S
Snorkfrk.
Guest
Others Har forstått det slik at easyhome er et eget merke på EL-tester.Når jeg skal registrere el tester i premom som er fra babyplan, skal jeg da lagre det i others eller easyhome?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Others Har forstått det slik at easyhome er et eget merke på EL-tester.Når jeg skal registrere el tester i premom som er fra babyplan, skal jeg da lagre det i others eller easyhome?
Others Har forstått det slik at easyhome er et eget merke på EL-tester.
Æsj, da rakk vi ikke å legge inn aksjer i dag
Har blitt ekstremt lite i forhold til sist syklus, takket være ferie med familie og ting som dukker opp.
Hadde sex på CD 8, 10 og 13.
Positiv eggløsningstest på CD 13 og den har blitt negativ igjen nå i kveld på CD 14. Redd vi skulle hatt en runde i halmen i dag også for å være sikker. Men ting blir ikke alltid som man har planlagt.
Hva tenker dere? Burde dette holde?
Eller burde vi ha oss en runde i morra kveld også, sånn i tilfelle?
Den enkle @ home-fanen er for deres enkle @ home-merkede eggløsningstest, jeg synes du bør laste opp babyplanen til kategorien Andre for mer nøyaktig lesingNår jeg skal registrere el tester i premom som er fra babyplan, skal jeg da lagre det i others eller easyhome?
Jeg har skikkelig god følelse denne gangen. Men pleier som regel å være ganske positiv frem til 6-7 dpo
Dersom det klaffer denne måneden blir termin 14. april. Fin dato det
Jeg hadde også en god følelse sist syklus, noe jeg aldri har hatt. Og jeg ble gravid, men kjemisk vel og merke Så ta den god følelsen på alvor duJeg har skikkelig god følelse denne gangen. Men pleier som regel å være ganske positiv frem til 6-7 dpo
Samme her! Har alltid en god følelse, men denne gangen er det sånn ekstremt kriblende god følelseJeg har skikkelig god følelse denne gangen. Men pleier som regel å være ganske positiv frem til 6-7 dpo
Æsj, jeg tør nesten ikke si høyt at jeg også har en sånn utrolig god følelse denne PPSamme her! Har alltid en god følelse, men denne gangen er det sånn ekstremt kriblende god følelse