Mirakel nr 4
Glad i forumet
Tanta dukket opp her som vanlig den 24 aug så da får vi fortsette prøvingen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom TR :--( Håper på bedre lykke neste måned
![]()
Tanta dukket opp her som vanlig den 24 aug så da får vi fortsette prøvingen![]()
![]()
Tusen takkÆsj. Lykke til i ny pp.
* Taster på app på mobilen *
Ingen tr enda, tok en test på morran og den var negativ! Skjønner ikke noe.
Sent from my iPhone using BV Forum
IKM søndag 24.08.13..
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Ikke nor tr på meg heller. Skulke kommet i går. Testet blankt i går, ikke tatt no i dag men tenkte i morgen hvis det fremdeles ikke er noe tegn til tanta☺
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Passert IKM
Ikke oppdatert 
Blenda test men ingen tr.. men hatt noe murringer, men ingen klare tegn på at den skal komme. Første gang det er så tull på syklusen min. Men ganske sikker på at det ikke er no spire:-(Har du testet i dag da?Eller kom tr?
![]()
Jeg har testet med clear blue når eggløsningen kom så er isåfall rart hvis jeg har misset den, men ja spennende å se hva som skjer! Nå er jeg sikker på at jeg ikke er gravid og venter egentlig bare på å få mensen.
Blenda test men ingen tr.. men hatt noe murringer, men ingen klare tegn på at den skal komme. Første gang det er så tull på syklusen min. Men ganske sikker på at det ikke er no spire:-(
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Herregud, dette er bare for rart..!! El-smerter CD5...?? Jeg pleier å ha el mellom dag 24 og 27.. Tror jammen meg jeg må ta en el test imorgen for å sjekke..
Da må du kanskje flytte sammen med meg over til uke 37 da?![]()