IKM uke 32

Milli - 25 år - PP4 - B2 - EL 22.07 - IKM 05.08

EL kom senere enn forventet denne mnd, egget slapp ikke på første forsøk så kroppen har prøvd på nytt. Så blir spennende å følge med om LH stiger igjen denne gang eller holder seg lavt igjen. Uansett, med antatt EL i morgen blir det ikm i uke 32 ❤️❤️

Vedlegg

• 76A6CD9B-B414-4D13-BE85-62C277CB4589.jpeg
    76A6CD9B-B414-4D13-BE85-62C277CB4589.jpeg
    36 KB · Visninger: 79
Milli - 25 år - PP4 - B2 - EL 22.07 - IKM 05.08

EL kom senere enn forventet denne mnd, egget slapp ikke på første forsøk så kroppen har prøvd på nytt. Så blir spennende å følge med om LH stiger igjen denne gang eller holder seg lavt igjen. Uansett, med antatt EL i morgen blir det ikm i uke 32 ❤️❤️

Hvordan merket du at det ikke slapp? Var det bare at LH fikk ny topp?

Solsikke1989 - 31 år - PP1 - B1 - EL 22/7 - IKM 5/8

Hei! Helt ny her på forumet, bare sneket litt rundt som gjest. Vi har første PP nå hvor vi prøver skikkelig. Fått positiv ELtest, og lagt inn aksjer to siste dagene. Krysser fingrene for at dette går, selvom jeg er innstilt på at det kan ta tid. Greit å ha forumet her å skrive ut litt tanker, for fy søren så mye tankevirksomhet dette allerede opptar!

Vedlegg

• BFA1671D-6E79-42AD-BDC3-42BAF08C40E4.png
    BFA1671D-6E79-42AD-BDC3-42BAF08C40E4.png
    108,1 KB · Visninger: 79
Føler vi har gjort det vi kan denne PPen. Nå er det bare å vente :nailbiting:

Vedlegg

• 9900DB3E-4FAF-46FD-BBC7-1108AF61F223.jpeg
    9900DB3E-4FAF-46FD-BBC7-1108AF61F223.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 83
Hvordan merket du at det ikke slapp? Var det bare at LH fikk ny topp?

jepp, ikke merket noe fysisk på kroppen, kun at testene fikk ny topp. Nå i dag som skal være EL-dagen ifølge testene har jeg litt murringer og veldig ømme bryster. Men sist topp hadde jeg el-slim. Det har jeg ikke hatt nå, bare generelt økt «vanlig» utflod :confused005

Hei! Helt ny her på forumet, bare sneket litt rundt som gjest. Vi har første PP nå hvor vi prøver skikkelig. Fått positiv ELtest, og lagt inn aksjer to siste dagene. Krysser fingrene for at dette går, selvom jeg er innstilt på at det kan ta tid. Greit å ha forumet her å skrive ut litt tanker, for fy søren så mye tankevirksomhet dette allerede opptar!

velkommen skal du være ❤️❤️ Masse lykke til!!

Har et spørsmål angående EL-testing. Har hatt smiley i to dager på cb, og ikke idag. Er egget gått nå og dermed "ingen vits" å legge inn aksjer idag? På hyttetur med familien og litt lei av å snike oss rundt :hilarious: eller kan det være lurt idag også?

Det skader ikke, men det burde holde. Det er strørst sansynlighet å bli gravid med sex 1-2 dagee før eggløsning siden sæden trenger litt tid på å kapasitere

Er så spent på om det skal holde, denne gangen har vi prøvd annenhver dag frem mot EL siden vi har hørt at hvert dag kan være for ofte osv...

Hvordan gjør dere det? Dere som har vært gravide tidligere, hva gjorde dere den måneden det klaffet?

Positiv EL-test i går, veeldig negative i dag pluss kjempeøm i eggstokkområdet er vel et godt tegn på at EL skjer ca nå? Jeg håper håper håper så inderlig at kroppen får det til selv! Jeg går i utgangspunktet å venter på mens for at jeg skal starte på letrozol, men det beste hadde jo vært om kroppen ordner opp helt på egenhånd!

Er så spent på om det skal holde, denne gangen har vi prøvd annenhver dag frem mot EL siden vi har hørt at hvert dag kan være for ofte osv...

Hvordan gjør dere det? Dere som har vært gravide tidligere, hva gjorde dere den måneden det klaffet?

forrige gang var ikke graviditeten planlagt, men da lå vi sammen hver eneste dag den måneden :laughing002 det var gode tider når vi hadde energi og overskudd til det! Vi er enda ganske aktive men det kan gå en dag eller to i mellom hver gang nå. Men i fertile dager har vi hver dag, gjerne flere ganger for dagen. Men har også hørt at annenhver dag er det de anbefaler, selvom jeg mener å huske at det gjelder hos par hvor mannen har dårligere spermkvalitet? Correct me hvis jeg tar feil!

Ja, man kommer fort inn i "prøve bobla" :DSpennende med første pp på første barn. Lykke til! :)

Jeg sluttet på p-piller, og ble gravid :) Mensen kom aldri, tenkte ikke over det med EL så hun er laget på ferie på fest :P

Har prøvd nå i over 5 år på en til, ikke gått til nå.

Sukk!!! Ingen positive el-tester nå, forventet EL om to dager - og nå må mannen plutselig reise avgårde i morgen og blir borte i 4-5 dager. Da tror jeg vi går glipp av el denne PP :/ frustrerende.

Får prøve å legge inn noen aksjer rett før han drar og satse på supersvømmere som kan vente på egget :smiley-bounce012

Dag 5 med blinkende smiley - nå er den egentlig mer irriterende ;)

Vi hadde sex hver dag stort sett med begge de forrige graviditene. Jeg er ingen ekspert på dette, men så vidt jeg har forstått anbefaler de minst annenhver dag, men ikke hver dag dersom mannen ikke har god sædkvalitet.

Sniker fra terminforum :angelic:
Nå når det klaffet for oss la vi inn aksjer ca. annenhver dag rundt EL, så for oss var det suksess. Men har også blitt gravid med å kun ha samleie en eneste dag den mnd også.

Brukte el test og hadde bare sex to dager. De to dagene med positiv test...

Kan ikke si så mye om denne pp siden EL eeeenda ikke har vært, men vi hadde sex annenhver dag før jeg trodde jeg skulle ha EL :joyful:

Men første gangen jeg ble gravid så hadde vi prøvd i 12pp før det klaffet og det klaffet på den mnd vi bestemte oss for å fokusere på andre ting og begynne å trene igjen :joyful: Hadde kun sex et par ganger og aner ikke om det var rundt EL den mnd :rolleyes:

Back
Topp