Ønsket-om-nr2<3
Betatt av forumet
På så kjedelig Merri87 men mulig han vil uansett da krysser fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja typisk! Krysser fingrene selv. Han sa nå at han bare ville gi paraceten litt tid til å fungere, så var han klar for å legge inn en innsats idag til tross for dårlig form. Takk og lovPå så kjedelig Merri87 men mulig han vil uansett da krysser fingrene for deg
Bare 2 dager før meg krysser fingreneHar hatt litt ustabile sykluser i det siste, så ville vente med å melde meg inn til EL testen ble positiv - og det ble den i dag. Da ligger jeg an til den korteste syklusen jeg har hatt så langt, 27 dager. Luksus med så kort syklus med EL 8 dager tidligere enn sist!!
Kelsey - PP6 - B1 - EL 20.07 - IKM 04.08
Bare 2 dager før meg krysser fingrene
Sender masse masse babystøv din veiSamme til deg!
Jeg har hatt mye symptomer denne gangen også. Jeg husker forrige gang jeg fikk kort syklus hadde jeg også mye symptomer. Håper sånn at det skal gå
Oi, det var jo fin stigning på kort tid! Pleier du ha kort topp? Nå ble jeg frista til å teste en gang til i dag, den du tok først i dag likner på den jeg tok i dag tidligForje pp hadde jeg EL på CD 15. nå er jeg på CD 12. Og ser ut som EL er rett rundt hjørnet. Så vi prøver å legge inn aksjer jevnlig
tok to tester i dag bare for å se om det var noe stigning.
Oi, det var jo fin stigning på kort tid! Pleier du ha kort topp? Nå ble jeg frista til å teste en gang til i dag, den du tok først i dag likner på den jeg tok i dag tidlig
https://babyplan.no/artikler/vil-bli-gravid/tegn-fra-kroppen/guide-til-egglosningstester/Er det noen som har noen gode sider som forklarer litt rundt dette med EL testing osv? Eller som kan forklare når og hvordan man gjør det på best mulig måte?
Endelig inne her igjen etter nedetiden, rimelig stressa ett øyeblikk
jeg fikk en pakke med noen eggløsningstester av en venninne, og har aldri prøvd før. Tok test for første gang idag og det ble er fast og fin smiley det! I følge flo er eggløsning i morgen, som kanskje stemmer bra da?
når regner jeg 1dpo? Er helt grønn på dette, men var gøy å se at jeg faktisk har eggløsning