IKM uke 32

Første gang i forum og første gang med el testing nå I dag fikk jeg to like tydelige streker på el test, så dvs at eggløsning er om en dag eller to? Hvis jeg har forstått det riktig? Fortsetter dere å teste et par dager etter positiv el test eller stopper dere når dere har fått positiv?

22B666BB-1D6C-4750-898A-AAFF780D7621.jpeg

2 dager før forventet EL, sier meg veldig fornøyd med det!:p

Er det noen her som har opplevd at egget faktisk slipper på kvelden, samme dag som du har fått positiv på morgen? Mener at det skjedde med meg sist, og har allerede sterke EL smerter nå, pleier kun å ha det akkurat de timene rundt EL, ikke mange dager før.

Last edited:
Første gang i forum og første gang med el testing nå I dag fikk jeg to like tydelige streker på el test, så dvs at eggløsning er om en dag eller to? Hvis jeg har forstått det riktig? Fortsetter dere å teste et par dager etter positiv el test eller stopper dere når dere har fått positiv?
Kommer an på om man har kort eller lang LH-topp. Jeg har EL dagen etter jeg får positiv test. Kan ikke være helt sikker på når EL er uten å tempe :) Jeg tester gjerne et par dager etterpå også. Lykke til:happy:

Kommer an på om man har kort eller lang LH-topp. Jeg har EL dagen etter jeg får positiv test. Kan ikke være helt sikker på når EL er uten å tempe :) Jeg tester gjerne et par dager etterpå også. Lykke til:happy:

takk og takk for svar. Da tester jeg et par dager ekstra ihvertfall denne syklusen for å finne ut av hvordan kroppen min er

Cd19, alle symptomer på el er der, men likevel er testene nesten blanke... så blir vel enda lenger syklus denne gang da...

Uff, det er så kjedelig med lang syklus! Jeg pleier å ha EL på CD18-20, og 31-34 dagers sykluser. Denne gangen fikk jeg positiv test på CD12, så EL på CD13 i dag. Helt fantastisk. Jeg er ekstra misunnelig på dem som alltid har korte sykluser!

Jeg har like ofte nesten helt blanke tester før de plutselig blir knall positive. Så er ikke sikkert du må vente så veldig mye lenger :)

Fikk lagt inn aksjer i går, til tross for mannens forkjølelse. Herlig å vite at han virkelig står på og vil at dette skal klaffe han også :Heartred

Fikk igjen smiley på cb digital eggløsningstest , sterk babyplan test og maksimal på cb fertilitetsmonitoren på morgenen idag:woot: (de to øverste babyplan er fra morgen og kveld i går)

Så nå skal jeg straks skynde meg hjem til sengehalmen og mannen, og fortsette aksjelegginga idag etter jobb!

Herregud, er jo egentlig helt vilt at man bare går hele dagen og tenker på å ha seg :laughing021

Vedlegg

• 5236B483-B8D9-4534-8D90-B282AA52460B.jpeg
    5236B483-B8D9-4534-8D90-B282AA52460B.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 59
  • B3A1E345-61C6-4712-AE28-2125E45201CB.jpeg
    B3A1E345-61C6-4712-AE28-2125E45201CB.jpeg
    37,4 KB · Visninger: 50
  • 6EC9DB8E-D940-4748-B004-E030DB2C04C7.jpeg
    6EC9DB8E-D940-4748-B004-E030DB2C04C7.jpeg
    29,7 KB · Visninger: 65
Blinkende fjes i dag. Håper vi får tid til å legge inn aksjer:p Første gang jeg bruker disse testene - så til dere som bruker - hvor lenge pleier dere å ha blinkende? Legger dere inn aksjer hver dag med blinkende og så med maksimal? Det tror jeg blir for meget for mannen:bored::hilarious:
Det lurer jeg også på, dag 2 med blinkende for meg.

vi kjører hver dag i denne perioden, men mannen har høy lyst så da funker det. Nå i alle fall

tror det sies at det holder annen hver dag, men vet ikke.

Det lurer jeg også på, dag 2 med blinkende for meg.

vi kjører hver dag i denne perioden, men mannen har høy lyst så da funker det. Nå i alle fall

tror det sies at det holder annen hver dag, men vet ikke.
Tror vi prøver på annenhver dag mens det blinker og så legge inn begge dagene med maksimal. Mannen vil helst ikke vite om eggløsning, så får se om jeg får lurt ham med:hilarious:

Uff, det er så kjedelig med lang syklus! Jeg pleier å ha EL på CD18-20, og 31-34 dagers sykluser. Denne gangen fikk jeg positiv test på CD12, så EL på CD13 i dag. Helt fantastisk. Jeg er ekstra misunnelig på dem som alltid har korte sykluser!

Jeg har like ofte nesten helt blanke tester før de plutselig blir knall positive. Så er ikke sikkert du må vente så veldig mye lenger :)

Så deilig. Jeg begynte ikke å teste før cd16, har aldri opplevd å ha tidlig eggløsning, men om jeg ikke får positiv el test i løp av et par dager kan jo det være tilfellet...
Vi har lagt inn aksjer annenhver dag fra cd 10, så skal være godt dekket uansett.. men hadde vært greit med el snart så vi kunne få en pause

Tror vi prøver på annenhver dag mens det blinker og så legge inn begge dagene med maksimal. Mannen vil helst ikke vite om eggløsning, så får se om jeg får lurt ham med:hilarious:
Men hvor mange dager får du blinkende? Er det slik at dette er veldig individuelt?

Men hvor mange dager får du blinkende? Er det slik at dette er veldig individuelt?
Jeg aner ikke, jeg har aldri brukt de før. Men sto vel i bruksanvisningen at de fleste får blinkende i 0-4 dager. Det kan stemme bra med syklusen min ellers, da jeg pleier å få eggløsning CD 17/18. Er på CD14 i dag.

Jeg aner ikke, jeg har aldri brukt de før. Men sto vel i bruksanvisningen at de fleste får blinkende i 0-4 dager. Det kan stemme bra med syklusen min ellers, da jeg pleier å få eggløsning CD 17/18. Er på CD14 i dag.
Det kan stemme godt her også.

På mandag i forrige uke sa gynekologen som til ut spiralen min at jeg kom til å få eggløsning i slutten av denne uken eller 1,5 uke. Om jeg får to dager med blinkende til så blir eggløsning alt fra onsdag til fredag. Håper det stemmer :smiley-angelic001

Jeg bruker å fortsette frem til jeg ser testene blir svakere. Noen ganger har jeg kort topp, mens andre dager strekker den seg over følere dager. Så hvis toppen er lang så må vi muligens legge inn aksjer litt lengre enn vanlig.

Bestilte meg like så godt en (veldig dyr) time til gynekolog i byen jeg er på ferie i, fordi jeg ikke kan være sikker på at egget slipper selv om testen er positiv. CD12 i dag og follikkel på 20-21mm, livmorslimhinne på nesten 8mm. Ba om Ovitrelle og satte den for et par timer siden! Da blir det garantert EL om 2 dager:love017 Kjipt på ferie med foreldre/svigerforeldre, men sånn er det :hilarious:

Så deilig. Jeg begynte ikke å teste før cd16, har aldri opplevd å ha tidlig eggløsning, men om jeg ikke får positiv el test i løp av et par dager kan jo det være tilfellet...
Vi har lagt inn aksjer annenhver dag fra cd 10, så skal være godt dekket uansett.. men hadde vært greit med el snart så vi kunne få en pause

Har kun opplevd det en gang tidligere (vært uten p-piller i et år), men da koblet jeg ikke tegnene før i ettertid iom at det var en uke for tidlig. Denne gangen hadde jeg så mye tegn at jeg bare måtte teste. :P

Så bra at dere uansett er godt dekket. Husker vi prøvde oss på hver dag den første PPen. Etter litt over en uke var vi rimelig leie begge to. Ble annenhver dag de påfølgende PPene :hilarious:

Her kommer EL to dager før tiden også. Hadde stikkinger i ene eggstokken i stad også. Og vi har barnefri hele uka.. hi hi

Vedlegg

• 6A129466-233C-41D9-96A3-E523BDE226BD.png
    6A129466-233C-41D9-96A3-E523BDE226BD.png
    89,5 KB · Visninger: 73
Jeg bruker å fortsette frem til jeg ser testene blir svakere. Noen ganger har jeg kort topp, mens andre dager strekker den seg over følere dager. Så hvis toppen er lang så må vi muligens legge inn aksjer litt lengre enn vanlig.

takk for svar da er det vel lurt å fortsette med det til jeg evt ser et system

Back
Topp