*** IKM uke 34 ***

Det blir et sjokk isåfall! :p Hadde tenkt uke 39! Vi får se hva testen imorgen viser. Men ser ikke mannen på en uke, så håper ikke det er el rett rundt hjørnet altså! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi.. Du får sjekke hva kroppen holder på med. Jeg har fått EL plutselig på CD 10 to ganger. :p

* Taster på app på mobilen *

Så søte dere er :)
Testen var absolutt ikke positiv, men synes den var overraskende sterk til å vare Ca. 20 dager fra el?? :p jeg pleier å teste fra Ca dag 15, og da er den svakere enn dette altså..
Tror jeg må fortsette å teste jeg, og plutselig er jeg kanskje inne på uke 37! ;)

ImageUploadedByBV Forum1409050040.931386.jpg

Så søte dere er :)
Testen var absolutt ikke positiv, men synes den var overraskende sterk til å vare Ca. 20 dager fra el?? :p jeg pleier å teste fra Ca dag 15, og da er den svakere enn dette altså..
Tror jeg må fortsette å teste jeg, og plutselig er jeg kanskje inne på uke 37! ;)

Vis vedlegget 74260

Har du fått positiv el test?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

I går kom tr til meg. Nesten en uke sinere:-(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æsj. Men godt å være i gang med ny pp hvert fall da. <3 Lykke til i ny pp!

Ingen tr enda, tok en test på morran og den var negativ! Skjønner ikke noe.

Noen nyheter hos deg enda da? :)

Jeg har smerter i begge hoftene (kommer å går) smerter/støl i korsryggen, støl på innsiden av det ene låret og strålende smerter ned i rompa og foten på høye siden.. Alt dette kommer å går.. Værst når jeg ligger eller sitter.. Har også stikking i underlivet i ny og ne.. Tanker? Jeg er 10 dpo i dag

❤️ Angelica, 04.07.13 - 06.07.13 ❤️

Er det noen nyheter her enda da? Har du fått besøk av tr eller har du fått positiv test? :)

Nei ikke noe nytt, ingen mensen og ingen positiv test! :(

Oj. Så kjedelig. :(

* Taster på app på mobilen *

Har du fått positiv el test?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Åh, ikke sett denne før nå :) så koselig å bli tenkt på! Nei, den har ikke vært positiv, og smertene ga seg litt. Det stemmer som Lykkeliten sier at jeg har flyttet inn på 39 (siden det er da el er forventet) men håper på at det skjer noe før! :p Lei av el på dag 27.. :(

Blei tr her vettuuu, men så fikk jeg spotting etter jeg var ferdig m å blø da :-s

Back
Topp