IKM uke 32

Prøvde meg på en EL test i dag da EL egentlig skal være i dag eller i morgen, men jeg har kngen symptomer på noe som helst :bored: Ikke har jeg ømme bryster, magesmerter, økt sexlyst osv o_O men hadde derrimot dette sist helg sååå er noe forvirret over denne kroppen :p
Hva sa testen da? :) min kropp er også forvirrende til tider.. Har gitt opp å følge med på symptomer i alle faser. Fra nå stoler jeg kun på tester

Jeg er ikke en erfaren tester og denne ble tatt ca kl 20, men før sist graviditet tok jeg noen og jeg har aldri fått såå svak strek som det jeg fikk nå :p

Vedlegg

• F08BD530-008E-4A57-869D-ED7F94C5C8E5.png
    F08BD530-008E-4A57-869D-ED7F94C5C8E5.png
    20,8 KB · Visninger: 89
Jeg tok en clearblue advanced i dag, negativ så klart.

Jeg er så utålmodig så vet jeg kommer til å tenke mye på det frem til positiv test.

Har noen erfaring med de? Når jeg tok testpinnen ut, så jeg en ster strek som jeg antar er kontrollstreken, pluss en strek som var mye svartere men fortsatt veldig tydelig. Kan det bety at noe er på gang?

(jeg vet man ikke skal bruke de til dette, men jeg ble nysgjerrig)

Jeg tok en clearblue advanced i dag, negativ så klart.

Jeg er så utålmodig så vet jeg kommer til å tenke mye på det frem til positiv test.

Har noen erfaring med de? Når jeg tok testpinnen ut, så jeg en ster strek som jeg antar er kontrollstreken, pluss en strek som var mye svartere men fortsatt veldig tydelig. Kan det bety at noe er på gang?

(jeg vet man ikke skal bruke de til dette, men jeg ble nysgjerrig)

Har ikke brukt akkurat de, men for meg så blir el testene gradvis sterkere frem mot el...

Jeg skal prøve meg på el testing for første gange denne pp. Kjenne det er med skrekkblandet fryd. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg vil stresse om jeg ikke finner eggløsning. Verdt å prøve likevel, tenker jeg :)

Sitring/sprengfølelse i brysta dei siste dagane :confused004 Absolutt ikkje gravid, CD 9 etter tydelig TR. Heller kroppen som herjar med litt hormon etter fjerning av spiral..men snodig følelse. 7 mnd sidan ammeslutt med minstemann..

Da begynner jeg testing etter El, er på CD12 i dag og negativ som forventet. Spent på om bidronninggele og grapefruktkjerneekstrakt har noe for seg:p

Hadde håpet jeg fikk CB fertilitetsmonitoren tidsnok til å begynne denne måneden, men må vente til neste syklus før jeg får brukt den. Er det noen som har erfaringer med den? Leser at noen ikke finner EL med den, så er veldig spent. Er så lei av å tolke babyplan sine EL-tester:wtf:

Nimbus2001 - 29 - PP4 - B3 - EL 27/7 - IKM 8/8

Henger meg på her, skal på hyttetur med hele storfamilien hele den fruktbare perioden og usikkert om vi får lurt oss unna for å legge inn aksjer :hilarious: Men drikker salvie te til den store gullmedaljen, også legger vi inn aksjer før vi drar og krysser fingre for at EL kommer før antatt, selv om jeg tviler da jeg allerede har ganske korte sykluser

Flere her som får litt trøbbel med aksjelegging denne måneden pga hytteturer og ferier med både svigers og foreldre...? Spent på hvordan dette blir, jeg nekter å miste en måned med prøving så det får bare stå til :hilarious::hilarious:

Oh yes! Du er ikke alene :shifty: Ikke nok med det, men vi har også sønnen vår på tre sovende på samme rom nå som vi ferierer :banghead: Byr på utfordringer ja:dance018

Haha ja hyttetur med søsken (med barn) og foreldre, aner ikke hvordan vi skal få løst dette. Tror også vi ender opp på samme rom som ungene. Vi bor spredt utover hele landet så når vi først treffes skal vi liksom være sammen hele tiden, så ikke bare å skulle ta en lengre ettermiddagstur alene et sted heller

Venter og venter på el... cd18 idag og fortsatt ingen økning på el testene... har vanligvis el ca cd20, men da bør testene øke i verdi snart....
Veldig kjedelig med så lange sykluser...

Venter og venter på el... cd18 idag og fortsatt ingen økning på el testene... har vanligvis el ca cd20, men da bør testene øke i verdi snart....
Veldig kjedelig med så lange sykluser...

Det snakkes mye om at tiden etter eggløsning er lang, men jaggu synes jeg tiden før går sakte også

nå er jeg bare cd9, men er en litt sånn overtenker av meg så jeg har alt rukket å bli frustrert over at cb fortsatt ikke viser blinkende smiley.

håper at eggløsning kommer snart til deg

Det snakkes mye om at tiden etter eggløsning er lang, men jaggu synes jeg tiden før går sakte også

nå er jeg bare cd9, men er en litt sånn overtenker av meg så jeg har alt rukket å bli frustrert over at cb fortsatt ikke viser blinkende smiley.

Helt enig... jeg synes tiden frem til positiv eggløsningstest er likså lang som dpo fasen :)

Ja, tiden før er virkelig lang... tiden etter el er desverre litt kort her, begynner ofte å spotte allerede 8 dpo. Så nå prøver jeg diverse for å forlenge lutealfase. Forrige syklus ble den hele 12 dpo, så håper den blir lang nok denne syklusen også.

Hei dere! :greet025
Hopper inn her, da tr kom tidligere enn forventet i forrige syklus.

Tusenfryd4 - 36år - PP2 - B2 - EL 24.7 - IKM 7.8

Som mange av dere nevner, blir dette en "spennende" pp. I de fruktbare dagene er vi på hyttetur med mine foreldre og søster med mann og barn. Med tynne vegger og sønnen vår på 2,5 på samme rom får vi se hvor mange aksjer som blir lagt inn. Men noe SKAL vi få til :hilarious:

Har fått eggløsningstester i posten i dag, men siden vi er på hytta, og vi kun er i PP2, venter jeg med testinga til (eventuelt) neste runde. Går etter kalenderen denne gangen. Og kanskje det holder :rolleyes:

Nå er streken på EL testen enda svakere i dag på samme tidspunkt som i går :shifty: mulig jeg allerede har hatt EL tidlig eller at den er forsinket :meh:

Vedlegg

• 40A7D311-9060-4215-B66B-6E2A9BF3881F.jpeg
    40A7D311-9060-4215-B66B-6E2A9BF3881F.jpeg
    14 KB · Visninger: 74
ruccola - 34 - PP10 - B1 - 24.07 - 05.08

Tilbake som prøver igjen etter en SA nylig. Så EL og IKM er tatt fra Flo-appens beregninger, er usikker på hvordan syklusen egentlig blir nå etter en SA. Men krysser fingrene og håper på det beste. :happy:

Jeg og mannen skal feriere for oss selv de neste to ukene, så det er i alle fall gode muligheter for å hoppe til køys uten svigers eller annen familie i nærheten :p

I dag kom blinkende smiley på CB :dance008:dance011

rart hvor glad man kan bli bare av det. Jeg som ikke skulle bli så besatt av prøvingen denne gangen. La oss si det slik - jeg tenker jo nesten bare på det, og jeg er bare i første prøveperiode

Hadde eggløsningssmerter i går kveld, og testene er positive idag.
Smiley på clearblue digital og sterk strek på babyplan. Rakk ikke clearblue fertilitetsmonitoren, da jeg ikke fant noen testpinne:facepalm:

Men problemet her i hjemmet nå, er at samboeren er blitt forkjølet og jeg vil ikke presse han til sex mens han snørrer og hoster. Hvor typisk er ikke dette? Har lagt inn aksjer to ganger før i uka, men det holder jo ikke. Åååå er så redd for at denne syklusen ikke blir noe av dessverre :(

Vedlegg

• 4E2D0055-6007-4540-B5AB-54D862DE1D68.jpeg
    4E2D0055-6007-4540-B5AB-54D862DE1D68.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 68
  • 20AF6CC7-1760-4346-9B97-7C599E0B7624.jpeg
    20AF6CC7-1760-4346-9B97-7C599E0B7624.jpeg
    10,9 KB · Visninger: 76
Back
Topp