*** IKM uke 34 ***

Sjekket testskuffen nå og har bare 3 g-tester igjen. Svei av 6 stk på første pp.. Dette kan bli dyrt ;) har heldigvis sikkert 30 el-tester, men de er det ikke like spennende å ta.

Håper dette er mnd for mange mange av oss :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg var usikker på lageret, så har bestilt 50 EL-tester fra ebay, samt 2+2 g-tester. Tar jo gjerne litt tid å få, særlig EL-testene. Så supplerer med litt fra billigtester.dk om det trengs når jeg kommer hjem og kan gjøre opp status;) og takk for rabattkodetips!

*fra mobil*

Studerer sykepleie :) et år igjen nå! Så har litt press på meg i forholdet til at ny spire skal sitte med tanke på økonomien :) blir uansett ferdig med bacheloren så det ypperlige hadde vært å permittere meg et år og bare la den ligge slik at jeg fortsatt får penger fra Lånekassen:) hehe! I såfall må helst en spire sitte i løpet av september! Er du også student?:)
Okei, så spennende:) Nei, nå er jeg lærer. Var student når jeg fikk datteren min:) Min erfaring er at å være gravid student er helt supert om formen er fin, men om du blir veldig dårlig er det dumt å ikke ha mulighet til å bli sykmeldt. Når babyen har kommet synes jeg det var veldig bra å ha mye mer frihet enn når man er i jobb. Jeg var hjemme i ett år, og hadde 1,5 igjen etter permisjonen.

Sjekket testskuffen nå og har bare 3 g-tester igjen. Svei av 6 stk på første pp.. Dette kan bli dyrt ;) har heldigvis sikkert 30 el-tester, men de er det ikke like spennende å ta.

Håper dette er mnd for mange mange av oss :)

Kjøpte 30 strimler for ca 155 kr hos billige-teste.dk forrige gang jeg kjøpte. Det er ikke dyrt med tester, men Testetøsa og over ett år som prøver blir dyrt. :)

*Taster på app på mobilen*

Har bestilt fra billigtester.no:

1 x BabyPlans Folsyre / Folinsyre - 60 tabletter (1 x 7050) = 30,00 NOKStk 1
1 x Babyplan Digital Termometer 2 desimaler (8200) = 119,00 NOK
1 x Graviditetstest strimmel (10 x 1000) = 129,00 NOK
Stk 10
1 x Clearblue Digital Graviditetstest med ukeindikator, 1 stk. (6450) = 139,00 NOK
1 x Pre-Seed glidecreme (9000) = 199,00 NOK
1 x Clearblue Digital Eggløsningstest - 10 stk. (1 x 6760 Cb dig.) = 199,50 NOK
Sett 1

Haha.. Ja, det var litt av en pakke. :)

Nei, hun er privat:). Så kontoret er stengt:). Har lest litt rundt og følger magefølelsen på pergo begynnelse og venter med provera:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Lykke til med pergo-oppstart i morgen da, håper det gir deg gullegget. :)

Det var vanvittig dyrt ja. :( Hva hjelper det til med?

Det er progesteron. Jeg skal ta det etter EL og frem til tr eller ved graviditet frem til uke 12. Jeg pleier å begynne 3 dpo, og slutter 13 dpo om jeg ikke har positiv test da. Så 1,5 uke per syklus. Det har jeg fått fordi jeg har mistet mange ganger. Jeg skal få tilbake pengene etter at året er over. Jeg får dokumenterte kvitteringer på apoteket. Da kan man søke om å få tilbake pengene fra Helfo når man har brukt mer enn 1700 kr på én medisin per kalenderår. Men jeg må jo betale selv enn så lenge så det føles dyrt. Jeg er jo langt forbi 1700 kr for progesteron hittil i år.

Lykke til med pergo-oppstart i morgen da, håper det gir deg gullegget. :)

Tusen takk for det:). Håper det samme for deg:).

Men jeg er CD 3 i dag, det er ikke for sent med grapefrukt juice da?:).
Kjenner at denne tr er mye kraftigere og vondere enn vanlig.. Men det er vel en komb av både første tr etter MA og provera..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Tusen takk for det:). Håper det samme for deg:).

Men jeg er CD 3 i dag, det er ikke for sent med grapefrukt juice da?:).
Kjenner at denne tr er mye kraftigere og vondere enn vanlig.. Men det er vel en komb av både første tr etter MA og provera..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg fikk "alt" annerledes første syklus etter MA, og det fikk jeg beskjed om at kunne skje. Håper du snart er ferdig med tr!

Det er bare å drikke grapefruktjuice. Jeg har effekt om jeg drikker det fra tr til EL, men jeg hadde ikke effekt første syklusen jeg gjorde det. Syklus nummer to med grapefruktjuice var det stor effekt hos meg. :)

Høy, myk og åpen tapp i dag. Lav rett-før-EL temp fortsatt. Kvalm og menssmerter de siste to dagene. Det er alle tegn på EL. Selv om jeg bare er på CD 9! Ingen fruktbar utflod enda tror jeg, men det er forurenset så jeg vet ikke helt sikkert.

Derfor EL-test. Den er ganske sterk. Dersom alt er normalt vil jeg regne med positiv test om 1 - 2 dager, og jeg pleier å få EL samme dag eller dagen etter positiv test. Men jeg har opplevd svingninger i LH før, og evig ventetid på den ordentlig positive testen og EL. Så ingen jubel over å nærme meg EL riktig enda. Men siden testen er så sterk så blir det daglig testing fremover hvert fall. :)

EL kommer normalt på CD 15 - 17, så dette kan være bare kroppen som tuller. Vente og se.

1406539218115.jpg

Spennende tid lykkeliten_86 :)

♡ ønsker en liten ♡

Fører du meg opp på 22 august? :)

♡ ønsker en liten ♡

Spennende tid lykkeliten_86 :)

♡ ønsker en liten ♡

Ja. :) Det er egentlig bare hyggelig med for tidlig EL når man har rukket aksjeinnlegg. Bare litt dumt at jeg da kanskje må flytte til uke 33. Men det er for tidlig å si. Jeg har ventet på EL før jeg, selv om kroppen tror det nærmer seg. :p

Jeg fikk "alt" annerledes første syklus etter MA, og det fikk jeg beskjed om at kunne skje. Håper du snart er ferdig med tr!

Det er bare å drikke grapefruktjuice. Jeg har effekt om jeg drikker det fra tr til EL, men jeg hadde ikke effekt første syklusen jeg gjorde det. Syklus nummer to med grapefruktjuice var det stor effekt hos meg. :)

Oki:). Takk for svar:). Kjøpt grapefrukt juice i dag og tok et glass på bælmen.. He he. Holder med 1 glass omdagen?? Fy så surt.. He he

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja. :) Det er egentlig bare hyggelig med for tidlig EL når man har rukket aksjeinnlegg. Bare litt dumt at jeg da kanskje må flytte til uke 33. Men det er for tidlig å si. Jeg har ventet på EL før jeg, selv om kroppen tror det nærmer seg. :p

Spennende å se dagene fremover:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Oki:). Takk for svar:). Kjøpt grapefrukt juice i dag og tok et glass på bælmen.. He he. Holder med 1 glass omdagen?? Fy så surt.. He he

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

1 glass om dagen holdt for meg. Eller. Da jeg fikk best effekt drakk jeg ett glass om dagen første uken i syklusen og to glass om dagen uke nummer to frem til EL. Jeg liker kun iskald Cevita grapefruktjuice, den som står ved frukt og grønt disken sammen med sånne smoothie fra Bama. Den er god. Kan blandes med Farris eller Sprite Zero for å få "en drink", men da må man drikke dobbelt som mange glass da. :p

1406548194797.jpg

Kjøpte 30 strimler for ca 155 kr hos billige-teste.dk forrige gang jeg kjøpte. Det er ikke dyrt med tester, men Testetøsa og over ett år som prøver blir dyrt. :)

Nei, det var ikke dyrt. Var de g-tester eller EL-tester? Hva vat den koden for å få 10%rabatt igjen?

Nei, det var ikke dyrt. Var de g-tester eller EL-tester? Hva vat den koden for å få 10%rabatt igjen?

G-tester. 10billigeteste er rabattkoden mener jeg. Hvis ikke bare Google rabattkode billige-teste.dk. :)

Back
Topp