IKM uke 32

Slenger ut bilde av testen jeg tok idag, bare for å trigge testetrangen deres :excited001

Bilde 1: Den øverste testen er på vann og den andre er den jeg tok i dag, som jeg da tenker er skygge siden jeg max er 5dpo

Bilde 2: Er test som jeg fikk før jeg fikk veldig positive tester dagen etter (som da var kjemisk) sist syklus.

Synes testen i dag, og den jeg fikk sist syklus ligner litt....men det er jo alt for tidlig nå:wacky:

i alle dager, hvis det er skyggestrek skjønner jeg ingenting... men du må jo være flere dpo enn du tror?

i alle dager, hvis det er skyggestrek skjønner jeg ingenting... men du må jo være flere dpo enn du tror?
Jeg skjønner ingenting selv. Aner ikke hvordan en skyggestrek skal se ut....Har testet etter eggløsning fra like etter menstruasjon. Har hatt positiv test, både på strimler, cb monitor og cb digital, for så å få negativ.
Så da burde jeg vel være rimelig sikker på DPO? :confused:

Jeg skjønner ingenting selv. Aner ikke hvordan en skyggestrek skal se ut....Har testet etter eggløsning fra like etter menstruasjon. Har hatt positiv test, både på strimler, cb monitor og cb digital, for så å få negativ.
Skulle tro det ja. Dette blir spennende :) ❤️

Herregud, så spennende!!! :joyful: Her sitter jeg og venter på EL som ikke kommer *sukk*, og så snakker dere om testing! Supergira på deres vegne, og veeeldig utålmodig på mine :hilarious:
Krysser fingrene for mange positive tester etter hvert! :happy:

Altfor lenge. Har holdt på aktivt siden januar 2019 og har vært uten prevensjon i fem år. Vært igjennom en IVF:sorry: fikk da svak positiv, og hadde en kjemisk sist syklus. Aldri fått noen som helst streker på graviditetstester, før den svake under IVF og den sist. Så hadde jo vært fantastisk om det skulle gått hele veien nå:shy:

Ja, det er lenge!! Håper virkelig det klaffer for dere nå! Må være beintøft når det tar sånn tid. :Heartblue

Ja, det er lenge!! Håper virkelig det klaffer for dere nå! Må være beintøft når det tar sånn tid. :Heartblue
Tusen takk snille du:Heartred
Er ikke til å legge under en stol, at det er tøft. Men gir ikke opp:joyful: Har ett gullegg på frys, som skal settes inn i løpet av høsten, om det ikke går før det.

Jeg kan endres til eggløsning 25/7 og ikm 8/8:happy:

Villblomsten - 26 - PP 4 - B3 - EL 25/7 - IKM 8/8.

Ja tror jeg er 5 dpo, heldigvis går dagene fort nå som vi er avgårde på ferie og testene ikke ligger og roper på meg i badeskapet. Men hjemme om noen dager og da blir det vel verre :wacky:
I dag har jeg absolutt ikke troa, rart hvordan det svinger det der.. er du også sånn? Det ene øyeblikket god følelse, så nesten nedfor fordi jeg er så sikker på det ikke går, og sånn svinger det igjen og igjen :yuck:
Ja forstår veldig godt, er akkurat samme her. Man blir jo helt tullete av det her! Men samtidig litt spennende og gøy i samme slengen. Bi får satse på at det klaffer nå, og at vi kryper over i terminforum om ikke så lenge :woot::woot:

Dette er så spennende!!!!! :smiley-bounce022

Kjenner du noen form for symptomer nå? Jeg elsker å høre om andres symptomer, så jeg kan kjenne etter om jeg har de selv haha

Dette er så spennende!!!!! :smiley-bounce022

Kjenner du noen form for symptomer nå? Jeg elsker å høre om andres symptomer, så jeg kan kjenne etter om jeg har de selv haha
Det røsker og river rundt livmor området, og fortsatt ilninger ut til begge lyskene. Akkurat som om jeg er forferdelig støl.
Og mensmurringer, noe jeg ikke bruker å ha før en dag før, eller på selve dagen jeg får mens.

Haha, ja man blir litt påvirket av andres symptomer når man ønsker det selv føler jeg :rolleyes:

Det røsker og river rundt livmor området, og fortsatt ilninger ut til begge lyskene. Akkurat som om jeg er forferdelig støl.
Og mensmurringer, noe jeg ikke bruker å ha før en dag før, eller på selve dagen jeg får mens.

Haha, ja man blir litt påvirket av andres symptomer når man ønsker det selv føler jeg :rolleyes:
Jeg snek litt på mars2021 gruppen. Der stod det om ei som fikk positiv på 6DPO så negativ noen dager før posting igjen.

Hei på dere:chicken:
Flytter inn her jeg da EL kom noen dager før forventet.

B82 - 38 - PP7 - B4 - EL 26.07 - IKM 09.07

I dag våknet jeg skikkelig deppa og trist, og overbevist om at jeg ikke er gravid :eek: Her går det opp og ned gitt.... Hadde aldri trodd at prøvingen skulle påvirke meg så mye som det gjør.

5dpo i dag, i morgen er ferien over og jobben venter. Er nesten litt glad for det, for da vil dagene kanskje gå litt fortere igjen. Håper jeg klarer å holde meg til rundt torsdagen med å teste i alle fall :wacky:

Hei på dere:chicken:
Flytter inn her jeg da EL kom noen dager før forventet.

B82 - 38 - PP7 - B4 - EL 26.07 - IKM 09.07
Hey :) da kom vi i samme gruppe igjen ❤️ Satser på full klaff denne gangen :)

Hey :) da kom vi i samme gruppe igjen ❤️ Satser på full klaff denne gangen :)

Hei Nøttelita:chicken:
Ja, takk til full klaff altså..! Det merkes på psyken med nedturene og de ekstra hormonene med Letrozol :facepalm:
Hvilken PP er du i nå? ..satser på lucky no 7. her.

Her ble testen idag som forventet, blendahvit. Så da har jeg hatt min første skyggestrek EVER :wideyed: Hadde aldri trodd at skyggestreker så slik ut, men en gang måtte vel bli den første. Depper ikke av den grunn.
Med våkna med ganske så intense menssmerter i dag også.
Så nå skal jeg prøve å holde meg unna denne testinga fram til neste helg, om jeg klarer:wacky:

I dag våknet jeg skikkelig deppa og trist, og overbevist om at jeg ikke er gravid :eek: Her går det opp og ned gitt.... Hadde aldri trodd at prøvingen skulle påvirke meg så mye som det gjør.

5dpo i dag, i morgen er ferien over og jobben venter. Er nesten litt glad for det, for da vil dagene kanskje gå litt fortere igjen. Håper jeg klarer å holde meg til rundt torsdagen med å teste i alle fall :wacky:

uff samme her... har null tro nå av en eller annen grunn.
Ja dagene går jo fort når en jobber... jeg tenkte Også å prøve å vente til torsdag...

Hei Nøttelita:chicken:
Ja, takk til full klaff altså..! Det merkes på psyken med nedturene og de ekstra hormonene med Letrozol :facepalm:
Hvilken PP er du i nå? ..satser på lucky no 7. her.

ja det skjønner jeg :( hvorfor bruker man letrozol? Er det sånn eggløsningsfremmende?
Vi prøvde i 3 år forrige gang, så håper virkelig det går fortere denne gang pga alderen min :dead: denne gangen ble det kjemisk i 2.pp og spontanabort i uke 7 i pp’en etter. Har hatt en mensen etter spontanabort nå, så er jo sånn sett 4.pp.

Her ble testen idag som forventet, blendahvit. Så da har jeg hatt min første skyggestrek EVER :wideyed: Hadde aldri trodd at skyggestreker så slik ut, men en gang måtte vel bli den første. Depper ikke av den grunn.
Med våkna med ganske så intense menssmerter i dag også.
Så nå skal jeg prøve å holde meg unna denne testinga fram til neste helg, om jeg klarer:wacky:
Det var veldig rare greier med den sterke streken...

Back
Topp