Ja enten i morgen eller i overmorgen tipper jeg el strekene skriker POSITIV til deg
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja enten i morgen eller i overmorgen tipper jeg el strekene skriker POSITIV til deg
Håper vi får lagt inn aksjerJa enten i morgen eller i overmorgen tipper jeg el strekene skriker POSITIV til deg
Det er bare å begynne i dag å ta annenhver dagHåper vi får lagt inn aksjer.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Vi har allerede gjordt detDet er bare å begynne i dag å ta annenhver dag
Vi får håpe det holder. Ellers så har dere jo når du kommer hjem lørdags morgenVi har allerede gjordt det. Bare jeg som jobber natt til lørdag og mannen er på fest på lørdag, så vi får se hva som skjer
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Happy humping. Da har du 48 t med aksje innlegging forann degPositiv EL test å istad :-D
Ja den er veldig grei ;-) bruker billige tester, og når jeg syntes den ser positiv ut dobbeltsjekker jeg med CB sin ;-)Happy humping. Da har du 48 t med aksje innlegging forann deghar samme digital måler som deg. Kjempe snedig.
Ja, vi får se hva vi får til.. Lille gutt er her og vettu.. He he..Vi får håpe det holder. Ellers så har dere jo når du kommer hjem lørdags morgen
Samme herJa den er veldig grei ;-) bruker billige tester, og når jeg syntes den ser positiv ut dobbeltsjekker jeg med CB sin ;-)
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Happy humpingPositiv EL test å istad :-D
Ja, får håpe han sover ekstra lenge på lørdag. Her er hun oppe litt før 6 så morgen kos blir det ikke her i husetJa, vi får se hva vi får til.. Lille gutt er her og vettu.. He he..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Positiv EL test å istad :-D
Sterke... el er helt klart i gangFint å få dobbel bekreftelse, her var mine i morges;
Vis vedlegget 71680
Føles ekstra "ekte" da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Fint å få dobbel bekreftelse, her var mine i morges;
Vis vedlegget 71680
Føles ekstra "ekte" da![]()
Ja, det kan liksom ikke være feil da
Er det cbfm? Aldri vært borti den
Ja, det er detDen har tre nivåer, lav/høy/max. Max er som du ser på bildet, og kommer to dager rundt el.
Veldig fornøyd med den, har noen ganger hatt nesten positive eltester uten at monitoren har "latt seg lure" siden den ser eller signing i LH og østrogen. Det er også derfor den kan identifisere høy-periodene som kommer før el (og som også kan gi befruktning) og ikke bare dagene med el
Liker de du har. Har fungert perfekt til meg. Brukte de forrige gang vi prøvte ogsåGenialt da da blir det ihvertfall lettere å treffe
Satser på at det holder med de jeg har kjøpt. Er dyrt nok det
Liker de du har. Har fungert perfekt til meg. Brukte de forrige gang vi prøvte også