*** IKM uke 34 ***

Det er bare å begynne i dag å ta annenhver dag ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vi har allerede gjordt det:). Bare jeg som jobber natt til lørdag og mannen er på fest på lørdag, så vi får se hva som skjer:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Vi har allerede gjordt det:). Bare jeg som jobber natt til lørdag og mannen er på fest på lørdag, så vi får se hva som skjer:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Vi får håpe det holder. Ellers så har dere jo når du kommer hjem lørdags morgen ;)

Happy humping. Da har du 48 t med aksje innlegging forann deg ;) har samme digital måler som deg. Kjempe snedig. :)

Ja den er veldig grei ;-) bruker billige tester, og når jeg syntes den ser positiv ut dobbeltsjekker jeg med CB sin ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Vi får håpe det holder. Ellers så har dere jo når du kommer hjem lørdags morgen ;)

Ja, vi får se hva vi får til.. Lille gutt er her og vettu.. He he..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, vi får se hva vi får til.. Lille gutt er her og vettu.. He he..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ja, får håpe han sover ekstra lenge på lørdag. Her er hun oppe litt før 6 så morgen kos blir det ikke her i huset ;)

Ja, det kan liksom ikke være feil da
Er det cbfm? Aldri vært borti den

Ja, det er det :) Den har tre nivåer, lav/høy/max. Max er som du ser på bildet, og kommer to dager rundt el.

Veldig fornøyd med den, har noen ganger hatt nesten positive eltester uten at monitoren har "latt seg lure" siden den ser eller signing i LH og østrogen. Det er også derfor den kan identifisere høy-periodene som kommer før el (og som også kan gi befruktning) og ikke bare dagene med el :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det er det :) Den har tre nivåer, lav/høy/max. Max er som du ser på bildet, og kommer to dager rundt el.

Veldig fornøyd med den, har noen ganger hatt nesten positive eltester uten at monitoren har "latt seg lure" siden den ser eller signing i LH og østrogen. Det er også derfor den kan identifisere høy-periodene som kommer før el (og som også kan gi befruktning) og ikke bare dagene med el :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Genialt da da blir det ihvertfall lettere å treffe
Satser på at det holder med de jeg har kjøpt. Er dyrt nok det

Genialt da da blir det ihvertfall lettere å treffe
Satser på at det holder med de jeg har kjøpt. Er dyrt nok det

Liker de du har. Har fungert perfekt til meg. Brukte de forrige gang vi prøvte også :)

Liker de du har. Har fungert perfekt til meg. Brukte de forrige gang vi prøvte også :)

Funket fint sist vi prøvde også :-) Spennende å prøve litt igjen.
Hvor stor(e) er deres andee barn?:-)

Back
Topp