyklister forrige PP, blir nok å prøve det denne PP'n og. I tillegg til Solvipect kanskje - føler meg snart desperat:hilarious: + at jeg har kjøpt digitale EL-tester (Eveline) i håp om at de er enklere å tyde EL med.
 
Helt enig! Men nå som jeg drikker koffeinfri kaffe hjemme føler jeg at jeg kan unne meg et glass cola ute, eller en kopp skikkelig kaffe når vi er borte på besøk:) det blir nok vanskeligere når ferien er ferdig og jeg er tilbake på jobb igjen.. blir for mange spørsmål hvis jeg tar med meg koffeinfri kaffe på jobb.. så da må jeg vel prøve å heller inngå å drikke kaffe i arbeidstiden:facepalm:
Har selv nesten slutta å drikke kaffi på jobb. Før kunne jeg fint h 3 kopper dagen bare der :p
 
Prøvde Babyklister forrige PP, blir nok å prøve det denne PP'n og. I tillegg til Solvipect kanskje - føler meg snart desperat:hilarious: + at jeg har kjøpt digitale EL-tester (Eveline) i håp om at de er enklere å tyde EL med.
Hva er Solvipect? Jeg har også kjøpt digitale EL tester denne gang. Blir aldri komfortabel med å tyde de strekene :hilarious:
 
Hva er Solvipect? Jeg har også kjøpt digitale EL tester denne gang. Blir aldri komfortabel med å tyde de strekene :hilarious:
Slimløsende hostesaft, skal vist hjelpe på EL-slim. Tror det blir greit å teste digitale ja:)
 
Åhh! Husker jeg for 9 mnd var aktiv i slike tråder. Det var så spennende. Lykke til alle sammen ❤️
 
Å vips; så har man gått til innkjøp av betakaroten, bidronniggele, salviete, grapefruktkjerneekstrakt OG wild yam:hilarious: mangler bare babyklister nå; så har jeg så å si alt tror jeg:hilarious: og jeg som ikke skulle stresse med noe som helst denne pp’n:hilarious::hilarious:o_Oo_O
#oppgittovermegselv :hilarious:
 
Rainbowdash ~ 38år~B første felles~ ca PP 39/snart 3år~ El 06.08~ IKM 20.08

Bruker litt hjelpemidler denne pp, som er syklus nr 2 etter sa med to frø. Letrozol, ovitrelle og progreston, utenom babyklister og div andre naturpreparater.
 
Aaaah snart i morgen og første El test som brennes av!!!:rolleyes: Andre som er like utålmodige som meg? Må legge til at jeg har vært klar for prøving på nummer to da N ble ett i mars ❤️ men mannen trengte litt betenkningstid :oops: så derfor jeg er såå sykt gira! Endelig pp1 liksom! Håper virkelig bare det klaffer like fort som det gjorde med N❤️ som var to PP!
 
Endelig har jeg tatt første ELtest og ting er igang! Denne var jo naturlig nok negativ (clearblue) som egentlig er helt ok da jeg enda spotter litt etter TR, men i morgen eller lørdag synes jeg den kan bli positiv :cool::smiley-bounce016
 
Endelig har jeg tatt første ELtest og ting er igang! Denne var jo naturlig nok negativ (clearblue) som egentlig er helt ok da jeg enda spotter litt etter TR, men i morgen eller lørdag synes jeg den kan bli positiv :cool::smiley-bounce016
Juhuu!! Nå kommer det nok mange positive EL tester de neste dagene :D
 
Her har jeg hatt typisk EL slim igår og idag så denne PP er nok kjørt. Vi er på hytta med svigers så får ikke lagt inn aksjer. Hadde forventa EL på søndag. Søren og!
 
CD 8 Idag, må kjøpe med EL tester i morgen så jeg kan starte testingen snart :hilarious: noen andre på Letrozol dobbel dose som kjenner litt sånn stikninger/murringer i eggstokkene mot eggløsning?? Ikke smertefullt, men en type stikking/murring jeg ikke har kjent før EL :p
 
Her har jeg hatt typisk EL slim igår og idag så denne PP er nok kjørt. Vi er på hytta med svigers så får ikke lagt inn aksjer. Hadde forventa EL på søndag. Søren og!
Ta en tur i skogen bare du og mannen eller kjør en tur i bilen! Mange muligheter bare man er litt kreativ :dance011
 
Å vips; så har man gått til innkjøp av betakaroten, bidronniggele, salviete, grapefruktkjerneekstrakt OG wild yam:hilarious: mangler bare babyklister nå; så har jeg så å si alt tror jeg:hilarious: og jeg som ikke skulle stresse med noe som helst denne pp’n:hilarious::hilarious:o_Oo_O
#oppgittovermegselv :hilarious:
Hvorfor betakaroten, hva skal det være godt for? :)
 
Back
Topp