IKM uke 32

Jeg får ingen økning på EL testene og har null symptomer på at det er noe som helst på gang med EL :bored: så jeg blir skikkelig forvirret..

Da har vi klart å legge inn de siste aksjene for denne syklusen :rolleyes: Ikke mer å få gjort nå...
Selv om jeg ikke har helt troen, så er det likevel spennende tid i DPO land.

Masse lykke til damer:woot:

EL kommer ca. 36t etter at Ovitrelle er satt; ergo så hadde jeg EL senest kl. 02 i natt. La inn aksjer i går kveld og dagen før. Det holder vel? :hilarious: Slitsomt på ferie! Vi deler ikke rom engang egentlig. Sover på hvert vårt rom med barna hjemme i leiligheten til mor/svigermor :p

Har et spørsmål angående EL-testing. Har hatt smiley i to dager på cb, og ikke idag. Er egget gått nå og dermed "ingen vits" å legge inn aksjer idag? På hyttetur med familien og litt lei av å snike oss rundt :hilarious: eller kan det være lurt idag også?

Hvordan ser eggløsningstestene ut hos dere som tester? :happy:
Her skjer det ikke så mye enda:wacky:
CD 13 idag.

Vedlegg

• 7ABD0B10-3247-49FD-A8F6-2DD81D2869B4.jpeg
    7ABD0B10-3247-49FD-A8F6-2DD81D2869B4.jpeg
    31,3 KB · Visninger: 79
CD 13 idag.
Her er mine fra CD 13, og den nederste er test fra morgenen idag (CD16).
Har da tatt både morgen og kveld :)

Vedlegg

• 6A1343BB-881B-49D1-90A6-62085B219CB5.jpeg
    6A1343BB-881B-49D1-90A6-62085B219CB5.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 93
Har et spørsmål angående EL-testing. Har hatt smiley i to dager på cb, og ikke idag. Er egget gått nå og dermed "ingen vits" å legge inn aksjer idag? På hyttetur med familien og litt lei av å snike oss rundt :hilarious: eller kan det være lurt idag også?
Eggløsning skjer vel etter at det har vært smiley, slik jeg forstår. Så da ville jeg lagt inn aksjer idag også, om dere har mulighet:)

Eggløsning skjer vel etter at det har vært smiley, slik jeg forstår. Så da ville jeg lagt inn aksjer idag også, om dere har mulighet:)

Jeg har hørt at man skal forholde seg til første dagen med smiley/positiv test, men at noen også kan ha et lengre fertilt vindu. Så man skal altså si at en har eggløsning 24 - 48 timer fra første tydelige positive test:) Men skader jo aldri å legge inn ekstra, tenkte bare hvis det er super stress for dere å få det til med tanke på omstendighetene. Cellene fra mannen ligger jo klar når egget slippes om dere har lagt inn aksjer begge dagene med smiley, så jeg ville ikke stresset med en runde til. Men det er jo dere :):Heartpink

CD 13 idag.
Cd13 i dag, fått blinkende smiley på clearblue for fjerde dag.. så håpet er der, men lite skjer..?

jeg kjenner ingenting til eggløsning, men har vel aldri gjort det før heller egentlig. Ikke engang da jeg ble gravid med de to jeg har.

Håper eggløsning for oss begge er rett rundt hjørnet :smiley-angelic001

Jeg har hørt at man skal forholde seg til første dagen med smiley/positiv test, men at noen også kan ha et lengre fertilt vindu. Så man skal altså si at en har eggløsning 24 - 48 timer fra første tydelige positive test:) Men skader jo aldri å legge inn ekstra, tenkte bare hvis det er super stress for dere å få det til med tanke på omstendighetene. Cellene fra mannen ligger jo klar når egget slippes om dere har lagt inn aksjer begge dagene med smiley, så jeg ville ikke stresset med en runde til. Men det er jo dere :):Heartpink

Takk for gode svar, dere er så gode å ha! Jeg tror vi klarer å lure til oss en runde idag også for å være sikker :joyful: skal ikke stå på innsatsen denne gangen altså! Jeg har såååååå lyst til at det skal klaffe :woot:

CD 13 idag.

Her er min testrekke denne gangen! Testet en ny type el-tester fra eBay, og det var veldig dårlig farge i dem. Trodde aldri jeg skulle få to like sterke streker, men det kom til slutt! :woot: Hadde skikkelig elsmerter i går kveld, så da er jeg nok over i dpo-land nå! Alle gode ting er ..12?!:smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20200722-134405_Premom.jpg
    Screenshot_20200722-134405_Premom.jpg
    20,7 KB · Visninger: 72
Takk for gode svar, dere er så gode å ha! Jeg tror vi klarer å lure til oss en runde idag også for å være sikker :joyful: skal ikke stå på innsatsen denne gangen altså! Jeg har såååååå lyst til at det skal klaffe :woot:
Det beste er jo at man har lagt inn aksjer før eggløsningen skjer, slik sædcellene ligger og venter på egget, så vil jo tro at dere har klaffet godt fra før. Men vet med meg selv, at jeg vil gjerne være på den sikre siden :D

så deilig det må være å være i dpo land nååå!!!
Håper det går:Heartpink
På en måte er det deilig, men jeg føler at vi ikke har lagt inn nok aksjer:(
Men muligheten skal jo være der selvom!! Så nå er det bare å håpe at dagene går fort til man kan begynne å teste :love7

Trolig EL i dag :) Orker ikke teste :) Kaller det bare 1 DPO i morgen :) Babydansen er i full gang i alle fall :) :) :P

Dette prøvegreiene altså, sååå mye tålmodighet dere som har holdt på lenge har. All ære til dere for det Første barn var et «uhell» (føltes mer heldig enn uheldig da❤️) Er bare pp2 men først vente vente vente på el, og nå har jeg hatt det, og vi har gjort det vi kunne gjøre, også er det bare vente vente igjen. Hjelper litt å følge med her på dere som får el eller senere forhåpentligvis positive tester, så skjer det liksom litt hele veien..

Dette prøvegreiene altså, sååå mye tålmodighet dere som har holdt på lenge har. All ære til dere for det Første barn var et «uhell» (føltes mer heldig enn uheldig da❤️) Er bare pp2 men først vente vente vente på el, og nå har jeg hatt det, og vi har gjort det vi kunne gjøre, også er det bare vente vente igjen. Hjelper litt å følge med her på dere som får el eller senere forhåpentligvis positive tester, så skjer det liksom litt hele veien..
Midt i pp'en er det alltid utrolig irriterende å vente i dagevis på at noe skal skje. Men er akkurat som at man får nytt mot så fort TR pakker sakene sine og man kommer i gang med en ny PP. Heldige som slapp å prøve på første:Heartred Krysser fingrene for dere!

Så enig! Og ekstra kjipt med lange sykluser. Blir helt tullete... Godt å vite at noen er i samme båt, man føler seg veldig alene innimellom.

Back
Topp