Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer hit, jeg. IKM søndag 24.8, pp 9.![]()
Takk det samme til degHåper du får en ny spire nå. Du er ført opp på listen.
*Taster på app på mobilen*
Høres greit ut å sjekke da Lykkeliten!
Selv er jeg bare på cd3, så venter en liten uke med EL-tester tenker jeg.
Gøy med så mange her da, da blir det mye spenning om 3-4 uker
*fra mobil*
Takk det samme til deg. Kanskje vi er heldige å komme på mai sammen
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Her vil jeg og få samme termin. 30 april eller 1 mai.. håper bare ting klaffer denne mnd, vi er mange her. Og jeg håper det klaffer for mange.Ja, eller, jeg får kanskje EL så jeg rekker april. Jeg regner med EL i perioden 3. - 5. august, og det gir jo EL-termin 29. april - 1. mai. Hihi.. MEN om jeg får EL i den perioden og blir gravid så kan det godt hende jeg er aktiv på både april og mai, frem til jeg ser hvor jeg trives best.Jeg har nesten alltid EL sånn at jeg får eventuell termin i slutten av måneden og kan velge. Førstegangs er jo også sjansen stor for å gå over termin, ja, haha..
Men om jeg faktisk er i ferd med å få for tidlig EL så kan det jo hende jeg havner "tidlig i april". Haha.. Jaja. Jeg får vel vente og se hva kroppen vil.
Menstermin, som legene uansett følger frem til OUL, blir 29. april (første blødningsdag 20. juli).
Håper vi skal flytte nå. Jeg har veldig lyst! <3
Da hopper jeg inn her med ikm 18.august. 2pp
Sent from my iPad using BV Forum
Greit å sjekke, i tilfelleJeg tror at jeg begynner med EL-tester i morgen. Eller, tar en for å sjekke. Dersom den er langt fra positiv venter jeg nok noen dager før jeg tar flere. Tappen er nemlig myk og høy, og jeg er kvalm og har menssmerter, og puppene stikker det i. Begynte i går og er verre i dag. I tillegg til at tempen er på sitt laveste, sånn som den pleier dagene før EL. Jeg har fått EL på CD 10 en gang før, så jeg vet jo at det plutselig kan skje (vanligvis får jeg EL på CD 15-17). Så med så mye EL-symptomer må jeg nesten sjekke. Ingen eggehvite utflod da, så kan nok hende jeg må vente til vanlig tid.
*Taster på app på mobilen*
Hva er hensikten med provera?Lurer på om jeg begynner på pergo i morgen og dropper en syklus til med provera.. Liker ikke å gå på provera, blir så humør syk og det er risiko for å ikke få EL..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Det var at syklusen skulle komme igang raskere etter MA.. Men hadde ikke problem med syklusen før MA, det er vel da keg sluttet på prevansjon for 2 år siden jeg måtte ha provera for å få igang syklusHva er hensikten med provera?
OkeiDet var at syklusen skulle komme igang raskere etter MA.. Men hadde ikke problem med syklusen før MA, det er vel da keg sluttet på prevansjon for 2 år siden jeg måtte ha provera for å få igang syklus
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Det var det jeg tenkteOkeiDu kan jo prøve uten nå. Nå er jo syklusen i gang ihvertfall
![]()
DET håper virkelig jeg ogDet var det jeg tenkte. Så håper jeg det klaffer nå
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Greit å sjekke, i tilfelle![]()
Lurer på om jeg begynner på pergo i morgen og dropper en syklus til med provera.. Liker ikke å gå på provera, blir så humør syk og det er risiko for å ikke få EL..
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()