IKM uke 32

Har ikke testet etter EL siden vi er på ferie, men ifølge premom så skal det være i dag, noe den virker å være også basert på symptomene jeg har. Har blitt dårlig med babydans da vi har vært på hyttetur med hele storfamilien i snart 1 uke. Men i går var vi plutseligalene i 30 min, så da er vi med denne PP også :blob9

Hvordan har det gått med dere andre som skulle på hytteturer og campingturer og det hele med foreldre og svigers?
Herlig! Så bra at dere fikk inn en runde til slutt :D vi fikk også sneket til oss litt egentid og på siste tur forlangte jeg å sove i egen rorbu, så da ordnet det seg iallefall :hilarious: lurer på hva familien tenkte da jeg satt med på bakbena og nektet å sove vegg i vegg med dem :joyful: jeg får forklare den litt sener tror jeg...

Det har ikke blitt like mye sengetid kan du si når vi har vært bortreist, men har prøvd litt her og der. Litt spenning er det jo også :hilarious:

Vi har klart å babydanse å snike oss til slik at vi skal ha fått lagt inn greit med aksjer likevel ;) spenning i det også :yuck:

Så bra dere har fått det til innimellom alt. Absolutt litt spenning rundt det når det blir sånn, nesten litt som å være 20 og nyforelsket med den snikingen rundt og benytte hver mulighet man får :rolleyes:

Viktig å benytte seg av de mulighetene man får ;) Vi har ikke fått lagt inn særlig til aksjer denne runden altså, pga hytteferie, tynne vegger, masse folk osv. Men nå har ikke jeg fått positiv el-test enda, så det spiller kanskje ikke så stor rolle. Første gang jeg tester etter el, så enten så missa jeg toppen eller så er det kroppen som tuller med meg denne syklusen :sorry: Frustrert!

Får håpe kroppen ordner opp snart, når skulle du hatt EL? Da jeg begynte å teste etter EL fant jeg ut at jeg har EL senere i syklusen enn jeg trodde, har visst litt kort lutealfase, så TR kommer gjerne 10-11 dpo, ikke 14 som jeg trodde

Haha, hvem prøver jeg å lure egentlig? Sa at jeg ikke skulle teste noe mer før til helgen, men gjett hvem som kastet seg over testene så fort hun skrev at hun ikke skulle det:hilarious: Livet som prøver ass!!!

Den øvre fra i går, og den nedre fra idag. I følge Premom 6 DPO, men kan være 7DPO.
Bildet er tatt innen tidsfristen, og jeg føler jeg kan se en skygge her også!! :bored:
Men sist ble jo bildet tatt en halvtime etter fristen....hmm. Så fort man ønsker no, så kan man se det :hilarious: DPO land er slitsom, men spennende!

Vedlegg

• 3E78B7CF-A74E-425E-A75D-7C56BBD7B797.jpeg
    3E78B7CF-A74E-425E-A75D-7C56BBD7B797.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 118
Får håpe kroppen ordner opp snart, når skulle du hatt EL? Da jeg begynte å teste etter EL fant jeg ut at jeg har EL senere i syklusen enn jeg trodde, har visst litt kort lutealfase, så TR kommer gjerne 10-11 dpo, ikke 14 som jeg trodde
Skulle egentlig hatt el på fredag. Tidligere har jeg egentlig ikke trengt å teste. Har hatt tydelige symptomer på el, og de har som regel sammenfalt med det kalenderen har "spådd". Får bare krysse fingrene for at den kommer :smiley-angelic001

CD14 og enda ikke noe økning på el-testene .. Premom gav meg faktisk 0 i dag! :bored:

Er litt usikker på sykluslengde etter uttak av hormonspiral i juni, men har hatt 25 dager de to siste syklusene. Nå ser det ut som at det blir en lengre syklus siden ikke EL dukker opp. Bør jeg flytte over i en annen gruppe?

CD14 og enda ikke noe økning på el-testene .. Premom gav meg faktisk 0 i dag! :bored:

Er litt usikker på sykluslengde etter uttak av hormonspiral i juni, men har hatt 25 dager de to siste syklusene. Nå ser det ut som at det blir en lengre syklus siden ikke EL dukker opp. Bør jeg flytte over i en annen gruppe?
EL har ikke skjedd til forventet tidspunkt hos meg heller. Har tenkt på om jeg skulle hoppe over til annen gruppe, men jeg aner jo ikke når EL kommer, og hvilken gruppe jeg eventuelt skal bli med i. Så enn så lenge vaker jeg litt i uvisse... o_O

Hei alle fine prøvedamer :) Jeg stikker en tur på ferie 1 uke og blir offline fra i morgen tidlig :) :) :)

Håper å logge på og se mange positive tester om 1 uke (da blir jeg glad)
Står mer i dagboken min om noen lurer hvor og slikt o.s.v :) :)

EL har ikke skjedd til forventet tidspunkt hos meg heller. Har tenkt på om jeg skulle hoppe over til annen gruppe, men jeg aner jo ikke når EL kommer, og hvilken gruppe jeg eventuelt skal bli med i. Så enn så lenge vaker jeg litt i uvisse... o_O

Ok, men da henger vi her enn så lenge! El-tester du?

Fikk svar på progesteronprøven i dag, samme dag som jeg tok den - 61 nmol/L. Så det bekrefter EL og skal være høyt nok for at implantasjon skal kunne skje dersom jeg har skjønt det rett.

(Det eneste vi mangler svar på er AMH, ellers var prøvene fine både for meg og samboeren. I tillegg til gyn undersøkelse og sædprøve da selvfølgelig :nailbiting: )

Det er selvfølgelig andre ting som kan være galt, men inntil det motsatte er bevist velger jeg å tro at vi har en reell sjanse denne runden. :D

Last edited:
Ok, men da henger vi her enn så lenge! El-tester du?
Ja, jeg begynte med det noen dager før forventet EL, og fram til i går. Nå har jeg dratt på ny hyttetur, og glemte testene hjemme :inpain: Men det er helt greit. Jeg får kjenne på eventuelle symptomer etter EL, og bare vente på neste syklus. Blir uansett ikke noe aksjelegging på hytteturen :hilarious:

Er 6 dpo i dag og vi dro til min mor. Skal være der frem til onsdag. Og jeg har bevisst ikke tatt med noen gr.tester. Så jeg ikke skal bli fristet :D

så første gang jeg får mulighet å teste på er kvelden når jeg er 8 dpo eller morgen når jeg er 9 dpo..
håper jeg er flink og klarer å vente helt til ikm med å teste... meeeen.. det tviler jeg sterkt på :D:hilarious:

jeg har også bestilt tidlig tester som viser ved 10 hcg på babyplan.. som da venter i postkassa når jeg kommer hjem på onsdag :happy::angelic::angelic::hilarious:

har dere noen erfaring med de tidlig testene.. klarer de faktisk å fange opp såpass lite som 10?

Fikk svar på progesteronprøven i dag, samme dag som jeg tok den - 61 nmol/L. Så det bekrefter EL og skal være høyt nok for at implantasjon skal kunne skje dersom jeg har skjønt det rett.

(Det eneste vi mangler svar på er AMH, ellers var prøvene fine både for meg og samboeren. I tillegg til gyn undersøkelse og sædprøve da selvfølgelig :nailbiting: )

Det er selvfølgelig andre ting som kan være galt, men inntil det motsatte er bevist velger jeg å tro at vi har en reell sjanse denne runden. :D
Så godt å lese dette :) :) :) Da går nok alt i boks snart :) :) helst denne PP såklart :P

Er 6 dpo i dag og vi dro til min mor. Skal være der frem til onsdag. Og jeg har bevisst ikke tatt med noen gr.tester. Så jeg ikke skal bli fristet :D

så første gang jeg får mulighet å teste på er kvelden når jeg er 8 dpo eller morgen når jeg er 9 dpo..
håper jeg er flink og klarer å vente helt til ikm med å teste... meeeen.. det tviler jeg sterkt på :D:hilarious:

jeg har også bestilt tidlig tester som viser ved 10 hcg på babyplan.. som da venter i postkassa når jeg kommer hjem på onsdag :happy::angelic::angelic::hilarious:

har dere noen erfaring med de tidlig testene.. klarer de faktisk å fange opp såpass lite som 10?
Ingen erfaring med testene. Men har bestilt de samme..

3 DPO og tiden snegler seg av gårde. Jeg har aldri egentlig reflektert over at jeg har vært i DPO-land før. Men nå som jeg er klar over det synes jeg tiden går så sakte. Jeg tar meg selv i å tenke at jeg kan ikke være gravid, jeg føler jo ingenting. Men det har jeg veldig aldri gjort 3 DPO heller. Det er vel umulig. Rart som hjernen styrer med tanker

jeg gleder meg til testene deres begynner å renne inn i løpet av uka her :happy:

6 eller 7 dpo i dag og 8 dager siden Ovitrelle. Vi reiser videre fra mor/svigermor og skal på fjellet til fredag. Derfor håper jeg at jeg klarer å la være å kjøpe noen tester slik at den første jeg tar blir på hjemme lørdag morgen. Da er jeg 10/11 dpo og Ovitrelle er garantert ute av systemet og kan ikke gi falsk positiv. Håper så inderlig det går denne gangen!!!! :shy: Holdt på med B3 i 19 mnd og jeg er mildt sagt lei..

9Lolo - 24 - PP1 - B2 - EL 20.7 - IKM 3.aug

klarte ikke dy meg fra å ta en test. Bare 8 dager siden eggløsning. Klarer dere å skimte noe her eller har jeg bare stirret på den for lenge? :whacky011

Vedlegg

• 1B394ACF-3A10-474D-9A8F-A8B8E1AD3BF7.png
    1B394ACF-3A10-474D-9A8F-A8B8E1AD3BF7.png
    77,7 KB · Visninger: 115
Haha, hvem prøver jeg å lure egentlig? Sa at jeg ikke skulle teste noe mer før til helgen, men gjett hvem som kastet seg over testene så fort hun skrev at hun ikke skulle det:hilarious: Livet som prøver ass!!!

Den øvre fra i går, og den nedre fra idag. I følge Premom 6 DPO, men kan være 7DPO.
Bildet er tatt innen tidsfristen, og jeg føler jeg kan se en skygge her også!! :bored:
Men sist ble jo bildet tatt en halvtime etter fristen....hmm. Så fort man ønsker no, så kan man se det :hilarious: DPO land er slitsom, men spennende!

kan skimte noe på den nederste ja! Har du tatt ny test?

Back
Topp