*** IKM uke 34 ***

Ingen tr enda, tok en test på morran og den var negativ! Skjønner ikke noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen tr enda, tok en test på morran og den var negativ! Skjønner ikke noe.

Kanskje EL har vært litt senere enn vanlig? Du får vel bare vente og se. Krysser fingrene for deg, så får du si ifra når noe skjer. :)

IKM søndag 24.08.13..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Du må nesten lage deg et nicknavn, så kan jeg skrive deg på listen. For da antar jeg du har passert IKM siden du vil skrive deg på selv om uken er over? :)

Ikke nor tr på meg heller. Skulke kommet i går. Testet blankt i går, ikke tatt no i dag men tenkte i morgen hvis det fremdeles ikke er noe tegn til tanta☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har du testet i dag da? :) Eller kom tr? :(

Da er uke 34 over, status for tråden vår er:
9 gravide
12 besøk av tr

Det er 4 vi venter på fortsatt:

:confused005 Passert IKM :confused005
RP91, pp 8
Border

:confused004 Ikke oppdatert :confused004
AnCeAr, pp 1
Sophien, pp 2

Gratulerer alle 9! :-D

Jente 2004 og gutt 2013

2014 Pp1 Ikm ca 26. august, positiv digital test 25 august

Jeg har testet med clear blue når eggløsningen kom så er isåfall rart hvis jeg har misset den, men ja spennende å se hva som skjer! Nå er jeg sikker på at jeg ikke er gravid og venter egentlig bare på å få mensen.

Har du testet i dag da? :) Eller kom tr? :(
Blenda test men ingen tr.. men hatt noe murringer, men ingen klare tegn på at den skal komme. Første gang det er så tull på syklusen min. Men ganske sikker på at det ikke er no spire:-(

Gratulerer alle 9 :) lykke til videre i neste pp for oss andre :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Herregud, dette er bare for rart..!! El-smerter CD5...?? Jeg pleier å ha el mellom dag 24 og 27.. Tror jammen meg jeg må ta en el test imorgen for å sjekke..

Jeg har testet med clear blue når eggløsningen kom så er isåfall rart hvis jeg har misset den, men ja spennende å se hva som skjer! Nå er jeg sikker på at jeg ikke er gravid og venter egentlig bare på å få mensen.

Man kan få to LH-topper i løpet av en syklus. Så positiv EL-test betyr bare at kroppen forsøker hormonelt å få et modent egg til å slippe - men hvis det ikke er noe modent egg klart så kan kroppen ta en pause og gjøre et nytt forsøk senere. :)

Blenda test men ingen tr.. men hatt noe murringer, men ingen klare tegn på at den skal komme. Første gang det er så tull på syklusen min. Men ganske sikker på at det ikke er no spire:-(

Krysser fingrene for deg helt til eventuelt tr faktisk kommer! :)

Herregud, dette er bare for rart..!! El-smerter CD5...?? Jeg pleier å ha el mellom dag 24 og 27.. Tror jammen meg jeg må ta en el test imorgen for å sjekke..

Da må du kanskje flytte sammen med meg over til uke 37 da? :)

Det blir et sjokk isåfall! :p Hadde tenkt uke 39! Vi får se hva testen imorgen viser. Men ser ikke mannen på en uke, så håper ikke det er el rett rundt hjørnet altså! ;)

Back
Topp