IKM uke 32

Har hatt litt ustabile sykluser i det siste, så ville vente med å melde meg inn til EL testen ble positiv - og det ble den i dag. Da ligger jeg an til den korteste syklusen jeg har hatt så langt, 27 dager. Luksus med så kort syklus med EL 8 dager tidligere enn sist!! :P

Kelsey - PP6 - B1 - EL 20.07 - IKM 04.08

Har hatt litt ustabile sykluser i det siste, så ville vente med å melde meg inn til EL testen ble positiv - og det ble den i dag. Da ligger jeg an til den korteste syklusen jeg har hatt så langt, 27 dager. Luksus med så kort syklus med EL 8 dager tidligere enn sist!! :p

Kelsey - PP6 - B1 - EL 20.07 - IKM 04.08
Bare 2 dager før meg :) :) krysser fingrene :) :)

Forje pp hadde jeg EL på CD 15. nå er jeg på CD 12. Og ser ut som EL er rett rundt hjørnet. Så vi prøver å legge inn aksjer jevnlig :hilarious:

tok to tester i dag bare for å se om det var noe stigning.

Vedlegg

• 7254CED5-610F-4DAF-B159-2E7889398AFC.png
    7254CED5-610F-4DAF-B159-2E7889398AFC.png
    68,2 KB · Visninger: 89
Forje pp hadde jeg EL på CD 15. nå er jeg på CD 12. Og ser ut som EL er rett rundt hjørnet. Så vi prøver å legge inn aksjer jevnlig :hilarious:

tok to tester i dag bare for å se om det var noe stigning.
Oi, det var jo fin stigning på kort tid! Pleier du ha kort topp? Nå ble jeg frista til å teste en gang til i dag, den du tok først i dag likner på den jeg tok i dag tidlig:happy:

Oi, det var jo fin stigning på kort tid! Pleier du ha kort topp? Nå ble jeg frista til å teste en gang til i dag, den du tok først i dag likner på den jeg tok i dag tidlig:happy:

ja. Sist skjedde det veldig fort. Da var den som den siste på morgenen. Også var den positiv på kvelden. Også var den negativ igjen neste morgen. Men svakere enn den rett før den positive om du skjønner.

Er det noen som har noen gode sider som forklarer litt rundt dette med EL testing osv? Eller som kan forklare når og hvordan man gjør det på best mulig måte?:rolleyes:

Cd19, alle symptomer på el er der, men likevel er testene nesten blanke... så blir vel enda lenger syklus denne gang da...

Jeg er på CD16 og ingen tegn som helst på EL her heller. Fortsatt litt undrende om jeg kanskje hadde EL rundt CD 7-8 :dance018

Må vel skrive det jeg pleier å skrive i IKM trådene :)

Om en stund vil andre her inne teste positivt fra sånn 8-9-10 DPO :)
Fint er det, og gratulerer så masse, men husk at ikke alle tester positivt så tidlig (og kan likevel være gravide)
Dette kan og variere fra svangerskap til svangerskap.

Så ta ikke sorgene på forskudd om du sitter der med negativ test før tante har kommet.
Husk på at noen tester positivt 6-7 DPO mens andre må til lege 1 uke etter IKM og få det bekreftet med blodprøver.

Selv har jeg opplevd positiv 10 DPO og svak svak positiv 2 dager etter IKM (sitter ei jente født i 2013 etter den siste der)

Nå begynner det å skje noe på testene. Håper jeg får en peak til i morgen tidlig :) i følge gynekologen jeg var hos sist uke så burde jeg ha eggløsning senest i morgen, så håper testene snur snart :nailbiting:

780B6CE2-532E-4466-86E8-8C0F8BCABA18.jpeg

Bamsemums - 30 år - PP9 - B2 - EL 21.07.20 - IKM 04.08.20

CD14: Tom for EL-tester og på hytta med heeeeeele familien. Testet i går og den var langt fra positiv så tipper EL blir senere denne måneden enn sist. Kanskje CD16 som den har vært oftest.

Første runde med aksjer lagt. Måtte legge oss på gulvet fordi sengen knirker sånn så ingen skulle høre. Blir vel det samme resten av uka :P

Blinkende fjes i dag. Håper vi får tid til å legge inn aksjer:p Første gang jeg bruker disse testene - så til dere som bruker - hvor lenge pleier dere å ha blinkende? Legger dere inn aksjer hver dag med blinkende og så med maksimal? Det tror jeg blir for meget for mannen:bored::hilarious:

Vedlegg

• IMG_20200720_103051.jpg
    IMG_20200720_103051.jpg
    23,4 KB · Visninger: 64
Endelig inne her igjen etter nedetiden, rimelig stressa ett øyeblikk :hilarious:

jeg fikk en pakke med noen eggløsningstester av en venninne, og har aldri prøvd før. Tok test for første gang idag og det ble er fast og fin smiley det! I følge flo er eggløsning i morgen, som kanskje stemmer bra da?

når regner jeg 1dpo? Er helt grønn på dette, men var gøy å se at jeg faktisk har eggløsning :smiley-bounce012

Vedlegg

• 349722D8-70C6-45E0-BBAB-5B4945FA6FFE.jpeg
    349722D8-70C6-45E0-BBAB-5B4945FA6FFE.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 74
Endelig inne her igjen etter nedetiden, rimelig stressa ett øyeblikk :hilarious:

jeg fikk en pakke med noen eggløsningstester av en venninne, og har aldri prøvd før. Tok test for første gang idag og det ble er fast og fin smiley det! I følge flo er eggløsning i morgen, som kanskje stemmer bra da?

når regner jeg 1dpo? Er helt grønn på dette, men var gøy å se at jeg faktisk har eggløsning :smiley-bounce012

Så gøy!
Da er nok eggløsningen imorgen ja og jeg ville regnet 1 dpo på onsdag :D

Back
Topp