Det er det Er CB tidlig test, tok den bare ut av plastikken da det vinduet ble så doggeteHvilken test er dette? Er det babystrek vi ser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det Er CB tidlig test, tok den bare ut av plastikken da det vinduet ble så doggeteHvilken test er dette? Er det babystrek vi ser?
Aaah da skjønner jeg! Herreguuud så tydlig strek så tidlig, tørr jeg si gratulerer på den her? Wiii så gøy!!Det er det Er CB tidlig test, tok den bare ut av plastikken da det vinduet ble så doggete
Wææ sier forsiktig takk aldri fått så sterk strek så tidlig Tør jeg å sette meg selv på gravid montro?Aaah da skjønner jeg! Herreguuud så tydlig strek så tidlig, tørr jeg si gratulerer på den her? Wiii så gøy!!
Sykt gøy! Gleder meg til å følge stigningen. Har du kjent noen symptomer i forkant?Wææ sier forsiktig takk aldri fått så sterk strek så tidlig Tør jeg å sette meg selv på gravid montro?
Jaaa jeg er nok en av de få som er ekstremt heldig og kjenner det på kroppen med en gang. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det Men ja har visst det et par dager, men ventet på tydelig strek.Sykt gøy! Gleder meg til å følge stigningen. Har du kjent noen symptomer i forkant?
Herlig! Er så gøy å høre hvor forskjellig det er fra person til person! Masse lykke til, dette blir spennendeJaaa jeg er nok en av de få som er ekstremt heldig og kjenner det på kroppen med en gang. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det Men ja har visst det et par dager, men ventet på tydelig strek.
Symptomer jeg har hatt til nå, som jeg også kjenner igjen fra tidligere er harde fulle pupper, mye sure oppstøt, ekstremt tørst på kvelden, murring/strekking og stikking i livmor. Så har ikke vært i tvil, har hatt mange kjemiske tidligere, men dette er annerledes. Mer som da jeg ble gravid før MA. Så har skikkelig troen
Tusen takkHerlig! Er så gøy å høre hvor forskjellig det er fra person til person! Masse lykke til, dette blir spennende
Oioi så artigDet er det Er CB tidlig test, tok den bare ut av plastikken da det vinduet ble så doggete
TakkOioi så artig
Gratulerer så mye
Nei det har jeg ikkekan skimte noe på den nederste ja! Har du tatt ny test?
Jaaa jeg er nok en av de få som er ekstremt heldig og kjenner det på kroppen med en gang. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det Men ja har visst det et par dager, men ventet på tydelig strek.
Symptomer jeg har hatt til nå, som jeg også kjenner igjen fra tidligere er harde fulle pupper, mye sure oppstøt, ekstremt tørst på kvelden, murring/strekking og stikking i livmor. Så har ikke vært i tvil, har hatt mange kjemiske tidligere, men dette er annerledes. Mer som da jeg ble gravid før MA. Så har skikkelig troen
Jadaaaaa, skulle holde meg jeg. Det gikk like dårlig som ellers det. Første test røk nå etter at det kom positive tester i gruppa her.
7dpo, midt på dagen, utvannet urin, innenfor fristen og ikke tørka test. Men jeg ser strek!!! Wow, aner ikke om det synes på bildet engang, men denne håååper jeg sitter
Snooze - 34 - B1 - PP5 - EL 26/7 - IKM 9/8 (Lutinus)
Prøver meg på å hoppe inn her, selv om jeg ikke er helt sikker på når EL var eller om den faktisk har vært. Har for første gang fått en lang rekke positive LH-tester i mange dager på rad (tidligere PP har de bare såvidt blitt positive eller ikke helt), og tempen er stort sett høy og vimsete så den konkluderer liksom heller ikke helt for meg
Skal uansett prøve Lutinus igjen (siden lutealfasen var tilbake til 8 dager forrige pp) så IKM kan jeg bestemme selv
8 dpo er veldig tidlig da Om du skimter noe selv i virkeligheten, så blir den nok sterkere i løpet av de neste dagene!Så nå at det forrige jeg la ut var skrekkelig mørkt, så prøvde redigere det lysere. Men det lille jeg så blir nesten helt borte på bilde nå
Var tydeligere på ekte, men ikke i nærheten av «mangojenta» sin test. Tror ikke jeg skal ha for mye håp på denne testen ihvertfall. Tid begynner dere å teste dere? 8DPO i dag selv
Syntes jeg skimter noe!!Jadaaaaa, skulle holde meg jeg. Det gikk like dårlig som ellers det. Første test røk nå etter at det kom positive tester i gruppa her.
7dpo, midt på dagen, utvannet urin, innenfor fristen og ikke tørka test. Men jeg ser strek!!! Wow, aner ikke om det synes på bildet engang, men denne håååper jeg sitter
8 dpo er veldig tidlig da Om du skimter noe selv i virkeligheten, så blir den nok sterkere i løpet av de neste dagene!