IKM Uke 34

Noen som skal prøve ut noe ekstra for å få det til å klaffe denne pp'en? :)
Samme som sist mnd. Dong quai og solvipect før el, babyklister og wild yam etter:happy:
 
Her kom TR i dag... :banghead: Så me prøver igjen med friskt mot! Siste PP før me skal prøva inseminasjon, så det hadde vore veeeeldig artig om det klaffa no. Beregna termindato er på bursdagen til treåringen vår, haha! :joyful: Så kanskje det er dette som er det beste tidspunktet på året for oss...

Uansett, here goes:

Smuta - 38 - B2 - PP16 - EL 09.08 - IKM 24.08

Måtte det blir flust av spirer her!! :smiley-angelic001
Så morsomt! Begge er i PP16 og siste sjangs før man skal få hjelp!
Hadde vært veldig stas med en til mai spire :)

Lykke til - dette klarer vi :rolleyes:
 
Har gått til innkjøp av den concive plus gliden vi(les;jeg):p og kanskje en plan om å bare slappe av og ikke stresse med hverken det ene eller det andre:rolleyes:
Ja det har jo jeg og kjøpt, men glemte å bruke det igår :hilarious: Men ble litt spontant, så gadd ikke kill the mood :rolleyes:

Jeg tenker det samme egentlig. Skal bare slappe av denne pp'en. Ingen testing, ingen babyklister eller annet dill. Bare kose oss :)
 
Ja det har jo jeg og kjøpt, men glemte å bruke det igår :hilarious: Men ble litt spontant, så gadd ikke kill the mood :rolleyes:

Jeg tenker det samme egentlig. Skal bare slappe av denne pp'en. Ingen testing, ingen babyklister eller annet dill. Bare kose oss :)

Hihi; blitt spontant de to siste kveldene på oss; og den kom igår da:hilarious:

Noe sånt ja; men får se hvordan det går; siden jeg har bestilt en haug med EL tester:hilarious::p
 
CD5 og litt spotting, og ser for meg den fortsetter til CD7 i alle fall! Gleder meg til helgen nå, for vi skal på en liten helgetur bare meg, mannen og frøkna vår❤️ etterlengtet ❤️

Og på torsdag skal jeg begynne ELtesting og, så det blir jo bra
 
Så morsomt! Begge er i PP16 og siste sjangs før man skal få hjelp!
Hadde vært veldig stas med en til mai spire :)

Lykke til - dette klarer vi :rolleyes:
Ja, det hadde jo vore utruleg moro om det klaffa for oss begge i PP16, når hjelpa er rett rundt hjørnet!! Synest me fortjener det etter så lang tid... :banghead: Sjukepleiaren eg snakka med i dag på klinikken sa at det ofte hjelper berre å ta den telefonen... :p

Tommel opp for ein ny maiblomst!! ❤️
 
Noen som skal prøve ut noe ekstra for å få det til å klaffe denne pp'en? :)

Jeg tenkte å ha en måned nå der jeg prøver litt ekstra kjerringråd, og neste måned (hvis jeg ikke har blitt gravid) skal jeg ha en detoxmåned der jeg ikke skal gjøre noe (ikke teste etter eggløsning en gang). Denne måneden tenkte jeg å prøve grapefruktkjerneekstrakt, glidekrem som heter conceive plus og Wild Yam for å forhåpentligvis forlenge lutealfasen ☺️ I tillegg skal jeg prøve å spise sunnere og trene mer!
 
Noen som skal prøve ut noe ekstra for å få det til å klaffe denne pp'en? :)

Jeg tenker å prøve å kutte ned mest mulig på koffein. Har kjøpt koffeinfri kaffe (som faktisk smakte veldig godt). Jeg er kaffeavhengig, men har prøvd et par dager med koffeinfri nå og det går overraskende bra. Tenker også å prøve å spise sunnere og bevege meg mer :happy:
 
Jeg tenkte å ha en måned nå der jeg prøver litt ekstra kjerringråd, og neste måned (hvis jeg ikke har blitt gravid) skal jeg ha en detoxmåned der jeg ikke skal gjøre noe (ikke teste etter eggløsning en gang). Denne måneden tenkte jeg å prøve grapefruktkjerneekstrakt, glidekrem som heter conceive plus og Wild Yam for å forhåpentligvis forlenge lutealfasen ☺️ I tillegg skal jeg prøve å spise sunnere og trene mer!
Sunn mat og trening er viktig ja :happy: Lykke til med alle remediene, hadde vært gøy om det ga effekt! :D
 
Jeg tenker å prøve å kutte ned mest mulig på koffein. Har kjøpt koffeinfri kaffe (som faktisk smakte veldig godt). Jeg er kaffeavhengig, men har prøvd et par dager med koffeinfri nå og det går overraskende bra. Tenker også å prøve å spise sunnere og bevege meg mer :happy:
Huff ja kaffi er vanskelig å kutte ned på!!! Klarer meg som regel på to kopper daglig, men så kommer jo pepsi og sånn i tillegg :rolleyes: Drikker ikke det daglig da, bare i helgene.
 
Huff ja kaffi er vanskelig å kutte ned på!!! Klarer meg som regel på to kopper daglig, men så kommer jo pepsi og sånn i tillegg :rolleyes: Drikker ikke det daglig da, bare i helgene.

Helt enig! Men nå som jeg drikker koffeinfri kaffe hjemme føler jeg at jeg kan unne meg et glass cola ute, eller en kopp skikkelig kaffe når vi er borte på besøk:) det blir nok vanskeligere når ferien er ferdig og jeg er tilbake på jobb igjen.. blir for mange spørsmål hvis jeg tar med meg koffeinfri kaffe på jobb.. så da må jeg vel prøve å heller inngå å drikke kaffe i arbeidstiden:facepalm:
 
Back
Topp