IKM uke 32

Jeg hadde håpet at jeg skulle klare ikke å ta EL-test, men jeg er nok for kontrollfreak. Når begynner dere å teste?

jeg vurderer clearblue digital siden den gir svaret, trenger ikke å tyde. Hva er deres erfaring? Er strimlene lett å tyde? Det er jo stor forskjell i pris ser jeg

Begynner rundt cd 17-18. Pleier å ha eggløsning på cd 20

Jeg bruker appen «Glow», som også analyserer strimlene :) Men kanskje jeg skal teste den andre også!

Flere her som får litt trøbbel med aksjelegging denne måneden pga hytteturer og ferier med både svigers og foreldre...? Spent på hvordan dette blir, jeg nekter å miste en måned med prøving så det får bare stå til :hilarious::hilarious:

Flere her som får litt trøbbel med aksjelegging denne måneden pga hytteturer og ferier med både svigers og foreldre...? Spent på hvordan dette blir, jeg nekter å miste en måned med prøving så det får bare stå til :hilarious::hilarious:
Oh yes! Du er ikke alene :shifty: Ikke nok med det, men vi har også sønnen vår på tre sovende på samme rom nå som vi ferierer :banghead: Byr på utfordringer ja:dance018

Gleder meg til å lese om alle fantasifulle løsninger på ferie-med-svigers-prøving:hilarious:

jepp, det samme skjer hos oss også. Vi skal bo i en liten campinghytte med min bror. Tipper syltynne vegger.

det blir kanskje ikke det mest lidenskapelige denne gang, men jeg nekter å miste en mulighet for dette, så vi får bare være stille da :yuck: midt på natten når resten sover funker kanskje også

Jeg bruker Premom også. Du bør laste opp tester til "Annet" -fanen hvis du bruker en annen merkes eggløsningstest. Den easy @ home-fanen er for easy @ home-merkets eggløsningstest.

Last edited:
Hei alle:) jeg tok en eggløsningstest idag på CD 9, og synes den var veldig sterk, vet den ikke er positiv men kan eggløsningen være rett rundt hjørnet? Synes den var så sterk til å være så tidlig i syklusen:O

Vedlegg

• EF4BCFB1-D509-40D5-AB52-59DA67FCD5C8.jpeg
    EF4BCFB1-D509-40D5-AB52-59DA67FCD5C8.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 87
CD 16 og da starter jeg testingen etter el. Negativ idag, men masse symptomer på at noe er på gang. Så i løpet av helga regner jeg med...

Vi tok oss likegodt en pause fra hytta med svigers og blir hjemme til over helga... så får vi satse på at el skjer mens vi er hjemme.

Hei alle:) jeg tok en eggløsningstest idag på CD 9, og synes den var veldig sterk, vet den ikke er positiv men kan eggløsningen være rett rundt hjørnet? Synes den var så sterk til å være så tidlig i syklusen:O

For meg betyr en såpass sterk strek som regel at den blir positiv om en dag eller to...

I følge tidligere sykluser før pillen og i følge appen skal jeg ha el i morgen eller lørdag, men jeg har ingen symptomer på el og jeg pleier å ha vondt i magen 2-3 dager før el :eek: Håper bare ikke det er syklusene mine som blir veldig utegelmessige nå etter pilleslutt :meh: Har også plutselig kvalmebølger innimellom o_O forstår ikke noe.. sist syklus var bare 19 dager så er litt forvirret :bored:

Første ordentlige syklus etter uttak av hormonspiral. Fersking i prøvegamet. Planlegger å bruke eggløsningstester for å bli kjent med egen kropp og syklus.

Fruktfest - PP1 - B1 - 35 år - EL 24.7 (litt usikker) - IKM 7.8

Dette er første skikkelige syklus etter MA. Jeg har hatt 1 eggløsning før, men da hadde jeg rester så kunne ikke prøve på den. Jeg var hos gynekolog i går og hun sa jeg vil få eggløsning på mandag (kanskje allerede søndag) siden jeg hadde en ledende follikkel på 15X18mm så her er vi iallefall i rute

Hun ba oss legge inn litt aksjer i går, men ennå ser jeg ingen ting på eggløsningstestene :) håper jeg får en stigning der snart. Jeg blør fortsatt litt, men det sa hun var pga hormonkrøll så vi fikk grønt lys til å prøve :woot::woot:

8EABD95F-1A0F-4E88-B23B-99D88A1C4D44.jpeg

Prøvde meg på en EL test i dag da EL egentlig skal være i dag eller i morgen, men jeg har kngen symptomer på noe som helst :bored: Ikke har jeg ømme bryster, magesmerter, økt sexlyst osv o_O men hadde derrimot dette sist helg sååå er noe forvirret over denne kroppen :p

Back
Topp