*** IKM uke 34 ***

Når bør man begynne med gapefruktjuice og hva er det godt for? Noen andre triks som kan prøves uten fare for å ødelegge noe. Er på dag 5 i syklusen.

Sent from my iPad using BV Forum

Ja. Svir av en test i morgen. Og uansett aksjeinnlegg. Jeg må se over om jeg har nok tester, både EL og g-tester. :p Vet at jeg ikke har nok Lutinus, så må på apoteket. Kanskje jeg må bestille tester også. Kjekt å planlegge nå. Glemte grapefruktjuice på fredag, så det er nok for sent for denne syklusen, men kjøper i morgen allikevel. :D

*Taster på app på mobilen*
Viktig å være godt forberedt:) Jeg skal også kjøpe grapefruktjuice i morgen, og babyklister ble bestilt i dag. Skal også bestille ny time hos akupunktøren, hun sa jeg kunne komme en tur før EL om det ikke gikk forrige PP.

Gynokologen er på ferie se.. Og om jeg skal begynne med pergo må jeg det i morgen:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ok. Det er ikke en vikar der da? De fleste legekontor har vikar? Jeg vet ikke hva som er lurt, men anbefaler jo at behandlingen er avtalt med lege. :)

Da blir min menstermin 4.mai. Men tar gjerne tidlig EL og havner i april:)

*fra mobil*

Kan jo føde både før og etter termin også. :p Viktigste er at vi kommer oss over til terminforum. :)

Ikm 22 august om denne syklusen blir normal

♡ ønsker en liten ♡

Kan jo føde både før og etter termin også. :p Viktigste er at vi kommer oss over til terminforum. :)

Ja, det er sant med fødinga. Og hovedgreia nå er å komme til terminklubb, samme hvem i grunnen, bare fortest mulig. Eeeeegentlig passer det best med termin i juli/august, men tar gjerne når jeg får uansett når;)

*fra mobil*

Ja, det er sant med fødinga. Og hovedgreia nå er å komme til terminklubb, samme hvem i grunnen, bare fortest mulig. Eeeeegentlig passer det best med termin i juli/august, men tar gjerne når jeg får uansett når;)

*fra mobil*

Hvorfor juli/august? Jeg tenker at det er bedre å gå høygravid før det blir så varmt som nå... Heller baby utenfor enn inni magen i varmen. :p Men jeg tar det jeg får. Vet jo at ikke jeg kan bestemme dette her.

Da har jeg svidd av 800 kr. på eggløsningstester, termometer, mere folat og graviditetstester. Så nå er jeg klar for denne ppen som jeg tenker blir min siste her inne. ;)
Artig at vi er så mange her inne, og bra med en så dreven dame til å holde styr på tråden. ;) Håper mange blir gravide denne ppen. :D Og håper tiden flyr frem til DPO nå. :)

Hvorfor juli/august? Jeg tenker at det er bedre å gå høygravid før det blir så varmt som nå... Heller baby utenfor enn inni magen i varmen. :p Men jeg tar det jeg får. Vet jo at ikke jeg kan bestemme dette her.

Praktiske familierelaterte årsaker;)
Men ja er egentlig enig med deg, å gå høygravid i denne varmen må bære pyyyton!

*fra mobil*

Da har jeg svidd av 800 kr. på eggløsningstester, termometer, mere folat og graviditetstester. Så nå er jeg klar for denne ppen som jeg tenker blir min siste her inne. ;)
Artig at vi er så mange her inne, og bra med en så dreven dame til å holde styr på tråden. ;) Håper mange blir gravide denne ppen. :D Og håper tiden flyr frem til DPO nå. :)

Oj. Det hørtes litt dyrt ut, eller veldig mange tester kanskje. :D Anbefaler å bruke billige-teste.dk og rabattkoden 10billigeteste (10 % rabatt) om du må bestille noe mer. Billige tester (og billig termometer om noen andre også vurderer å kjøpe). :)

Jeg sjekket lagerstatusen min, og har bestemt at det holder til den syklusen her. Så da er det bare Lutinus jeg må skaffe. Og det er dyrt nok det. Over 500 kr per uke...

Jeg skal prøve å holde styr, men har mest lyst til å flytte alle til GRAVID til slutt. ;)

Oj. Det hørtes litt dyrt ut, eller veldig mange tester kanskje. :D Anbefaler å bruke billige-teste.dk og rabattkoden 10billigeteste (10 % rabatt) om du må bestille noe mer. Billige tester (og billig termometer om noen andre også vurderer å kjøpe). :)

Jeg sjekket lagerstatusen min, og har bestemt at det holder til den syklusen her. Så da er det bare Lutinus jeg må skaffe. Og det er dyrt nok det. Over 500 kr per uke...

Har bestilt fra billigtester.no:

1 x BabyPlans Folsyre / Folinsyre - 60 tabletter (1 x 7050) = 30,00 NOKStk 1
1 x Babyplan Digital Termometer 2 desimaler (8200) = 119,00 NOK
1 x Graviditetstest strimmel (10 x 1000) = 129,00 NOK
Stk 10
1 x Clearblue Digital Graviditetstest med ukeindikator, 1 stk. (6450) = 139,00 NOK
1 x Pre-Seed glidecreme (9000) = 199,00 NOK
1 x Clearblue Digital Eggløsningstest - 10 stk. (1 x 6760 Cb dig.) = 199,50 NOK
Sett 1

Praktiske familierelaterte årsaker;)
Men ja er egentlig enig med deg, å gå høygravid i denne varmen må bære pyyyton!

*fra mobil*

Hehe.. Typisk at det er kjempekaldt neste sommer da. :p

Jeg skal prøve å holde styr, men har mest lyst til å flytte alle til GRAVID til slutt. ;)

Det var vanvittig dyrt ja. :( Hva hjelper det til med?

Ok. Det er ikke en vikar der da? De fleste legekontor har vikar? Jeg vet ikke hva som er lurt, men anbefaler jo at behandlingen er avtalt med lege. :)

Nei, hun er privat:). Så kontoret er stengt:). Har lest litt rundt og følger magefølelsen på pergo begynnelse og venter med provera:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hva studerer du? Og har du lenge igjen?:)
Studerer sykepleie :) et år igjen nå! Så har litt press på meg i forholdet til at ny spire skal sitte med tanke på økonomien :) blir uansett ferdig med bacheloren så det ypperlige hadde vært å permittere meg et år og bare la den ligge slik at jeg fortsatt får penger fra Lånekassen:) hehe! I såfall må helst en spire sitte i løpet av september! Er du også student?:)

Back
Topp