IKM Uke 34

Går tiden like tregt for dere andre som for meg? :rolleyes: Ca en uke til el, veldig lenge til :hilarious: Heldigvis reiser vi på ferie før det, så det får kanskje tiden til å gå litt fortere :)
 
Her går det utrolig tregt! Bare CD3 og 11 dager til forventet EL... Går så utroooolig tregt.. Pluss jeg er sint og hormonell og trøtt og lei så mannen og alle rundt meg får lide for det da....
 
Hmmm; tenker jeg kanskje skal/kan melde meg inn her...
Usikker på både EL og IKM; men i følge FLO er EL forventet ca 15 aug.. men siden syklusene mine er variable, og EL kan komme før(type 8 aug med påfølgende IKM rundt 22 aug) stikker jeg likevel inn her:happy: Håper jeg får være med i selskapet:smiley-angelic003

Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Abbie90 - 28 - PP8 - mitt 1, Hans 2 - EL; Usikker(ifølge app; ca 15 aug) - IKM; like usikker, men i følge app ikke før i uke 35(egentlig)
 
Tiden går såå sakte... Er så spent på hvordan det vil gå med en blanding av Femar og Ovitrelle :eek: det blir første mnd på 1 år jeg skal ta eggløsningstester da, så det kan bli gøy å faktisk teste noe for en gangs skyld :hilarious:
 
Hmmm; tenker jeg kanskje skal/kan melde meg inn her...
Usikker på både EL og IKM; men i følge FLO er EL forventet ca 15 aug.. men siden syklusene mine er variable, og EL kan komme før(type 8 aug med påfølgende IKM rundt 22 aug) stikker jeg likevel inn her:happy: Håper jeg får være med i selskapet:smiley-angelic003

Nick - Alder - PP - B - EL - IKM
Abbie90 - 28 - PP8 - mitt 1, Hans 2 - EL; Usikker(ifølge app; ca 15 aug) - IKM; like usikker, men i følge app ikke før i uke 35(egentlig)

Velkommen! Går fint om du er i gruppen selv om du er usikker på eggløsning og IKM. Er usikker selv, da jeg kun har prøvd å to måneder og syklusen min har variert veldig det siste året.

Her går det utrolig tregt! Bare CD3 og 11 dager til forventet EL... Går så utroooolig tregt.. Pluss jeg er sint og hormonell og trøtt og lei så mannen og alle rundt meg får lide for det da....
Enig i at det går sagte. Min syklus er også veldig rar, så får eggløsning rundt dag 20 og mens rundt dag 30. Altså altfor lenge å vente på eggløsning
 
Hvor lang mens har dere? Jeg har 2, av og til 3 dager lang mens :hilarious:
 
Hvor lang mens har dere? Jeg har 2, av og til 3 dager lang mens :hilarious:

Pleier egentlig å vare i 6 dager.

Begge syklusene vi har prøvd har mensen vart i 4 dager av en eller annen grunn. I tillegg har selve syklusen vært mye kortere. Jeg fikk mens 8 DPO nå, og den varte i 3-4 dager og var veldig rar. Andre som har erfart at mensen og syklus blir kortere i det man begynner å prøve?
 
Pleier egentlig å vare i 6 dager.

Begge syklusene vi har prøvd har mensen vart i 4 dager av en eller annen grunn. I tillegg har selve syklusen vært mye kortere. Jeg fikk mens 8 DPO nå, og den varte i 3-4 dager og var veldig rar. Andre som har erfart at mensen og syklus blir kortere i det man begynner å prøve?
Syklusen min har ikke endret seg mer enn at den på 2 år har gått fra 25 til 28 dager (varierer nå med 27-28 dager).

Mensen har derimot blitt kortere og kortere. Hadde 6 dager mens etter jeg sluttet på cerazette (hadde ikke hatt mens på 3 år). Det er helt rart, ferdig med mensen på 48 timer :eek: Jeg blør bare i sånn 24 timer ish, og har bare småblødninger på dag 2 (nok med lite truseinnlegg...)
 
Her har jeg også veldig kort mens.. blør lite i to dager, og kan spotte litt på dag tre:D synes det går veldig fint jeg:D hadde lengre mens før, før jeg fikk eldste, da var det i hvertfall 5 dager:wacky:
 
Her har jeg også veldig kort mens.. blør lite i to dager, og kan spotte litt på dag tre:D synes det går veldig fint jeg:D hadde lengre mens før, før jeg fikk eldste, da var det i hvertfall 5 dager:wacky:
Det er sykt digg, rekker nesten ikke få tanta før hu pakker kofferten å reiser igjen :hilarious:
 
Her har jeg hatt 3 effektive dager med blod, og vanligvis har eg og 3 dager med spotting før jeg er helt ferdig med mensen. Så rundt 6-7 dager :happy: også kommer EL rundt 1 uke etter mensslutt
 
Det er sykt digg, rekker nesten ikke få tanta før hu pakker kofferten å reiser igjen :hilarious:

Sant! :hilarious: I tillegg så blør jeg så lite at jeg bruker menskopp som jeg tømmer 2 ganger i døgnet, så merker jo nesten ingenting til det heller:D
 
Her har jeg hatt 3 effektive dager med blod, og vanligvis har eg og 3 dager med spotting før jeg er helt ferdig med mensen. Så rundt 6-7 dager :happy: også kommer EL rundt 1 uke etter mensslutt
Kjekt med EL 1 uke etter mensslutt da, her må jeg vente 8-10 dager etter mens før EL kommer.. :shifty:
 
Sant! :hilarious: I tillegg så blør jeg så lite at jeg bruker menskopp som jeg tømmer 2 ganger i døgnet, så merker jo nesten ingenting til det heller:D
Genialt! Alltid hatt lyst å prøve menskopp, men er ganske sikker på at jeg ikke får det til :hilarious:
 
Kjekt med EL 1 uke etter mensslutt da, her må jeg vente 8-10 dager etter mens før EL kommer.. :shifty:
slitsomt, her er jeg ganske sikker på at mensen fortsetter noen dager til, da jeg enda blør :mad: slitsomt!selvom mensen varer alt i fra 3 dager med masse blod til 7 dager med litt blod..
 
Jeg bruker menskopp og det er beste valget jeg har tatt :D føler meg så mye renere med den enn tamponger. Trenger aldri kjøpe tamponger, trenger ikke tenke på den ekle bomullsgreia man kan få infeksjoner av, og ikke minst ingen ekle tamponger å måtte hive i søpla over alt.. Glemmer at jeg har uka mi store deler av dagen hver dag!! Absolutt verdt det ;) Bare husk at det kan ta en mnd eller to å få dreisen på plasseringen, men når du kommer inn i det så funker det perfekt!
 
CD1, og kanskje 12ish dager til ny EL. Kjenner jeg blir fort lei meg etter den siste pp, begynner å føle en sorg over at det tar så lang tid. Prøver å se framover, og håper PP6 endelig blir min siste :love7
Vanskelig å se på voksende mager og babyting til andre når det går mnd etter mnd med negative tester..
 
Back
Topp