IKM uke 32

Ja, håper det:) får flere tester i posten denne uka, så blir spennende! Men skulle nok tatt med morgenurinen så pass tidlig men ble så utålmodig :shy:
Ikke lett å vente når man håper på strek:p Men den kommer nok:Heartpink

Tok en test nå. Har ikke vært på do på 6 timer. Den ser rimelig negativ ut:yuck: Har ikke hatt noe følelse på at det har gått denne gangen, sist gang, kjemisk, følte jeg at det hadde gått før jeg fikk positiv test. Var en helt utrolig følelse jeg aldri har hatt før. Men nå har jeg ingen slik følelse.

Men det er fortsatt tidlig:happy: Er 7 DPO.
Gir ikke opp før TR tar sin, IKKE ønskede besøkstur!

Tok en test nå. Har ikke vært på do på 6 timer. Den ser rimelig negativ ut:yuck: Har ikke hatt noe følelse på at det har gått denne gangen, sist gang, kjemisk, følte jeg at det hadde gått før jeg fikk positiv test. Var en helt utrolig følelse jeg aldri har hatt før. Men nå har jeg ingen slik følelse.

Men det er fortsatt tidlig:happy: Er 7 DPO.
Gir ikke opp før TR tar sin, IKKE ønskede besøkstur!
7 dpo er jo ekstremt tidlig:Heartpink Da kan man føle både det ene og det andre! Ta en test om et par dager, kan godt hende kroppen jobber med å beholde egget, og derfor ikke får produsert så mye hcg enda:)

7 dpo er jo ekstremt tidlig:Heartpink Da kan man føle både det ene og det andre! Ta en test om et par dager, kan godt hende kroppen jobber med å beholde egget, og derfor ikke får produsert så mye hcg enda:)
Det er det. Sist fikk jeg ikke positiv test før 10DPO, kunne så vidt skimte en svak svak strek på 9 DPO. Så er ennå noen dager igjen:)

Haha, søren! Nå stoppet jeg på apoteket på vei til fjellet og kjøpte 8 strimler.. Sååå teit:whacky011 Da blir det sikkert fra torsdag:laughing002

Haha, søren! Nå stoppet jeg på apoteket på vei til fjellet og kjøpte 8 strimler.. Sååå teit:whacky011 Da blir det sikkert fra torsdag:laughing002
Hahaha! Beste jeg har lest i dag!:hilarious: Kjenner meg så igjen i å bare gi etter til testetrangen:p

Jadaaaaa, skulle holde meg jeg. Det gikk like dårlig som ellers det. Første test røk nå etter at det kom positive tester i gruppa her.

7dpo, midt på dagen, utvannet urin, innenfor fristen og ikke tørka test. Men jeg ser strek!!! Wow, aner ikke om det synes på bildet engang, men denne håååper jeg sitter :angel8:angel8
Er det sånn veldig tidligtest du har eller vanlig?

Noe skjer noe skjer :eek: Nå kommer EL slim!!!! På CD25 :bored: så jeg har nok EL mye seinere i syklusen enn først antatt! Mulig det også er derfor det tok 1 år med prøving sist gang for jeg testet for EL da også, men forsto lite o_O takk gud for Premom :smiley-angelic003 nååå krysser jeg fingrene for positive EL tester! Ser allerede en stigning nå :smiley-angelic001 Hadde en sengedans i går kveld så må nok prøve et par ganger til de neste dagene :smiley-angelic001

Synd at vi etter all sannsynlighet ikke er på det samme fjellet, for jeg hadde vært villig til å betale ganske dyrt for en graviditetstest akkurat nå! :p

Endelig! :D

Vedlegg

• IMG_20200728_150653.jpg
    IMG_20200728_150653.jpg
    9,2 KB · Visninger: 117
Meen, har jeg ikke lagt inn for denne ikm gruppa da? :p
Har jeg glemt deg?:wideyed: Kan du skrive info linjen? Så slipper jeg å lete igjennom alle sidene:shy::p var sikker på jeg hadde lagt deg inn, har sikkert bare glemt å trykke lagre:rolleyes:

Egentlig null peil på korleis eg ligge an ift syklus :happy8 Mulig at EL kom eindel tidligare enn antatt, men testar ikkje, så egentlig ikkje godt å vite..har alltid hatt litt uregelmessig syklus, alt frå 28 til 33-35 dagar. Men får holde på første spådde IKM, kjem nok ikkje til å teste før den helga uansett, om besøket uteblir til dess. Svidd av nok kroner unødvendig testing :bag:

Føler ingen symptomer i dag.. hadde ømme pupper og murring i korsryggen tidligere i dpo, men ingenting nå lenger.. hva med deg?

Hvordan ligger dere an med symptomer? Spennende å høre om :woot:

Oppblåst, trøtt, småkvalm når jeg ikke spiser ofte nok, vondt på utsiden ( :hilarious: ) av puppene, ilninger i venstre lyske, og stikninger i livmor.

Men dette er nok kun Lutinus dessverre.. Var sånn forrige pp og, uten å være gravid.:hungover: Så jeg er mentalt forberedt på negative tester selv om jeg føler meg veldig gravid! Jeg ser veldig gravid ut og, med denne ballongmagen her..:hilarious: 7 DPO i dag!:)

Last edited:
Oppblåst, trøtt, småkvalm når jeg ikke spiser ofte nok, vondt på utsiden:)hilarious:) av puppene, ilninger i venstre lyske, og stikninger i livmor.

Men dette er nok kun Lutinus dessverre.. Var sånn forrige pp og, uten å være gravid.:hungover: Så jeg er mentalt forberedt på negative tester selv om jeg føler meg veldig gravid! Jeg ser veldig gravid ut og, med denne ballongmagen her..:hilarious: 7 DPO i dag!:)
Æsj...vet hvordan Lutinus er :p

Men håper likevel at det er reelle symptomer du har nå denne gangen:joyful:

Kjenner svake, svake mensmurringer som jeg alltid gjør på denne tiden. Så har ikke troen denne gangen heller:shifty:

Back
Topp