Lillefrø15
Forumet er livet
Gynokologen er på ferie se.. Og om jeg skal begynne med pergo må jeg det i morgenKan du ikke ringe i morgen og høre med gynekologen?
*Taster på app på mobilen*
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gynokologen er på ferie se.. Og om jeg skal begynne med pergo må jeg det i morgenKan du ikke ringe i morgen og høre med gynekologen?
Viktig å være godt forberedtJa. Svir av en test i morgen. Og uansett aksjeinnlegg. Jeg må se over om jeg har nok tester, både EL og g-tester.Vet at jeg ikke har nok Lutinus, så må på apoteket. Kanskje jeg må bestille tester også. Kjekt å planlegge nå. Glemte grapefruktjuice på fredag, så det er nok for sent for denne syklusen, men kjøper i morgen allikevel.
Juicen skal hjelpe på å gi mer EL-slimNår bør man begynne med gapefruktjuice og hva er det godt for? Noen andre triks som kan prøves uten fare for å ødelegge noe. Er på dag 5 i syklusen.
Sent from my iPad using BV Forum
Gynokologen er på ferie se.. Og om jeg skal begynne med pergo må jeg det i morgen.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Da blir min menstermin 4.mai. Men tar gjerne tidlig EL og havner i aprilMenstermin, som legene uansett følger frem til OUL, blir 29. april (første blødningsdag 20. juli).
Da blir min menstermin 4.mai. Men tar gjerne tidlig EL og havner i april
*fra mobil*
Ja, det er sant med fødinga. Og hovedgreia nå er å komme til terminklubb, samme hvem i grunnen, bare fortest mulig. Eeeeegentlig passer det best med termin i juli/august, men tar gjerne når jeg får uansett nårKan jo føde både før og etter termin også.Viktigste er at vi kommer oss over til terminforum.
Ja, det er sant med fødinga. Og hovedgreia nå er å komme til terminklubb, samme hvem i grunnen, bare fortest mulig. Eeeeegentlig passer det best med termin i juli/august, men tar gjerne når jeg får uansett når
*fra mobil*
Praktiske familierelaterte årsakerHvorfor juli/august? Jeg tenker at det er bedre å gå høygravid før det blir så varmt som nå... Heller baby utenfor enn inni magen i varmen.Men jeg tar det jeg får. Vet jo at ikke jeg kan bestemme dette her.
Da har jeg svidd av 800 kr. på eggløsningstester, termometer, mere folat og graviditetstester. Så nå er jeg klar for denne ppen som jeg tenker blir min siste her inne.
Artig at vi er så mange her inne, og bra med en så dreven dame til å holde styr på tråden.Håper mange blir gravide denne ppen.
Og håper tiden flyr frem til DPO nå.
![]()
Oj. Det hørtes litt dyrt ut, eller veldig mange tester kanskje.Anbefaler å bruke billige-teste.dk og rabattkoden 10billigeteste (10 % rabatt) om du må bestille noe mer. Billige tester (og billig termometer om noen andre også vurderer å kjøpe).
Jeg sjekket lagerstatusen min, og har bestemt at det holder til den syklusen her. Så da er det bare Lutinus jeg må skaffe. Og det er dyrt nok det. Over 500 kr per uke...
Praktiske familierelaterte årsaker
Men ja er egentlig enig med deg, å gå høygravid i denne varmen må bære pyyyton!
*fra mobil*
Jeg sjekket lagerstatusen min, og har bestemt at det holder til den syklusen her. Så da er det bare Lutinus jeg må skaffe. Og det er dyrt nok det. Over 500 kr per uke...
Jeg skal prøve å holde styr, men har mest lyst til å flytte alle til GRAVID til slutt.
Nei, hun er privatOk. Det er ikke en vikar der da? De fleste legekontor har vikar? Jeg vet ikke hva som er lurt, men anbefaler jo at behandlingen er avtalt med lege.
Hva studerer du? Og har du lenge igjen?Skal jeg følge gammel syklus så er foreløpig IKM 24. august![]()
Studerer sykepleieHva studerer du? Og har du lenge igjen?![]()