*** IKM uke 34 ***

Funket fint sist vi prøvde også :-) Spennende å prøve litt igjen.
Hvor stor(e) er deres andee barn?:-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Har 1 jente på 1 år å 9 mnd :) enn du?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så koselig, har ei jente på 1 år og 8 mnd :-) (imorgen faktisk)
Så blir mye å gjøre til neste år om det klaffer ;-)

Ja mulig trassalder og liten baby kan bli tøft men verdt det :D

Javisst er det det
Syntes det er nok trasking allerede

Ja men nå er det bare litt vittig. Legger seg ned på gulvet å hyyyler når hun blir fornærmet. Kikker opp for å se om hun har oppmerksomheten og fortsetter hylingen..

Ja men nå er det bare litt vittig. Legger seg ned på gulvet å hyyyler når hun blir fornærmet. Kikker opp for å se om hun har oppmerksomheten og fortsetter hylingen..

Haha, akkurat som her skikkelig dramaqueen

Hehe, plutselig er de 14 og så tenker vi tilbake til denne tiden og tenker hvor lett alt var ;-)

Ja... tror ikke det blir så mye lettere:) men de er givende og ser helt anderledes på livet nå enn før. Koser meg max hver dag, nesten ;)

Ja... tror ikke det blir så mye lettere:) men de er givende og ser helt anderledes på livet nå enn før. Koser meg max hver dag, nesten ;)

Ja, elsker denne tiden! Lærer nye ting hver dag. koser oss :-)

Ja, får håpe han sover ekstra lenge på lørdag. Her er hun oppe litt før 6 så morgen kos blir det ikke her i huset ;)

Han er nok våken når jeg kommer hjem:). He he❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hei :) Jeg er helt ny her på forumet men ser jeg hører til i denne tråden. Har IKM onsdag 20. august.
Er i pp1, og har testet med EL-tester denne perioden som var positiv tirsdag og onsdag formiddag og negativ onsdag ettermiddag. Vi har kunnet tenke oss barn lenge og har ikke gått på noe prevensjon på en stund og har bare tenke at skjer det så skjer det (så er vel egentlig ikke pp1.. men litt lenger), det er derfor jeg nå tester EL. Jeg har ganske uregelmessig mens grunnet PCO (mellom 27 og 38 dager). Ingen barn fra før og er 34 :) (han er 38)
Krysser fingre for at det funka som bare det denne mnd. :)

Fortsatt positiv CB idag, syntes billigtesten er mer negativ idag, så da er nok EL rett rundt hjørne tenker jeg ;-)

Fortsatt positiv CB idag, syntes billigtesten er mer negativ idag, så da er nok EL rett rundt hjørne tenker jeg ;-)

Tror de er positiv to dager på rad. Det er de dagene du er mest motagelig ;) håper du får en liten spire denne pp

Hei :) Jeg er helt ny her på forumet men ser jeg hører til i denne tråden. Har IKM onsdag 20. august.
Er i pp1, og har testet med EL-tester denne perioden som var positiv tirsdag og onsdag formiddag og negativ onsdag ettermiddag. Vi har kunnet tenke oss barn lenge og har ikke gått på noe prevensjon på en stund og har bare tenke at skjer det så skjer det (så er vel egentlig ikke pp1.. men litt lenger), det er derfor jeg nå tester EL. Jeg har ganske uregelmessig mens grunnet PCO (mellom 27 og 38 dager). Ingen barn fra før og er 34 :) (han er 38)
Krysser fingre for at det funka som bare det denne mnd. :)
Du er hjertelig velkommen. :) lykke til :)

Tror de er positiv to dager på rad. Det er de dagene du er mest motagelig ;) håper du får en liten spire denne pp

Ja lov å håpe :-)
Nå har vi ihvertfall lagt inn aksje igår kveld (les:natt) og nå akkurat. Så da er ihvertfall sjansen der :-)

Ja lov å håpe :-)
Nå har vi ihvertfall lagt inn aksje igår kveld (les:natt) og nå akkurat. Så da er ihvertfall sjansen der :-)

Ja så absolutt en sjanse nå :) blir spennende når neste helg passerer å se hvor mange heldige det er denne pp :)

Back
Topp