IKM uke 32

Hei dere!
Jeg hadde Positiv eggløsningstest kvelden CD 15, Peak (altså enda sterkere test) morgenen CD 16 som var igår, men på sen kveld igjen CD 16 var testen negativ igjen, og fortsatt negativ idag tidlig CD 17.
Ville dere regnet 1 dpo idag eller imorgen?:pompus:

ja det skjønner jeg :( hvorfor bruker man letrozol? Er det sånn eggløsningsfremmende?
Vi prøvde i 3 år forrige gang, så håper virkelig det går fortere denne gang pga alderen min :dead: denne gangen ble det kjemisk i 2.pp og spontanabort i uke 7 i pp’en etter. Har hatt en mensen etter spontanabort nå, så er jo sånn sett 4.pp.

Mange bruker det pga manglende eggløsning ved pcos/pco - jeg bruker det for å booste eggløsning og forkorte syklus ned i normal lengde.
3 år ved forrige mann var fryktelig lenge :arghh: -var det med hjelp medisinsk eller på egenhånd?
Vondt å høre at du har mistet to ganger nå.. :sorry: men, det ser ut til at du er ganske så fertil da! Med to spirer på rappen. Krysser fingra for at gullegget sitter denne runden og blir der :Heartred:Heartred

Mange bruker det pga manglende eggløsning ved pcos/pco - jeg bruker det for å booste eggløsning og forkorte syklus ned i normal lengde.
3 år ved forrige mann var fryktelig lenge :arghh: -var det med hjelp medisinsk eller på egenhånd?
Vondt å høre at du har mistet to ganger nå.. :sorry: men, det ser ut til at du er ganske så fertil da! Med to spirer på rappen. Krysser fingra for at gullegget sitter denne runden og blir der :Heartred:Heartred

ja egentlig merkelige greier, forrige gang prøvde vi i 3 år uten en eneste positiv test, og så gikk det plutselig. (Uten hjelp.) Og denne gangen har jeg fått positive tester to ganger så raskt. Kroppen er rar. :hilarious:

hvor lange sykluser pleier du ha da?

Hei dere!
Jeg hadde Positiv eggløsningstest kvelden CD 15, Peak (altså enda sterkere test) morgenen CD 16 som var igår, men på sen kveld igjen CD 16 var testen negativ igjen, og fortsatt negativ idag tidlig CD 17.
Ville dere regnet 1 dpo idag eller imorgen?:pompus:

Ville regnet 1DPO i morgen jeg, siden den peaket i går. :dance008

ja egentlig merkelige greier, forrige gang prøvde vi i 3 år uten en eneste positiv test, og så gikk det plutselig. (Uten hjelp.) Og denne gangen har jeg fått positive tester to ganger så raskt. Kroppen er rar. :hilarious:

hvor lange sykluser pleier du ha da?

Virker som kroppen plutselig finner ut at den kan bli gravid, og husker det :joyful: det er ganske fantastisk å få til å gro frem små mennesker :love7

Uten Letrozol er syklus vinglende mellom 31-45 dager. I følge min gyn er ikke EL funnet sted om syklus overstiger 35 dager. Så like greit å få seg et boost.
Har ikke alder på min side jeg heller btw. :confused2 ..sånn er det å finne drømmemannen (som ønsket egne barn) sent i livet.

Her ble testen idag som forventet, blendahvit. Så da har jeg hatt min første skyggestrek EVER :wideyed: Hadde aldri trodd at skyggestreker så slik ut, men en gang måtte vel bli den første. Depper ikke av den grunn.
Med våkna med ganske så intense menssmerter i dag også.
Så nå skal jeg prøve å holde meg unna denne testinga fram til neste helg, om jeg klarer:wacky:

uff samme her også!:dead:
Våknet i natt med intense smerter ved livmor, men aner ikke om det var mageknip(beklager beskrivelsen:p) eller noe annet.. har myyye murringer i dag, men har jo ikke klart å finne EL så aner ikke hva det er :meh:

4 DPO :) :) Kjenner ennå ingen testetrang i denne runden :)

Men er fremdeles hellig overbevist om at jeg blir gravid i denne PP :) :)

Etter 5 år som prøver, tilsammen 8 kjemisk eller SA og en fødsel i uke 21 er jeg litt over middels lei av å vente på min tur da :P

Så alle gode ting er vel 10? Altså positive svangerskap nummer 10 blir å gå bra :) :) )

Endelig positiv EL test i dag! Lagt inn aksjer i forkant, blant annet i går, men også i dag. Føler liksom da at vi har gjort det vi kan så nå er det bare å håpe på det beste!

Etter 5 år som prøver, tilsammen 8 kjemisk eller SA og en fødsel i uke 21 er jeg litt over middels lei av å vente på min tur da :p

Så alle gode ting er vel 10? Altså positive svangerskap nummer 10 blir å gå bra :) :) )
Vi skal jo så klart bli gravide denne pp! Så ingenting å stresse med, testen blir positiv uansett:Heartpink Det har vi jo bestemt oss for, og det er tross alt mamma som bestemmer:p

Å ha en liten gutt fra før, pluss mye å gjøre rundt i huset, hjelper sykt på testtrangen merker jeg!:hilarious: Fy søren så spennende. Håper på å se mange positive tester her i gruppa om ikke så altfor lenge :Heartred

Etter 5 år som prøver, tilsammen 8 kjemisk eller SA og en fødsel i uke 21 er jeg litt over middels lei av å vente på min tur da :p

Elsker humøret, motet og ståpå-viljen din!! Herregud, jeg må ta meg sammen, er jo kun tredje gang vi prøver :hilarious: Takk for skikkelig motivasjonsboooost og masse lykke til! Dette går veien :Heartred

Virker som kroppen plutselig finner ut at den kan bli gravid, og husker det :joyful: det er ganske fantastisk å få til å gro frem små mennesker :love7

Uten Letrozol er syklus vinglende mellom 31-45 dager. I følge min gyn er ikke EL funnet sted om syklus overstiger 35 dager. Så like greit å få seg et boost.
Har ikke alder på min side jeg heller btw. :confused2 ..sånn er det å finne drømmemannen (som ønsket egne barn) sent i livet.

Jeg har sykluser på 38 dager, og har absolutt eggløsning. Har også blitt gravid uten hjelp. Prøver nå på nr 2, men veldig kjedelig å vente så lenge mellom hver gang når det ikke klaffer...

Jeg har sykluser på 38 dager, og har absolutt eggløsning. Har også blitt gravid uten hjelp. Prøver nå på nr 2, men veldig kjedelig å vente så lenge mellom hver gang når det ikke klaffer...

Så bra du har el tross lange sykluser :) ja, skikkelig kjedelig å vente lenge.. men har du el er det verdt ventetia:Heartred Det er nok veldig individuelt med sykluslengde som så mye annet med prosjekt baby i kroppene våre :joyful:

Samme syklus her også for tiden. Så håper det ikke tar mange forsøk før en spire sitter :nailbiting:

Huff, kjenner nok altfor mye etter symptomer om dagen, fordi jeg så gjerne vil at det skal klaffe.. men har skikkelig murringer i korsryggen i dag, sånn typisk murring som jeg får ifb med mensen. 4 dpo i dag, så er jo veldig tidlig..

Tenker jeg skal forsøke å vente med å teste til ikm, den 5/8. Spent på om jeg klarer det. Skal på fest den 1., så vil nok sikkert sjekke først da mtp alkoholinntak. Hvordan gjør dere det med alkohol i prøveperioden?

Huff, kjenner nok altfor mye etter symptomer om dagen, fordi jeg så gjerne vil at det skal klaffe.. men har skikkelig murringer i korsryggen i dag, sånn typisk murring som jeg får ifb med mensen. 4 dpo i dag, så er jo veldig tidlig..

Tenker jeg skal forsøke å vente med å teste til ikm, den 5/8. Spent på om jeg klarer det. Skal på fest den 1., så vil nok sikkert sjekke først da mtp alkoholinntak. Hvordan gjør dere det med alkohol i prøveperioden?
Spennende! Kjenner meg så igjen i det du skriver...

Jeg har nesten sluttet helt å drikke alkohol etter at vi startet prøvinga. Føler ingen behov for å drikke lenger, og i tillegg vil jeg ikke ta sjangsen på å gjøre noe feil. Har hørt flere jordmødre og leger si at alkoholen er en versting for prøvingen, så holder meg bare unna istede. Har drukket alkoholfri rødvin og øl og ingen har merket noe! Har dog unnet med noen øl når mensen har kommet :hungry: samboer har også trappet godt ned på alkoholen

Back
Topp