Høy, myk og åpen tapp i dag. Lav rett-før-EL temp fortsatt. Kvalm og menssmerter de siste to dagene. Det er alle tegn på EL. Selv om jeg bare er på CD 9! Ingen fruktbar utflod enda tror jeg, men det er forurenset så jeg vet ikke helt sikkert.
Derfor EL-test. Den er ganske sterk. Dersom alt er normalt vil jeg regne med positiv test om 1 - 2 dager, og jeg pleier å få EL samme dag eller dagen etter positiv test. Men jeg har opplevd svingninger i LH før, og evig ventetid på den ordentlig positive testen og EL. Så ingen jubel over å nærme meg EL riktig enda. Men siden testen er så sterk så blir det daglig testing fremover hvert fall.![]()
EL kommer normalt på CD 15 - 17, så dette kan være bare kroppen som tuller. Vente og se.
Vis vedlegget 70163
*Taster på app på mobilen*
Tok en EL test i dag og den er helt lik som din er på bildet her.. Er på dag 6 i syklusen og har normal 26dagers syklus. Mener jeg pleide å få el rundt dag 15 forrige gang vi prøvde (11 dagers lutealfase) spent på når det kommer nå.. Syns testen er litt sterk til at det er 9 dager igjen... ?
Sent from my iPad using BV Forum