IKM uke 32

Jeg er helt lik:hilarious: "Denne gangen skal jeg ikke tenke på baby og graviditet, bare bli overrasket om tr ikke kommer."

2 min senere: *søker "hvor tidlig fikk du positiv test" på forumet"*

:hungover::hilarious: Jeg blir like oppgitt av meg sjæl hver måned.
Haha dere høres begge ut som meg :P :P :P :P
Har gått bra til nå å ikke styre med alle disse testene/googlingen denne måneden.

Ikke glem å google "kan man være gravid selv om man fikk mensen og negativ test"

Da vi mistet for to uker siden melder jeg meg inn her, med et lite forbehold om at jeg kanskje bommer litt, da vi har begynt å prøve igjen raskt og håper det klaffer, selvom vi ikke har kommet tilbake i syklus enda. Har vært på innvendig UL for å sjekke at alt er normalt, det var det, og en kjempe-eggløsning har funnet sted, så da er det bare å krysse fingre :happy:

annash - 24 - B1 - EL ca. 23/07 - IKM ca 07/08

Haha dere høres begge ut som meg :p :p :p :p
Har gått bra til nå å ikke styre med alle disse testene/googlingen denne måneden.

Ikke glem å google "kan man være gravid selv om man fikk mensen og negativ test"

Haha det googlet jeg forrige måned

Nå er jeg 2dpo og symptomjakt er i gang. Synes det brenner nederst i magen, ikke så murrende som menssmerter, og tenker på om det kan være symptom på festesmerter eller om livmoren utvider seg, men det er nok egentlig altfor tidlig å kjenne noe

Da vi mistet for to uker siden melder jeg meg inn her, med et lite forbehold om at jeg kanskje bommer litt, da vi har begynt å prøve igjen raskt og håper det klaffer, selvom vi ikke har kommet tilbake i syklus enda. Har vært på innvendig UL for å sjekke at alt er normalt, det var det, og en kjempe-eggløsning har funnet sted, så da er det bare å krysse fingre :happy:

annash - 24 - B1 - EL ca. 23/07 - IKM ca 07/08

håper det går bedre denne gangen ❤️

Haha det googlet jeg forrige måned

Nå er jeg 2dpo og symptomjakt er i gang. Synes det brenner nederst i magen, ikke så murrende som menssmerter, og tenker på om det kan være symptom på festesmerter eller om livmoren utvider seg, men det er nok egentlig altfor tidlig å kjenne noe
Hehe, ja den store symptomjakten kan også googles opp og ned og på mange språk :P
Prøv å slapp av og ikke tenk på det :P

Lettere sagt enn gjort :)

Hvordan går det med dere som har kommet dere inn i DPO land? :happy:

Den evige symptomjakten er i gang her! Klarer aldri å la være:hilarious:
Det blir litt «ja men tenk om, hva om, slik hadde jeg det ikke sist, kan dette være et symptom?».....alt kan plutselig bli til symptomer, selv om jeg har det hver eneste syklus. Tror man blir litt koko av alt innimellom:laughing021

Det blir litt «ja men tenk om, hva om, slik hadde jeg det ikke sist, kan dette være et symptom?».....alt kan plutselig bli til symptomer, selv om jeg har det hver eneste syklus. Tror man blir litt koko av alt innimellom:laughing021
Jeg venter enda på EL, men er koko allerede :hilarious: Venter og venter på positiv EL- test. Skal egentlig ha det i morgen, men ingen symptom og svak strek på test.

Drøyer tida med å følge med på dere som har kommet i DPO-land :thumright

Redigert: nei vent, jeg "skal" egentlig ha el I DAG! o_O

Går bare og kjenner etter symptomer. Nesten så jeg blir sur fordi jeg ikke er bittebittebittelitt kvalm :dance018 5 DPO i dag........ tiden går jammen fort altså :banghead:

For min del er det for tidlig med symptomer på graviditet (4 dpo), men jeg håper inderlig at det klaffer denne gangen. Ti dager igjen til jeg forhåpentligvis ikke får mensen og dermed kan teste... kjenner det blir veldig lenge å vente :nailbiting::hungover::hilarious:

Samme her! Leter etter alle symptomer. Nå strekker og drar det nede i magen, men jeg husker ikke helt om det bruker å være sånn eller ikke heller. Haha, 3 dpo, og neppe noe symptomer enda.... ;) Jeg hååååper det er det :angel8

Jeg har bestilt inn graviditetstester nå. De to forrige gangene har jeg klart å vente til etter IKM, men usikker på om jeg klarer det nå.

i det minste håper jeg at jeg klarer å vente til 12 DPO.

Jeg har bestilt inn graviditetstester nå. De to forrige gangene har jeg klart å vente til etter IKM, men usikker på om jeg klarer det nå.

i det minste håper jeg at jeg klarer å vente til 12 DPO.
Jeg hadde aldri klart å vente til 12dpo! Beundrer dere som klarer å vente så lenge:joyful:

Her begynner som regel testekjøret fra 8dpo. Men det blir vel sånn når man har lageret fullt av både eggløsningstester og graviditetstester:hilarious:
Har samlet opp litt etter 1 år og 7 måneder som aktive prøvere:banghead:

Samme her! Leter etter alle symptomer. Nå strekker og drar det nede i magen, men jeg husker ikke helt om det bruker å være sånn eller ikke heller. Haha, 3 dpo, og neppe noe symptomer enda.... ;) Jeg hååååper det er det :angel8
Strekke
For min del er det for tidlig med symptomer på graviditet (4 dpo), men jeg håper inderlig at det klaffer denne gangen. Ti dager igjen til jeg forhåpentligvis ikke får mensen og dermed kan teste... kjenner det blir veldig lenge å vente :nailbiting::hungover::hilarious:
Er altfor tidlig for min del også, men likevel! Går og kjenner etter alt fordet om:hilarious:

Hvoooor blir det av EL :smiley-angry017
En uke på «overtid» i følge appen, og ingen positive tester på EL.... har jeg hoppet over EL? Kan man det og fortsatt få TR??:smiley-angry003

En uke på «overtid» i følge appen, og ingen positive tester på EL.... har jeg hoppet over EL? Kan man det og fortsatt få TR??:smiley-angry003
Har hørt at det går an å få menstruasjon selv om man ikke har hatt eggløsning:shifty: Kroppen altså!! Krysser fingrene for at EL dukker opp snarest!

4 dpo og stikninger i venstre side. Vet at det like gjerne er normalt og ikke symptomer på noe, men sånn går no dagan :hilarious:

Føler med deg! Jeg skulle hatt EL i dag, men har NULL symptomer (som jeg pleier å ha), og svaaak strek på test *sukk* Lurer på når EL skal slå til denne gangen :bored:

Back
Topp