Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, men starter bare litt sentKan jo håpe det. Men skal ikke bidronning tas fra tr til EL? Eller tar jeg feil?
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Hei!! Her blir ikm sannsynligvis tirsdag 19.aug, PP 6 etter MA. Krysser fingra for oss alle!!!
Lykke til.Negativ EL-test. Jeg flytter til uke 33 jeg da, satser på fortsatt høy temp i morgen.Jeg blir jo fortsatt og sniker på dere for å oppdatere tråden.
*Taster på app på mobilen*
Lykke tilNegativ EL-test. Jeg flytter til uke 33 jeg da, satser på fortsatt høy temp i morgen.Jeg blir jo fortsatt og sniker på dere for å oppdatere tråden.
Noen som har begynt å jakte på el? Tror jeg skal begynne å teste i morgen her. Cd 10 i morge.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Lykke til.![]()
Lykke til
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Jeg har talt feil, du kan flytte meg tim mandag 18..
Sent from my iPhone using BV Forum
Negativ EL-test. Jeg flytter til uke 33 jeg da, satser på fortsatt høy temp i morgen.Jeg blir jo fortsatt og sniker på dere for å oppdatere tråden.
Jeg er i gang med el testing ettersom jeg bruker CBFM og den spør etter test fra dag 9. Dag 17 idag (siden det er etter kl 24), forventer ikke el før om 10 dager.. Men - litt murringer og økende utflod gir meg håp om at noe kanskje er på gang litt tidligere, dèt hadde vært kjekt!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så braKjenner jeg har god tro på oss alle denne pp. Lyķke tilmåtte det bare klaffe
Måtte du ha rett i det ja! Lykke til alle sammen.Kjenner jeg har god tro på oss alle denne pp. Lyķke tilmåtte det bare klaffe