*** IKM uke 34 ***

Ja, håper det:). Har ikke testet etter EL før, så det er litt spennende dette syns jeg❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Ja er kjempe spennende. Testet litt forrige gang vi skulle prøve, men det var mer for å finne ut når el var og om den var stabil :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

2 dpo i dag, og en del blankt glatt slim. Trodde dette var det som var eggløsningsslim, men jeg hadde positiv el-test for to dager siden, og negativ i går, så det er vel bare kroppen min som styrer litt.

2 dpo i dag, og en del blankt glatt slim. Trodde dette var det som var eggløsningsslim, men jeg hadde positiv el-test for to dager siden, og negativ i går, så det er vel bare kroppen min som styrer litt.

EL kan skje 48 timer etter siste positive test. :)

*Taster på app på mobilen*

EL kan skje 48 timer etter siste positive test. :)

*Taster på app på mobilen*

Hm, men den runden vi hadde for to dager siden, bør vi ha repeat eller holder det? :P

har en 8 mnd gammel baby som holder på med tenner og ikke sover for tiden, så at vi i det hele tatt fikk til et forsøk denne måneden er kryss i taket ;)

Hm, men den runden vi hadde for to dager siden, bør vi ha repeat eller holder det? :P

har en 8 mnd gammel baby som holder på med tenner og ikke sover for tiden, så at vi i det hele tatt fikk til et forsøk denne måneden er kryss i taket ;)
Skader ikke å ta runden på nytt nå;)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Er også 2 dpo men det blir sikkert noen aksjer i dag for å være sikker :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Idag har jeg hatt en del el slim, og ikveld så jeg så vidt det var litt blodspor på papiret. Er ikke det en bra ting? :) er el rett rundt hjørnet da liksom?

♡ ønsker en liten ♡
Du tester ikke etter EL du heller? Jeg føler meg litt utafor nesten av å ikke teste ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg hadde eggeløsning i går. Har hatt El-smerter og slim siden CD 8, i går var CD 12. Mindre verk og slim i dag. Men ser ann i dag og i morgen før jeg konkluderer med at jeg er i dpo-land :) Noen som vet: er det vanlig å få tr 14 dager etter EL? For min syklus bruker være på 28 dager, men da stemmer det ikke med El CD 12? Hadde en SA i slutten av juni, det kan jo kanskje påvirke syklusen litt også?

Jeg tror jeg hadde eggeløsning i går. Har hatt El-smerter og slim siden CD 8, i går var CD 12. Mindre verk og slim i dag. Men ser ann i dag og i morgen før jeg konkluderer med at jeg er i dpo-land :) Noen som vet: er det vanlig å få tr 14 dager etter EL? For min syklus bruker være på 28 dager, men da stemmer det ikke med El CD 12? Hadde en SA i slutten av juni, det kan jo kanskje påvirke syklusen litt også?

Googlet litt og fant svar :) Ved en 28 dagers syklus kunne El være fra dag 12 til dag 16.
Det sto også at et tydelig tegn var for mange ømme bryster. Det merket jeg også i går, skikkelig ømme brystvorter... Kanskje jeg allerede er i Dpo-land :)

Du tester ikke etter EL du heller? Jeg føler meg litt utafor nesten av å ikke teste ;)

Jeg har heller ikke testet etter el denne ppen, syns rett og slett det blir for mye styr når jeg har fri. Tror jeg er 1dpo i dag, så dette er spennende tider! :)

Jeg tror jeg går på veggen snart!!! Vil ha EL nåååå! Er bare CD12 og har en 29 dagers syklus til vanlig! Så forventet EL er allikevel ikke før om ca 4 dager! Vil så gjerne besøke DPO land!

EL i går eller i dag, så beholder min ikm beregnet ut fra EL i dag. Greit å være på sikker side mår jeg begynner å skrulle utover dpodagene:)

*fra mobil*

Altså jeg _tror_ jeg har (hatt) EL, men testene ble bare såvidt positive den måneden her, og bare en dag egentlig. Jeg pleier ha tydelig positive i to dager... Enda jeg nå har testa slik det sies her at man skal. Hadde masse EL-smerter i går og føltes som tappen var åpen og tok imot det mannen leverte i går, hehe. Men saken er den at jeg har ingenting slim, som jeg normalt har rikelig med.
Kan det være at EL ikke har vært likevel??

*fra mobil*

Jeg har bynt å bli kvalm i ny å ne, selvom jeg har spist å ingenting tilsier at det skal være noen grunn.. Tisser hele tiden, og klør noe på puppene osv.. Mulig det bare er innbilning da

❤️ Angelica, 04.07.13 - 06.07.13 ❤️

Back
Topp