IKM uke 32

I går da jeg prøvde å sove fikk jeg skikkelig leamus i leggen slik at hele foten ristet, aldri hatt det i leggen før :p noen som har opplevd dette ooog vært gravid??

Nøttelita - 38 år - pp 4 - B3 - el 20/7? IKM 3/8?

Last edited:
Æsj, da rakk vi ikke å legge inn aksjer i dag:(

Har blitt ekstremt lite i forhold til sist syklus, takket være ferie med familie og ting som dukker opp.

Hadde sex på CD 8, 10 og 13.
Positiv eggløsningstest på CD 13 og den har blitt negativ igjen nå i kveld på CD 14. Redd vi skulle hatt en runde i halmen i dag også for å være sikker. Men ting blir ikke alltid som man har planlagt.
Hva tenker dere? Burde dette holde?
Eller burde vi ha oss en runde i morra kveld også, sånn i tilfelle? :bored:

Æsj, da rakk vi ikke å legge inn aksjer i dag:(

Har blitt ekstremt lite i forhold til sist syklus, takket være ferie med familie og ting som dukker opp.

Hadde sex på CD 8, 10 og 13.
Positiv eggløsningstest på CD 13 og den har blitt negativ igjen nå i kveld på CD 14. Redd vi skulle hatt en runde i halmen i dag også for å være sikker. Men ting blir ikke alltid som man har planlagt.
Hva tenker dere? Burde dette holde?
Eller burde vi ha oss en runde i morra kveld også, sånn i tilfelle? :bored:

Burde holde, men ville tatt en runde i morgen for sikkerhets skyld. :)

Blinkende smilefjes var ikke like gøy på tredje dagen :yuck: Håper den snart går over til fast:smiley-angelic001

spennende med så mange av dere som har hatt EL allerede. Gleder meg til positive graviditetstester kommer inn i gruppen

Slenger meg med!

Trønderprøver - 30 år - pp12 - el 22.07 - ikm 06.08

Siste forsøk før vi henvises til IVF. No pressure kropp, jeg bare sier fra. :hilarious:

Ligger og kjenner antydning til el-smerter nå, så får vel positiv el-test ila dagen. :smiley-bounce012 Lagt inn aksjer annenhver dag den siste tiden, så nå har jeg trua! 2. pp etter skylling av eggledere og har en pakke Lutinus som venter på meg fra ca 3 dpo.

Kjørrrr!!:dance011

1 dpo her :) de første dpo dagene er alltid så merkelige, når man har brukt en uke på å legge alt til rette til EL og så pluttselig merker man ingenting og skal bare vente:wideyed: like rare dager hver pp:p

Noen av dere med positiv EL test i går som kjenner noe til EL i dag? :rolleyes: Håper såå på mange positive tester i uke 32

Slenger meg med i denne tråden etter å ha bommet så kraftig på eggløsning forrige mnd at det ikke engang kunne regnes som en prøveperiode. Eggløsning måtte da ha vært veldig tidlig i syklus og fikk mensen 4 dager for tidlig. Denne mnd har jeg startet tidlig med eggløsningstester og fått positiv test på syklusdag 10 og 11. Så nå er det i allefall en sjanse for at det kan gå :)

Twinklestar - 40 - pp 4 - B2 - el ca 21.07 - IKM 06.08

Jeg har skikkelig god følelse denne gangen. Men pleier som regel å være ganske positiv frem til 6-7 dpo :p

Dersom det klaffer denne måneden blir termin 14. april. Fin dato det :dummy1::dummy:

Jeg har skikkelig god følelse denne gangen. Men pleier som regel å være ganske positiv frem til 6-7 dpo :p

Dersom det klaffer denne måneden blir termin 14. april. Fin dato det :dummy1::dummy:

Jeg også har det! Vet ikke hvorfor, for det går sjelden bra:hilarious: Men bare føler (og hååååper) det er noe spesielt med denne mnd :Heartred

Jeg hadde også en god følelse sist syklus, noe jeg aldri har hatt. Og jeg ble gravid, men kjemisk vel og merke:meh: Så ta den god følelsen på alvor du :happy:

Jeg har dessverre en dårlig følelse denne gangen, men sikkert fordi vi ikke har kost oss så mye som vi hadde tenkt. Sist syklus så var det sengevals så og si hver eneste dag:p

Da ble det positiv babyplan og statisk smilefjes på CB:smiley-bounce012 Så da blir det aksjelegging i dag og i morgen. Passer fint at vi reiser på romantisk tur i morgen.

Krysser fingre for oss alle, måtte det bli mange april-babyer:love7

Samme her! Har alltid en god følelse, men denne gangen er det sånn ekstremt kriblende god følelse :hilarious::Heartpink

Jeg har vært så usannsynlig heldig begge de forrige gangene, da ble jeg gravid på første eggløsning.

Så jeg prøver å dempe forventningene og huske at det ikke er sikkert det går så fort nå. Men jeg vet at hvis det ikke går så blir jeg så skuffa.

Cd21, og fortsatt negative el tester... gir snart opp. Eneste håpet jeg klamrer meg til er at sist det klaffet fikk jeg positiv el test først cd23... så får håpe på en reprise nå...

Back
Topp