*** IKM uke 34 ***

Oy så mange vi har blitt. Dette blir både spennende og koselig

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tror at jeg begynner med EL-tester i morgen. Eller, tar en for å sjekke. Dersom den er langt fra positiv venter jeg nok noen dager før jeg tar flere. Tappen er nemlig myk og høy, og jeg er kvalm og har menssmerter, og puppene stikker det i. Begynte i går og er verre i dag. I tillegg til at tempen er på sitt laveste, sånn som den pleier dagene før EL. Jeg har fått EL på CD 10 en gang før, så jeg vet jo at det plutselig kan skje (vanligvis får jeg EL på CD 15-17). Så med så mye EL-symptomer må jeg nesten sjekke. Ingen eggehvite utflod da, så kan nok hende jeg må vente til vanlig tid. :p

*Taster på app på mobilen*

Høres greit ut å sjekke da Lykkeliten!
Selv er jeg bare på cd3, så venter en liten uke med EL-tester tenker jeg.

Gøy med så mange her da, da blir det mye spenning om 3-4 uker :)

*fra mobil*

Høres greit ut å sjekke da Lykkeliten!
Selv er jeg bare på cd3, så venter en liten uke med EL-tester tenker jeg.

Gøy med så mange her da, da blir det mye spenning om 3-4 uker :)

*fra mobil*

Kan godt hende jeg må vente mer enn en uke før noe skjer allikevel. :p

Takk det samme til deg❤️❤️. Kanskje vi er heldige å komme på mai sammen❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, eller, jeg får kanskje EL så jeg rekker april. Jeg regner med EL i perioden 3. - 5. august, og det gir jo EL-termin 29. april - 1. mai. Hihi.. MEN om jeg får EL i den perioden og blir gravid så kan det godt hende jeg er aktiv på både april og mai, frem til jeg ser hvor jeg trives best. :p Jeg har nesten alltid EL sånn at jeg får eventuell termin i slutten av måneden og kan velge. Førstegangs er jo også sjansen stor for å gå over termin, ja, haha..

Men om jeg faktisk er i ferd med å få for tidlig EL så kan det jo hende jeg havner "tidlig i april". Haha.. Jaja. Jeg får vel vente og se hva kroppen vil.

Menstermin, som legene uansett følger frem til OUL, blir 29. april (første blødningsdag 20. juli).

Håper vi skal flytte nå. Jeg har veldig lyst! <3

Ja, eller, jeg får kanskje EL så jeg rekker april. Jeg regner med EL i perioden 3. - 5. august, og det gir jo EL-termin 29. april - 1. mai. Hihi.. MEN om jeg får EL i den perioden og blir gravid så kan det godt hende jeg er aktiv på både april og mai, frem til jeg ser hvor jeg trives best. :p Jeg har nesten alltid EL sånn at jeg får eventuell termin i slutten av måneden og kan velge. Førstegangs er jo også sjansen stor for å gå over termin, ja, haha..

Men om jeg faktisk er i ferd med å få for tidlig EL så kan det jo hende jeg havner "tidlig i april". Haha.. Jaja. Jeg får vel vente og se hva kroppen vil.

Menstermin, som legene uansett følger frem til OUL, blir 29. april (første blødningsdag 20. juli).

Håper vi skal flytte nå. Jeg har veldig lyst! <3
Her vil jeg og få samme termin. 30 april eller 1 mai.. håper bare ting klaffer denne mnd, vi er mange her. Og jeg håper det klaffer for mange.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg tror at jeg begynner med EL-tester i morgen. Eller, tar en for å sjekke. Dersom den er langt fra positiv venter jeg nok noen dager før jeg tar flere. Tappen er nemlig myk og høy, og jeg er kvalm og har menssmerter, og puppene stikker det i. Begynte i går og er verre i dag. I tillegg til at tempen er på sitt laveste, sånn som den pleier dagene før EL. Jeg har fått EL på CD 10 en gang før, så jeg vet jo at det plutselig kan skje (vanligvis får jeg EL på CD 15-17). Så med så mye EL-symptomer må jeg nesten sjekke. Ingen eggehvite utflod da, så kan nok hende jeg må vente til vanlig tid. :p

Greit å sjekke, i tilfelle:)

Lurer på om jeg begynner på pergo i morgen og dropper en syklus til med provera.. Liker ikke å gå på provera, blir så humør syk og det er risiko for å ikke få EL..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Hva er hensikten med provera?
Det var at syklusen skulle komme igang raskere etter MA.. Men hadde ikke problem med syklusen før MA, det er vel da keg sluttet på prevansjon for 2 år siden jeg måtte ha provera for å få igang syklus:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det var at syklusen skulle komme igang raskere etter MA.. Men hadde ikke problem med syklusen før MA, det er vel da keg sluttet på prevansjon for 2 år siden jeg måtte ha provera for å få igang syklus:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Okei:) Du kan jo prøve uten nå. Nå er jo syklusen i gang ihvertfall:)

Greit å sjekke, i tilfelle:)

Ja. Svir av en test i morgen. Og uansett aksjeinnlegg. Jeg må se over om jeg har nok tester, både EL og g-tester. :p Vet at jeg ikke har nok Lutinus, så må på apoteket. Kanskje jeg må bestille tester også. Kjekt å planlegge nå. Glemte grapefruktjuice på fredag, så det er nok for sent for denne syklusen, men kjøper i morgen allikevel. :D

Lurer på om jeg begynner på pergo i morgen og dropper en syklus til med provera.. Liker ikke å gå på provera, blir så humør syk og det er risiko for å ikke få EL..

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Kan du ikke ringe i morgen og høre med gynekologen? :)

Back
Topp