M
Merri87
Guest
Hvor mange DPO er du?Kjenner svake, svake mensmurringer som jeg alltid gjør på denne tiden. Så har ikke troen denne gangen heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange DPO er du?Kjenner svake, svake mensmurringer som jeg alltid gjør på denne tiden. Så har ikke troen denne gangen heller
Kjenner svake, svake mensmurringer som jeg alltid gjør på denne tiden. Så har ikke troen denne gangen heller
Jeg er 4 dpo, kanskje 5 dpo. Litt usikker på akkurat når eggløsning var denne måneden.Hvor mange DPO er du?
Uff, det er så kjedelig. Krysser fingrene for oss likevel, mener å huske vi er på like mange pp'erSamme her egentlig. Får bare vente å se.
Men det er jo fryktelig tidlig da, og mensmurringer kan jo være et symptomJeg er 4 dpo, kanskje 5 dpo. Litt usikker på akkurat når eggløsning var denne måneden.
Uff, det er så kjedelig. Krysser fingrene for oss likevel, mener å huske vi er på like mange pp'er
Ja, det er jo fortsatt veldig tidlig. Tidligere har jeg alltid sagt til meg selv at det kan være et symptom. Prøver å spare meg selv for skuffelsen denne gangen og innstille meg på TR Så får jeg heller bli positivt overrasket om ikkeMen det er jo fryktelig tidlig da, og mensmurringer kan jo være et symptom
Jeg har noe voldsomt med stikking i brystene, noe som er helt uvanlig for meg etter EL. Er dog bare 3 DPO også, så tviler sterkt på at det er relatert til babyHvordan ligger dere an med symptomer? Spennende å høre om
Hvordan ligger dere an med symptomer? Spennende å høre om
Uff, det er så kjedelig. Krysser fingrene for oss likevel, mener å huske vi er på like mange pp'er
Ja, det føles veldig lenge ut når man vil så inderlig. Vet også at det er innenfor normalen, men jeg kjenner skuffelsen blir større og større for hver måned. Heldigvis er samboer ved godt motJa, ser ut som vi er på samme PP. Jeg vet det er godt innenfor normalen og at mange har prøvd mye lenger enn det, men det føles likevel veldig lenge.
Krysser fingrene for oss ja! Snart må det jo bare gå
Ja, det føles veldig lenge ut når man vil så inderlig. Vet også at det er innenfor normalen, men jeg kjenner skuffelsen blir større og større for hver måned. Heldigvis er samboer ved godt mot
Ja, det føles veldig lenge ut når man vil så inderlig. Vet også at det er innenfor normalen, men jeg kjenner skuffelsen blir større og større for hver måned. Heldigvis er samboer ved godt mot
Gratulerer!
Så godt å lese dette Da går nok alt i boks snart helst denne PP såklart
GratulererEndelig!
Jeg har litt stikking i venstre lyske og over skambeinet. Stakk såpass godt i sted at jeg måtte sette meg ned litt. Pluss mensmurringer. Jeg pleier aldri å ha det før dagen før mensFøler ingen symptomer i dag.. hadde ømme pupper og murring i korsryggen tidligere i dpo, men ingenting nå lenger.. hva med deg?
Ja, virkelig. Hjelper virkelig med noen som har troen når man selv ikke har det. Selv om jeg av og til synes han er i overkant optimitiskDet gjelder så utrolig mye når samboeren er ved godt mot! Får litt ekstra drahjelp opp fra det kjipe...
Ja, alt er verdt det når den tid kommerJa, enig. For å være ærlig så tror jeg det kommer til å bli vanskeligere og vanskeligere inntil man står der med positiv test, og da vil forhåpentligvis alt være verdt det.
Samboeren har vært i godt mot lenge, men denne PPen har han begynt å vise triste litt følelser rundt det han også. Tror det blir bra for oss begge å få noen skikkelige svar neste mnd (fertilitetundersøkelse).
Håper selvfølgelig spiren sitter av seg selv innen den tid! Denne PPen veksler jeg veldig mellom å ha troen og å være skikkelig negativ