Ikke lett å vente når man håper på strek Men den kommer nokJa, håper det får flere tester i posten denne uka, så blir spennende! Men skulle nok tatt med morgenurinen så pass tidlig men ble så utålmodig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett å vente når man håper på strek Men den kommer nokJa, håper det får flere tester i posten denne uka, så blir spennende! Men skulle nok tatt med morgenurinen så pass tidlig men ble så utålmodig
Åååå så herlig!!! Måtte den klore seg fast
7 dpo er jo ekstremt tidlig Da kan man føle både det ene og det andre! Ta en test om et par dager, kan godt hende kroppen jobber med å beholde egget, og derfor ikke får produsert så mye hcg endaTok en test nå. Har ikke vært på do på 6 timer. Den ser rimelig negativ ut Har ikke hatt noe følelse på at det har gått denne gangen, sist gang, kjemisk, følte jeg at det hadde gått før jeg fikk positiv test. Var en helt utrolig følelse jeg aldri har hatt før. Men nå har jeg ingen slik følelse.
Men det er fortsatt tidlig Er 7 DPO.
Gir ikke opp før TR tar sin, IKKE ønskede besøkstur!
Det er det. Sist fikk jeg ikke positiv test før 10DPO, kunne så vidt skimte en svak svak strek på 9 DPO. Så er ennå noen dager igjen7 dpo er jo ekstremt tidlig Da kan man føle både det ene og det andre! Ta en test om et par dager, kan godt hende kroppen jobber med å beholde egget, og derfor ikke får produsert så mye hcg enda
Hahaha! Beste jeg har lest i dag! Kjenner meg så igjen i å bare gi etter til testetrangenHaha, søren! Nå stoppet jeg på apoteket på vei til fjellet og kjøpte 8 strimler.. Sååå teit Da blir det sikkert fra torsdag
Er det sånn veldig tidligtest du har eller vanlig?Jadaaaaa, skulle holde meg jeg. Det gikk like dårlig som ellers det. Første test røk nå etter at det kom positive tester i gruppa her.
7dpo, midt på dagen, utvannet urin, innenfor fristen og ikke tørka test. Men jeg ser strek!!! Wow, aner ikke om det synes på bildet engang, men denne håååper jeg sitter
Sånn tidlig fra babyplan, har bare to igjen så nå var jeg kanskje litt tidlig ute med å starte i forhold til planen, men jaja er så gøy uansettEr det sånn veldig tidligtest du har eller vanlig?
Haha, søren! Nå stoppet jeg på apoteket på vei til fjellet og kjøpte 8 strimler.. Sååå teit Da blir det sikkert fra torsdag
Har jeg glemt deg? Kan du skrive info linjen? Så slipper jeg å lete igjennom alle sidene var sikker på jeg hadde lagt deg inn, har sikkert bare glemt å trykke lagreMeen, har jeg ikke lagt inn for denne ikm gruppa da?
Hvordan ligger dere an med symptomer? Spennende å høre om
Æsj...vet hvordan Lutinus erOppblåst, trøtt, småkvalm når jeg ikke spiser ofte nok, vondt på utsidenhilarious av puppene, ilninger i venstre lyske, og stikninger i livmor.
Men dette er nok kun Lutinus dessverre.. Var sånn forrige pp og, uten å være gravid. Så jeg er mentalt forberedt på negative tester selv om jeg føler meg veldig gravid! Jeg ser veldig gravid ut og, med denne ballongmagen her.. 7 DPO i dag!