IKM uke 32

Aaah da skjønner jeg! Herreguuud så tydlig strek så tidlig, tørr jeg si gratulerer på den her? Wiii så gøy!! :woot::woot::Heartred:Heartred
Wææ sier forsiktig takk :Heartpink:Heartpink aldri fått så sterk strek så tidlig:wideyed: Tør jeg å sette meg selv på gravid montro?:p

Hei damer, hvordan går det med dere idag? :D

Har dere merket noen forandring på kroppen? :anyone
Selv har jeg mye ubehag i underlivet/nederst i magen, og puppene føles ekstremt tunge. Også har jeg som bestandig har likt kaffe, fått helt avsmak, og blir kvalm bare av tanken.. :hilarious:

Tørr ikke tro eller håpe på noe siden jeg ikke har hatt mens etter SA enda, men samtidig føler jeg på meg at det faktisk har klaffet. Det er så kjipt for da er fallhøyden så forbanna stor:yuck:

Sykt gøy! Gleder meg til å følge stigningen. Har du kjent noen symptomer i forkant? :woot:
Jaaa jeg er nok en av de få som er ekstremt heldig og kjenner det på kroppen med en gang. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det:p Men ja har visst det et par dager, men ventet på tydelig strek.

Symptomer jeg har hatt til nå, som jeg også kjenner igjen fra tidligere er harde fulle pupper, mye sure oppstøt, ekstremt tørst på kvelden, murring/strekking og stikking i livmor. Så har ikke vært i tvil, har hatt mange kjemiske tidligere, men dette er annerledes. Mer som da jeg ble gravid før MA. Så har skikkelig troen:Heartpink

Jaaa jeg er nok en av de få som er ekstremt heldig og kjenner det på kroppen med en gang. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det:p Men ja har visst det et par dager, men ventet på tydelig strek.

Symptomer jeg har hatt til nå, som jeg også kjenner igjen fra tidligere er harde fulle pupper, mye sure oppstøt, ekstremt tørst på kvelden, murring/strekking og stikking i livmor. Så har ikke vært i tvil, har hatt mange kjemiske tidligere, men dette er annerledes. Mer som da jeg ble gravid før MA. Så har skikkelig troen:Heartpink
Herlig! :Heartred Er så gøy å høre hvor forskjellig det er fra person til person! Masse lykke til, dette blir spennende :Heartred

Så nå at det forrige jeg la ut var skrekkelig mørkt, så prøvde redigere det lysere. Men det lille jeg så blir nesten helt borte på bilde nå :smiley-ashamed004

Var tydeligere på ekte, men ikke i nærheten av «mangojenta» sin test. Tror ikke jeg skal ha for mye håp på denne testen ihvertfall. Tid begynner dere å teste dere? 8DPO i dag selv

Vedlegg

• 47F563FF-E055-45BC-9BD7-2EC884EEC4F8.jpeg
    47F563FF-E055-45BC-9BD7-2EC884EEC4F8.jpeg
    26,5 KB · Visninger: 96
Snooze - 34 - B1 - PP5 - EL 26/7 - IKM 9/8 (Lutinus)

Prøver meg på å hoppe inn her, selv om jeg ikke er helt sikker på når EL var eller om den faktisk har vært. Har for første gang fått en lang rekke positive LH-tester i mange dager på rad (tidligere PP har de bare såvidt blitt positive eller ikke helt), og tempen er stort sett høy og vimsete så den konkluderer liksom heller ikke helt for meg ;)
Skal uansett prøve Lutinus igjen (siden lutealfasen var tilbake til 8 dager forrige pp) så IKM kan jeg bestemme selv :p

Jadaaaaa, skulle holde meg jeg. Det gikk like dårlig som ellers det. Første test røk nå etter at det kom positive tester i gruppa her.

7dpo, midt på dagen, utvannet urin, innenfor fristen og ikke tørka test. Men jeg ser strek!!! Wow, aner ikke om det synes på bildet engang, men denne håååper jeg sitter :angel8:angel8

Vedlegg

• 5075A7E5-C7F2-489D-9151-9D01F6F37B43.jpeg
    5075A7E5-C7F2-489D-9151-9D01F6F37B43.jpeg
    28,3 KB · Visninger: 127

så utrolig gøy :Heartbigred Da krysser vi fingrene på at den bare blir sterkere og sterkere. :wav Gratulerer

Jadaaaaa, skulle holde meg jeg. Det gikk like dårlig som ellers det. Første test røk nå etter at det kom positive tester i gruppa her.

7dpo, midt på dagen, utvannet urin, innenfor fristen og ikke tørka test. Men jeg ser strek!!! Wow, aner ikke om det synes på bildet engang, men denne håååper jeg sitter :angel8:angel8

syns jeg kan skimte en veldig svak strek. Så jeg er optimistisk :Heartred

Snooze - 34 - B1 - PP5 - EL 26/7 - IKM 9/8 (Lutinus)

Prøver meg på å hoppe inn her, selv om jeg ikke er helt sikker på når EL var eller om den faktisk har vært. Har for første gang fått en lang rekke positive LH-tester i mange dager på rad (tidligere PP har de bare såvidt blitt positive eller ikke helt), og tempen er stort sett høy og vimsete så den konkluderer liksom heller ikke helt for meg ;)
Skal uansett prøve Lutinus igjen (siden lutealfasen var tilbake til 8 dager forrige pp) så IKM kan jeg bestemme selv :p

...og i det jeg skrev det skjønte jeg hva man pleier å svare de som plutselig har positive eggløsningstester i mange dager: "har du tatt en graviditetstest?" :o

Det har jeg ikke. Og jeg er på ferie, langt fra butikker. Den tanken satte meg litt ut, merker jeg. Hadde jo en litt kort mens sist. Men blødde ordentlig i to dager, og litt spotting i to til. Det kan vel ikke være....?

Så nå at det forrige jeg la ut var skrekkelig mørkt, så prøvde redigere det lysere. Men det lille jeg så blir nesten helt borte på bilde nå :smiley-ashamed004

Var tydeligere på ekte, men ikke i nærheten av «mangojenta» sin test. Tror ikke jeg skal ha for mye håp på denne testen ihvertfall. Tid begynner dere å teste dere? 8DPO i dag selv
8 dpo er veldig tidlig da:) Om du skimter noe selv i virkeligheten, så blir den nok sterkere i løpet av de neste dagene!

Syntes jeg skimter noe!! :woot:

8 dpo er veldig tidlig da:) Om du skimter noe selv i virkeligheten, så blir den nok sterkere i løpet av de neste dagene!

Ja, håper det:) får flere tester i posten denne uka, så blir spennende! Men skulle nok tatt med morgenurinen så pass tidlig men ble så utålmodig :shy:

Back
Topp