IKM uke 32

Jeg er 4 dpo, kanskje 5 dpo. Litt usikker på akkurat når eggløsning var denne måneden.

Uff, det er så kjedelig. Krysser fingrene for oss likevel, mener å huske vi er på like mange pp'er:happy:
Men det er jo fryktelig tidlig da, og mensmurringer kan jo være et symptom :)

Men det er jo fryktelig tidlig da, og mensmurringer kan jo være et symptom :)
Ja, det er jo fortsatt veldig tidlig. Tidligere har jeg alltid sagt til meg selv at det kan være et symptom. Prøver å spare meg selv for skuffelsen denne gangen og innstille meg på TR:hilarious: Så får jeg heller bli positivt overrasket om ikke:p

Åååå dere er såå helidge som er i dpo land :love7
Tok en ny EL test i kveld og det har steger litt til og har enda masse EL slim :notworthy Hvor lenge etter dere har fått EL slim pleier EL å være??

Jeg har begynt å kjenne litt mensmurringer. Jeg merket det godt før forrige svangerskap også, så håper er ikke borte! Håper neste uke går fort, og jeg kan snart teste :Heartred
Har så sinnsykt lang syklus nå når jeg nylig har fått EL tilbake etter fødsel, så er så kjipt å måtte vente så utrolig lenge til neste EL viss det ikke går denne gangen :oops:

Uff, det er så kjedelig. Krysser fingrene for oss likevel, mener å huske vi er på like mange pp'er:happy:

Ja, ser ut som vi er på samme PP. Jeg vet det er godt innenfor normalen og at mange har prøvd mye lenger enn det, men det føles likevel veldig lenge. :hungover:

Krysser fingrene for oss ja! Snart må det jo bare gå :cat:

Ja, ser ut som vi er på samme PP. Jeg vet det er godt innenfor normalen og at mange har prøvd mye lenger enn det, men det føles likevel veldig lenge. :hungover:

Krysser fingrene for oss ja! Snart må det jo bare gå :cat:
Ja, det føles veldig lenge ut når man vil så inderlig. Vet også at det er innenfor normalen, men jeg kjenner skuffelsen blir større og større for hver måned. Heldigvis er samboer ved godt mot:happy:

Ja, det føles veldig lenge ut når man vil så inderlig. Vet også at det er innenfor normalen, men jeg kjenner skuffelsen blir større og større for hver måned. Heldigvis er samboer ved godt mot:happy:

Det gjelder så utrolig mye når samboeren er ved godt mot! Får litt ekstra drahjelp opp fra det kjipe...

Ja, enig. For å være ærlig så tror jeg det kommer til å bli vanskeligere og vanskeligere inntil man står der med positiv test, og da vil forhåpentligvis alt være verdt det. :Heartblue

Samboeren har vært i godt mot lenge, men denne PPen har han begynt å vise triste litt følelser rundt det han også. Tror det blir bra for oss begge å få noen skikkelige svar neste mnd (fertilitetundersøkelse). :)

Håper selvfølgelig spiren sitter av seg selv innen den tid! Denne PPen veksler jeg veldig mellom å ha troen og å være skikkelig negativ :p

Føler ingen symptomer i dag.. hadde ømme pupper og murring i korsryggen tidligere i dpo, men ingenting nå lenger.. hva med deg?
Jeg har litt stikking i venstre lyske og over skambeinet. Stakk såpass godt i sted at jeg måtte sette meg ned litt. Pluss mensmurringer. Jeg pleier aldri å ha det før dagen før mens :bored:

Med symptomer så kjenner jeg litt «svie» nederst i magen, også ble jeg plutselig kvalm nå. Men kan jo bare være mat‍♀️ Sist graviditet var jeg ikke kvalm før uke 6. Jeg hadde tenkt å vente med å teste til ikm, men bestilte en tidligtest, kommer forhåpentlig i posten snart. Bestilte bevist bare en sånn at jeg må spare den litt... også har jeg noen vanlige tester fra før. Er 6dpo, grugleder meg til å begynne å teste...

Det gjelder så utrolig mye når samboeren er ved godt mot! Får litt ekstra drahjelp opp fra det kjipe...
Ja, virkelig. Hjelper virkelig med noen som har troen når man selv ikke har det. Selv om jeg av og til synes han er i overkant optimitisk:p
Ja, enig. For å være ærlig så tror jeg det kommer til å bli vanskeligere og vanskeligere inntil man står der med positiv test, og da vil forhåpentligvis alt være verdt det. :Heartblue

Samboeren har vært i godt mot lenge, men denne PPen har han begynt å vise triste litt følelser rundt det han også. Tror det blir bra for oss begge å få noen skikkelige svar neste mnd (fertilitetundersøkelse). :)

Håper selvfølgelig spiren sitter av seg selv innen den tid! Denne PPen veksler jeg veldig mellom å ha troen og å være skikkelig negativ :p
Ja, alt er verdt det når den tid kommer:Heartred

Lykke til med feritilitetssjekk. Vi tok hos Hausken for to måneder siden. Litt lettere å slå seg til ro og fortsette prøvingen etter, synes jeg. Tenkte også at det hadde vært godt å vite om det kunne være hindringer, så vi kunne funnet en løsning fort :)

Kjenner meg veldig igjen i å veksle mellom ulike følelser. Så krysser alt som krysses kan!

Jeg er 7 dpo. Og begynte å kjenne litt på småkvalme i går og i dag. Men de 2 siste dagene nå så har jeg vært umenneskelig hormonell :( veldig trøtt og sliten. Og såå fort irritabel. Jeg syns virkelig synd på de som må være rundt meg for tiden :oops::hilarious: de fleste tolker det som at jeg kverulerer og er små sur på dem. Og det vil jeg jo virkelig ikke være. :oops:
Jeg har også kjent små stikkinger i brystene. Og i dag hadde jeg noen stikkinger i livmor området. jeg har også fått mye mer utflod.

Jeg prøver å ikke analysere symptomene for mye. Men det er fanken ikke lett altså. Jeg ryker nok på en test i morgen kveld om urinen er konsentrert nok. :p:p

Back
Topp