Ja det blir kjempe spennende. Har god tro på denne ppDPO land, herligSpennende fremover, lykke til
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det blir kjempe spennende. Har god tro på denne ppDPO land, herligSpennende fremover, lykke til
Sent from my iPhone using BV Forum
Det blir spennende å se de neste ukene. Happy humpingEL på gang - hurra! Positiv test i dag. Tipper den blir det i morra også, med el i morra kveld eller torsdag. Jej!
*fra mobil*
Happy humping. Håper jeg følger etter snart.EL på gang - hurra! Positiv test i dag. Tipper den blir det i morra også, med el i morra kveld eller torsdag. Jej!
*fra mobil*
Det gjør du helt sikkertHappy humping. Håper jeg følger etter snart.![]()
Ja sitter nærmest å tripper av spenning. Kjenner jeg glemmer meg selv litt... men håper det klaffer for mange. Det er mye mer morro denne gangen vi prøver. Har jo så mange trivelige damer å dele mine tanker. Forrige gang var jeg en pessimist på dette tidspunt. Lurte på om det var noe galt med meg. Men da hadde jeg ikke dere, var helt alene.Gøy at flere er dpo allerede! Jeg venter på positiv EL-test, men er bare på syklusdag 10 enda. Forrige syklus var den positiv på dag 14.
Det er fint å være her inne, ja. Alltid noen som nærmer seg IKM og testing. For meg gir det håp når noen som har prøvd like lenge eller lengre lykkesJa sitter nærmest å tripper av spenning. Kjenner jeg glemmer meg selv litt... men håper det klaffer for mange. Det er mye mer morro denne gangen vi prøver. Har jo så mange trivelige damer å dele mine tanker. Forrige gang var jeg en pessimist på dette tidspunt. Lurte på om det var noe galt med meg. Men da hadde jeg ikke dere, var helt alene.
Ja da skulle man tro hun har fått svar. Kanskje det klaffer når du aller minst tror det. Prøver å slappe av å ikke tenke så mye på prøvingen. Det vil jo klaffe en gang. Klaffer det ikke for meg er det alltid noen andre det klaffer for. Blir glad på deres vegneDet er fint å være her inne, ja. Alltid noen som nærmer seg IKM og testing. For meg gir det håp når noen som har prøvd like lenge eller lengre lykkesDet betyr på en måte at det går an
![]()
Bra at du har troen denne PPen! Håper det stemmerJeg er veldig pessimistisk på egne vegne denne PPen. Venter på svar fra gyn på blodprøver jeg har tatt. Om det ikke er et brev i postkassa i morgen tror jeg at jeg ringer henne. Tok de siste prøvene på CD 3, altså for en uke siden, så hun burde hatt tid til å se på resultatene nå, synes jeg
![]()
Ja, så jeg ringer i morgen om det ikke er brev i postkassaJa da skulle man tro hun har fått svar. Kanskje det klaffer når du aller minst tror det. Prøver å slappe av å ikke tenke så mye på prøvingen. Det vil jo klaffe en gang. Klaffer det ikke for meg er det alltid noen andre det klaffer for. Blir glad på deres vegne
Det håper jeg også. TakkJa. Håper vi også kommer på ett snarthåper prøvene er normale
Det er bra. Lykke tilIdag har jeg hatt en del el slim, og ikveld så jeg så vidt det var litt blodspor på papiret. Er ikke det en bra ting?er el rett rundt hjørnet da liksom?
♡ ønsker en liten ♡
Blir siķkert positiv i løpet av få dagerVenter spent på positiv El test. Burde vel hatt idag, men fortsatt negative tester. Kanskje positiv imorgen tidlig ;-)
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Håpet er langt fra ute. Duvskal se el kommer i morgen eller overmorgenHadde sterkere EL test i dag enn i går, men kanskje set bare tar litt tid for EL. Håpe er ikke ute enda
.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ja, håper detHåpet er langt fra ute. Duvskal se el kommer i morgen eller overmorgen