Blir spennende og følge med i alle fallHehe, jeg har ikke den store troen. Men nå må det jo testes fremover
Ser dere og har prøvd litt lenger enn man burde utsettes for.
Sender mange klemmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende og følge med i alle fallHehe, jeg har ikke den store troen. Men nå må det jo testes fremover
Slenger ut bilde av testen jeg tok idag, bare for å trigge testetrangen deres
Bilde 1: Den øverste testen er på vann og den andre er den jeg tok i dag, som jeg da tenker er skygge siden jeg max er 5dpo
Bilde 2: Er test som jeg fikk før jeg fikk veldig positive tester dagen etter (som da var kjemisk) sist syklus.
Synes testen i dag, og den jeg fikk sist syklus ligner litt....men det er jo alt for tidlig nå
Ser jo at det er noe der jeg også, men synes det er vanvittig tidlig, så denne tar jeg med en klype salt Men litt spennende også.
Rart å tenke på, for moren til samboeren min tror vi kommer til å få tvillinger. Hun har hatt det på følelsen i lang tidjeg har ikke streksyn - men den ser jo positiv ut. Streken er synlig, og også rosa.
Kanskje tvillinger og tidlig festet?
jeg gleder meg til å se utviklingen på testene dine
Ja har holdt på en stund nå.Blir spennende og følge med i alle fall
Ser dere og har prøvd litt lenger enn man burde utsettes for.
Sender mange klemmer
Har hørt det jeg også. Så håper at det er det som er greia her nåGleeeder meg til å se testene fremover
Ganske spent på egne tester, har hørt man er ekstra fertil i måneden(e) etter spontanabort
Oooo.. Spennende!Haha..har så vidt kommet meg inn i dpo land Premom mener 4dpo, men i følge cb monitoren er jeg 5 dpo. Så jeg har ikke akkurat troen på at det kan vises noe ennå
Men som sagt, har jeg aldri fått en skyggestrek på våre 1,5 år med prøving og testing!
Så da er dette min første skyggestrek
Så artig - har dere vært åpne om at dere prøver?Rart å tenke på, for moren til samboeren min tror vi kommer til å få tvillinger. Hun har hatt det på følelsen i lang tid
Det blir spennende å se fremover
Ja har holdt på en stund nå.
Fikk ultra svak positiv test på IVF forsøket i mai, kjemisk sist, så kanskje alle gode ting er tre?
Hehe ja får håpe for din del at alle gode ting er treJa har holdt på en stund nå.
Fikk ultra svak positiv test på IVF forsøket i mai, kjemisk sist, så kanskje alle gode ting er tre?
Ja begge våre familier vet at vi prøver, og har fulgt oss tett under IVF forsøket ogsåSå artig - har dere vært åpne om at dere prøver?
uff, jeg har all medfølelse med dere som har prøvd så lenge! Det må være veldig tungt.
Jeg krysser fingrer og tær for at denne gangen er det deres tur.
Alle gode ting er jo tre!
Altfor lenge. Har holdt på aktivt siden januar 2019 og har vært uten prevensjon i fem år. Vært igjennom en IVF fikk da svak positiv, og hadde en kjemisk sist syklus. Aldri fått noen som helst streker på graviditetstester, før den svake under IVF og den sist. Så hadde jo vært fantastisk om det skulle gått hele veien nåHvor mange PPer har dere vært prøvere?
Håper det er tidlig festet egg og ekte positiv test på bildet. Har aldri fått strek eller skygge jeg heller, men er "bare" på PP6.
Jeg hadde i alle fall blitt megagiret om jeg fikk en test med så sterk strek, og om det bare er skygge er det virkelig alt for dårlig. Det er jo strek som kommer tydelig frem selv på bilde jo.
Sikkert godt med støtte fra familien også!Ja begge våre familier vet at vi prøver, og har fulgt oss tett under IVF forsøket også
Det er veldig tungt. Men så fort mensen er over, så får man automatisk en ny giv. Men har lengta lenge nå
Tusen takk
Tusen takkSikkert godt med støtte fra familien også!
kan skjønne det er tungt, jeg merker jo selv hvor besatt av dette jeg blir selv etter kort tid. Så at dette tar på er forståelig. Godt å høre at motet snur når ny syklus starter igjen.
Håper virkelig du får denne gangen og heldige den babyen som er så ønsket og heiet frem av mange
Ja tror jeg er 5 dpo, heldigvis går dagene fort nå som vi er avgårde på ferie og testene ikke ligger og roper på meg i badeskapet. Men hjemme om noen dager og da blir det vel verre4 dpo om jeg har regnet riktig! Så da er jeg vel en dag etter deg om jeg husker riktig?
Slenger ut bilde av testen jeg tok idag, bare for å trigge testetrangen deres
Bilde 1: Den øverste testen er på vann og den andre er den jeg tok i dag, som jeg da tenker er skygge siden jeg max er 5dpo
Bilde 2: Er test som jeg fikk før jeg fikk veldig positive tester dagen etter (som da var kjemisk) sist syklus.
Synes testen i dag, og den jeg fikk sist syklus ligner litt....men det er jo alt for tidlig nå
Det kan jo være det som er greia. Hadde jo vært helt fantastisk i såfall. Var veldig mørk urin ihvertfall Men samtidig er jeg redd for skyggestrek, da jeg aldri har opplevd det selv, men hørt at så mange har fått detÅ ser tydelig strek her Kan jo være det viser så tidlig siden du hadde holdt deg så lenge og hadde veldig konsentrert urin Spennende
Det kan jo være det som er greia. Hadde jo vært helt fantastisk i såfall. Var veldig mørk urin ihvertfall Men samtidig er jeg redd for skyggestrek, da jeg aldri har opplevd det selv, men hørt at så mange har fått det
Tusen takk kjære duSkal krysse alt alt alt alt for deg