IKM uke 32

3 dpo i dag og såå utålmodig! Håper jeg ikke blir helt testegal denne gangen, men det gjør jeg nok:hilarious: Kommer nok til å begynne å teste 8dpo for å se om Ovitrelle er ute av systemet.

3 dpo i dag og såå utålmodig! Håper jeg ikke blir helt testegal denne gangen, men det gjør jeg nok:hilarious: Kommer nok til å begynne å teste 8dpo for å se om Ovitrelle er ute av systemet.
Haha kjenner igjen det ja! Er 4 dpo og nesten på tur å teste :laughing001

1 eller 2 dpo i dag og tenker jeg skal vente til IKM for å teste, men hvem prøver jeg å lure?! :laughing001

Når skal dere andre begynne å teste? Blir alltid revet med når andre begynner:hilarious:

1 eller 2 dpo i dag og tenker jeg skal vente til IKM for å teste, men hvem prøver jeg å lure?! :laughing001

Når skal dere andre begynne å teste? Blir alltid revet med når andre begynner:hilarious:
Jeg skal prøve å vente lengst mulig, men jeg har så merkelig følelse i kroppen så jeg tror jeg ryker ganske tidlig denne gangen også :smiley-ashamed008 Kan ikke helt beskrive følelsen, kroppen føles rar.

Vet man ikke skal sitte å kjenne etter, men jeg tror jeg blir like skuffa uansett ved en eventuell negativ test. Er det ikke bedre å ha det litt gøy med å google symptomer og ha litt spenning i hverdagen i dpo-land også? Jeg har snart runda babyverden etter tidlige symptomer osv :gen014

Med EL i dag er jeg jo etter de fleste av dere. Jeg tipper det kommer til å krible godt etter å teste når jeg ser det renner inn tester fra dere :smiley-angelic006

jeg gleder meg til å se all de positive prøvene deres rulle inn om noen dager :smiley-bounce015

i utgangspunktet vil jeg vente med å teste til etter IKM, og det har jeg klart de tidligere graviditetene. Men kjenner at jeg tviler på at jeg holder.

jeg tenker jeg tidligst skal teste torsdag/fredag i uke 32 - får se om jeg holder

Jeg er 4 dpo i dag og foreløpig melder ikke testetrangen seg.:hilarious: Tipper jeg tar en 9 dpo jeg. Har kun én tidligtest liggende, så kan ikke ta den aaaltfor tidlig heller.:angelic:

Har hatt vanvittig med murringer idag. Sa det til mannen da jeg kom hjem fra jobb i sted, at jeg har hatt så mye aktivitet i magen idag.
Han sa: «kan du ikke begynne å teste nå da?» Da lo jeg bare av han. Han er like gira som meg, om ikke verre:hilarious:
Lyskesmertene har tatt seg opp, og murringene holder fortsatt på.
Jeg har ikke vært på toalettet siden 07 i morges, så da tenkte jeg hvorfor ikke, jeg har et lass med tester:wacky: *ikkelettpåvirkeligidetheletattnårdetgjeldertesting*

Tok en test, og jeg kan faktisk skimte noe....og i virkeligheten kan den faktisk se litt rosa ut. Så på den en halvtime etter jeg tok den. Så jeg vet jo at denne ikke er gyldig, men likevel.
Jeg har aldri før fått skyggestrek før! Og jeg sammenlignet den med en jeg tok i vann...og den var totalt blenda....man blir koko av dette:p
For jeg vet jo at det er ALTFOR tidlig til at det kan gi utslag på test.

Milde måne, sier nå jeg. Sa til samboer at nå må han gi seg med å sette griller i hodet mitt :laughing001

Har hatt vanvittig med murringer idag. Sa det til mannen da jeg kom hjem fra jobb i sted, at jeg har hatt så mye aktivitet i magen idag.
Han sa: «kan du ikke begynne å teste nå da?» Da lo jeg bare av han. Han er like gira som meg, om ikke verre:hilarious:
Lyskesmertene har tatt seg opp, og murringene holder fortsatt på.
Jeg har ikke vært på toalettet siden 07 i morges, så da tenkte jeg hvorfor ikke, jeg har et lass med tester:wacky: *ikkelettpåvirkeligidetheletattnårdetgjeldertesting*

Tok en test, og jeg kan faktisk skimte noe....og i virkeligheten kan den faktisk se litt rosa ut. Så på den en halvtime etter jeg tok den. Så jeg vet jo at denne ikke er gyldig, men likevel.
Jeg har aldri før fått skyggestrek før! Og jeg sammenlignet den med en jeg tok i vann...og den var totalt blenda....man blir koko av dette:p
For jeg vet jo at det er ALTFOR tidlig til at det kan gi utslag på test.

Milde måne, sier nå jeg. Sa til samboer at nå må han gi seg med å sette griller i hodet mitt :laughing001
Wææ! Spennende! Hvor mange dpo er du? :woot:

Wææ! Spennende! Hvor mange dpo er du? :woot:
Haha..har så vidt kommet meg inn i dpo land :hilarious: Premom mener 4dpo, men i følge cb monitoren er jeg 5 dpo. Så jeg har ikke akkurat troen på at det kan vises noe ennå:wacky:
Men som sagt, har jeg aldri fått en skyggestrek på våre 1,5 år med prøving og testing!
Så da er dette min første skyggestrek:wideyed:

Slenger ut bilde av testen jeg tok idag, bare for å trigge testetrangen deres :excited001

Bilde 1: Den øverste testen er på vann og den andre er den jeg tok i dag, som jeg da tenker er skygge siden jeg max er 5dpo

Bilde 2: Er test som jeg fikk før jeg fikk veldig positive tester dagen etter (som da var kjemisk) sist syklus.

Synes testen i dag, og den jeg fikk sist syklus ligner litt....men det er jo alt for tidlig nå:wacky:

Vedlegg

• BE380DA2-CE5C-4A2B-ACF5-3D6D2BA667A6.jpeg
    BE380DA2-CE5C-4A2B-ACF5-3D6D2BA667A6.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 112
  • 1D34A15D-4F6F-442C-8230-97DDB14E9DFD.jpeg
    1D34A15D-4F6F-442C-8230-97DDB14E9DFD.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 112
Slenger ut bilde av testen jeg tok idag, bare for å trigge testetrangen deres :excited001

Bilde 1: Den øverste testen er på vann og den andre er den jeg tok i dag, som jeg da tenker er skygge siden jeg max er 5dpo

Bilde 2: Er test som jeg fikk før jeg fikk veldig positive tester dagen etter (som da var kjemisk) sist syklus.

Synes testen i dag, og den jeg fikk sist syklus ligner litt....men det er jo alt for tidlig nå:wacky:
Ja man ser jo streken godt :) :) :)

Ojojoj! Spennende. Jeg syns den ser positiv ut :woot:

Slenger meg forresten med her. Første syklus etter spontanabort. Fikk EL noen dager senere enn normalt hvis jeg skulle beregnet første dag med blødning som en vanlig mens. 4 DPO idag :)

Mimami - 29 - PP4 - B2 - EL 21/7 - IKM 4/8

Hadde jeg fått sånn strek hadde jeg blitt supergira!:nailbiting: Det er jo utrolig tidlig, men noen egg kan feste seg allerede fra 2 dpo. Krysser fingrene for sterkere strek om en dag eller to:love017

Ojojoj! Spennende. Jeg syns den ser positiv ut :woot:

Slenger meg forresten med her. Første syklus etter spontanabort. Fikk EL noen dager senere enn normalt hvis jeg skulle beregnet første dag med blødning som en vanlig mens. 4 DPO idag :)

Mimami - 29 - PP4 - B2 - EL 21/7 - IKM 4/8
Ser jo at det er noe der jeg også, men synes det er vanvittig tidlig, så denne tar jeg med en klype salt:p Men litt spennende også.

Hadde jeg fått sånn strek hadde jeg blitt supergira!:nailbiting: Det er jo utrolig tidlig, men noen egg kan feste seg allerede fra 2 dpo. Krysser fingrene for sterkere strek om en dag eller to:love017
Haha, ja man blir litt gira med det samme man ser den. Men jeg klarte raskt å roe meg ned igjen, ved å tenke at det er altfor tidlig:p

Oi!!! Går det faktisk an?? :eek: Så tidlig?

Back
Topp