*** IKM uke 34 ***

Kan jo håpe det:). Men skal ikke bidronning tas fra tr til EL? Eller tar jeg feil?:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Jo, men starter bare litt sent ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hei!! Her blir ikm sannsynligvis tirsdag 19.aug, PP 6 etter MA. Krysser fingra for oss alle!!!

Negativ EL-test. Jeg flytter til uke 33 jeg da, satser på fortsatt høy temp i morgen. :) Jeg blir jo fortsatt og sniker på dere for å oppdatere tråden.

*Taster på app på mobilen*

Noen som har begynt å jakte på el? Tror jeg skal begynne å teste i morgen her. Cd 10 i morge.

Cd7 her i dag. Tenker begynne EL-testinga i morra. Har hatt noen sykluser med positiv EL-test så tidlig som 10 dpo, så best å være på sikker side.

*fra mobil*

Jeg begynner EL testing søndag eller mandag:). Er på CD 9 på søndag:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Noen som har begynt å jakte på el? Tror jeg skal begynne å teste i morgen her. Cd 10 i morge.

Litt redd for å misse EL og har sikkert 40 tester etter både ha bestilt selv og arvet rester så har startet allerede ;) startet testingen CD 6 og er på CD 9 i dag. Vært ca lik 6,7 og 8 og litt sterkere i dag, men fortsatt et stykke fra positiv.. Kjedelig å vente, blir så utålmodig :)

Negativ EL-test. Jeg flytter til uke 33 jeg da, satser på fortsatt høy temp i morgen. :) Jeg blir jo fortsatt og sniker på dere for å oppdatere tråden.

*Taster på app på mobilen*

Lykke til!! :) Krysser fingrene for at tidlig el er det som trengs for deg! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er i gang med el testing ettersom jeg bruker CBFM og den spør etter test fra dag 9. Dag 17 idag (siden det er etter kl 24), forventer ikke el før om 10 dager.. Men - litt murringer og økende utflod gir meg håp om at noe kanskje er på gang litt tidligere, dèt hadde vært kjekt!! ;)

Jeg er i gang med el testing ettersom jeg bruker CBFM og den spør etter test fra dag 9. Dag 17 idag (siden det er etter kl 24), forventer ikke el før om 10 dager.. Men - litt murringer og økende utflod gir meg håp om at noe kanskje er på gang litt tidligere, dèt hadde vært kjekt!! ;)

Krysser fingrene for at den dukker opp tidligere. :)

Back
Topp